اقدام فوری پورتو؛ تیم پرتغالی آماده فروش و جدایی طارمی شد

به گزارش عکس پارسی، فران ناوارو که در دو فصل گذشته یک ستاره درخشان در ترکیب ژیل ویسنته بود، برای پیوستن به پورتو آماده شده است.

اقدام فوری پورتو؛ تیم پرتغالی آماده فروش و جدایی طارمی شد

به گزارش خبرنگاران مهدی طارمی که به عنوان یک مهاجم از الغرافه وارد پرتغال شد، در لیگ این کشور یک شگفتی ایجاد کرد. طارمی که در ریو آوه در اولین فصل 21 گل به ثمر رساند، به لطف حس گلزنی قابل توجه، سازگاری سریع را تجربه کرد.

بنابراین جای تعجب نبود که باشگاه پورتو، مصمم به جایگزینی تیکوینیو سوارس که راهی المپیاکوس شد، از این فرصت استفاده نموده و مهاجم ایرانی را در آگوست 2020 به خدمت بگیرد. و مهدی طارمی به سرعت خود را به عنوان یک بازیکن سرشناس برای آبی و سفیدها معرفی کرد.

این ملی پوش ایرانی با 147 بازی در تمامی رقابت ها، اثر خود را در سه فصل حضور در جمع دراگون ها بر جای گذاشت که طی آن 80 گل به ثمر رساند و 40 پاس گل داد. آماری عالی برای بازیکن سابق پرسپولیس که حالا کیفیت گلزنی خود را مورد توجه چندین باشگاه اروپایی می بیند.

فران ناوارو جایگزین مهدی طارمی شد؟

فران ناوارو که در دو فصل گذشته یک ستاره درخشان در ترکیب ژیل ویسنته بود، برای پیوستن به پورتو آماده شده است.

مهاجمی سابق والنسیا از زمان ورودش به پرتغال، آمار جالبی از خود نشان داده است. ناوارو در 32 بازی فصل گذشته در لیگ پرتغال 17 گل به ثمر رساند.

او به صورت رسمی با قراردادی به ارزش 7 میلیون یورو تا سال 2028 به پورتو پیوست. جذب این بازیکن دست سرجیو کونسیسائو در انتخاب مهاجمان تیمش را باز نگه می دارد. با ورود این بازیکن شایعات جدایی در خصوص مهدی طارمی، زیاد شده است.

به گفته جانلوکا دی مارتزیو، پیشنهاد 20 میلیون یورویی می تواند برای هیئت مدیره پورتو کافی باشد تا با آزادسازی برترین گلزن خود موافقت نمایند و بدین ترتیب فران ناوارو به عنوان مهاجم نو به تیم ملحق گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 تیر 1402 بروزرسانی: 23 تیر 1402 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2216

به "اقدام فوری پورتو؛ تیم پرتغالی آماده فروش و جدایی طارمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام فوری پورتو؛ تیم پرتغالی آماده فروش و جدایی طارمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید