افزایش افراد مبتلا به قارچ سیاه در افغانستان

به گزارش عکس پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون سخنگوی وزارت بهداشت و درمان افغانستان گفت تعداد افراد مبتلا به بیماری قارچ سیاه در افغانستان با دو برابر افزایش به هفت نفر رسید.

افزایش افراد مبتلا به قارچ سیاه در افغانستان

به گزارش خبرنگاران، عثمان طاهری معاون سخنگوی وزارت بهداشت و درمان افغانستان گفت: تا به امروز در کابل و استان های افغانستان هفت بیمار مبتلا به قارچ سیاه شناسایی و ثبت شده اند.

دو روز قبل وحید مجروح سرپرست وزارت بهداشت و درمان افغانستان از شناسایی سه بیمار مبتلا به قارچ سیاه در این کشور خبرداد که یکی از آن ها فوت کرده است.

همزمان با توسعه موج سوم کرونا در افغانستان، ابتلای افراد رها یافته از کرونا به بیماری قارچ سیاه در این کشور رو به افزایش است.

خبر دیگر اینکه وزارت بهداشت و درمان افغانستان گفت: دکتر وحید مجروح سرپرست وزارت بهداشت و درمان افغانستان امروز در دیدار با معاون کمیته بین المللی صلیب سرخ برای افغانستان خواستار همکاری این کمیته برای مبارزه با موج سوم کرونا با وزارت بهداشت این کشور شد.

تجهیز بیمارستان های ویژه کووید نوزده، تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی و آموزش کارکنان وزارت بهداشت وددرمان از مواردی است که وحید مجروح خواستار همکاری کمیته بین المللی صلیب سرخ شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1680

به "افزایش افراد مبتلا به قارچ سیاه در افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش افراد مبتلا به قارچ سیاه در افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید