جزئیات برگزاری آزمون های زبان وزارت بهداشت MHLE

به گزارش عکس پارسی، آزمون های زبان وزارت بهداشت MHLE از 4 بخش و 100 سوال تشکیل شده است و حداقل نمره قبولی در این آزمون 50 از 100 است.

جزئیات برگزاری آزمون های زبان وزارت بهداشت MHLE

آزمون MHLE مخفف Ministry of Health Language Exam است. این زبان عمومی آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت است و برای داوطلبانی که متقاضی دوره دکتری رشته های علوم پزشکی هستند برگزار می گردد.

برای ثبت نام در کلاس زبان در کانادا با ما در تماس باشید.

آزمون MHLE وزارت بهداشت

شصت و یکمین آزمون زبان وزارت بهداشت که قرار بود 19 فروردین ماه 1400 برگزار گردد به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و زمان برگزاری آن متعاقبا به وسیله مرکز سنجش و آموزش پزشکی اعلام می گردد. شصت و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت نیز، 20 خرداد سال 1400 برگزار می گردد. آزمون MHLE از 4 بخش و 100 سوال تشکیل شده است که شامل: 30 سوال شنیداری، 30 سوال درک مطلب 20 سوال واژگان،20 سوال گرامر است. حداقل نمره قبولی در این آزمون 50 از 100 است.

بخش شنیداری:

این بخش مکالمه های آمریکایی دارد که پس از هر دفعه مکث داوطلبین باید به چند سوال در خصوص مکالمه پاسخ دهند.

بخش ساختار و نگارش:

در این بخش شما باید به سوالات ساختاری و چند گزینه ای پاسخ دهید. این بخش شامل دو دسته سوال است که در دسته اول باید به سوالاتی پاسخ دهید که در آن ها بخشی از یک جمله خالی بوده و با گزینه مناسب باید آن را تکمیل کنید؛ و در دسته دوم سوال ها شما با سوالاتی روبرو خواهید شد که در آن ها جمله ای دارای اشتباه بوده و شما باید عبارت نادرست را شناسایی نموده و آن گزینه را انتخاب کنید.

درک مطلب:

این بخش آزمون MHLE معمولا شامل 4 متن آکادمیک و دانشگاهی بوده که شما باید به سوالاتی راجع به آن متن پاسخ دهید. البته سعی شده در این متون بیشتر از Medical & Health استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1531

به "جزئیات برگزاری آزمون های زبان وزارت بهداشت MHLE" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری آزمون های زبان وزارت بهداشت MHLE"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید