اکران شنای پروانه و خوب، بد، جلف 2 در اما و اگر، شاید فیلم ها از اکران کنار بکشند!

به گزارش عکس پارسی، با وجود رایزنی با صاحبان شنای پروانه و خوب، بد، جلف 2 و کسب رضایت اخیر برای اکران آغازین سال 99 و حتی پیش فروش بلیط، بعضی حواشی حکایت از عدم تحقق وعده های سازمان سینمایی و نهایتا نارضایتی تهیه کنندگان این دو برای اکران دارد.

اکران شنای پروانه و خوب، بد، جلف 2 در اما و اگر، شاید فیلم ها از اکران کنار بکشند!

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، سینماها پس از حدود چهار ماه تعلیق و بسته بودن سالن ها قرار است از ابتدای تیرماه یعنی فردا اکران خود را تحت شرایط خاصی شروع نمایند.

اکران تیرماه تحت تدابیری شروع به کار می نماید که مهمترین شرایط آن ظرفیت فروش بلیت برای هر سالن تا سقف 50 درصد و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در چینش تماشاگران در سالن هاست.

در عین اینکه مقرر بود منحصرا دو فیلم شروعگر سالن های سینما باشند که بالاخره پس از رایزنی های بسیار و کسب رضایت از صاحبان شنای پروانه ساخته محمد کارت و خوب، بد، جلف: ارتش سری به کارگردانی پیمان قاسمخانی منتج به این شد که این دو فیلم روانه پرده شوند.

بر این اساس سازمان سینمایی برای جلب رضایت صاحبان این دو فیلم امتیازاتی را در نظر گرفت که از اهم آن می توان افزایش سالن های نمایش و عدم محاسبه کف فروش تا سه هفته اشاره نمود.

همچنین بنابر اعلام رسمی مصوب شده بود 200 میلیون تومان وام بلاعوض به همراه 300 میلیون تومان وام چهار درصدی برای این دو فیلم درنظر گرفته گردد. 60 میلیون تومان نیز به تبلیغات خبرنگارانن اختصاص یابد. قول همکاری شهرداری، خانه سینما و غیره برای فراهم شدن شرایط تبلیغی و اطلاع رسانی از دیگر توافقاتی بود که با تهیه نمایندگان خبرنگارانن رقم خورده بود.

با این حال بنابر خبرها به نظر این دو فیلم به ویژه شنای پروانه با توجه به محقق نشدن شرایط مدنظر تا به الان قید اکران خود را زده اند. عمده ترین دلیل تهیه نمایندگان این آثار نیز اکران چند فیلم قبلی و حتی تزریق بعضی فیلم های تازه مثل چهل و هفت یا آثار هنر و تجربه بر پرده سینماهاست؛ آنچنانکه آنها هم از ابتدای تیرماه و به موازات شنای پروانه و خوب، بد، جلف 2 نمایش خود را شروع خواهند کرد.

درحال حاضر سامانه پیش فروش بلیط های سینما قابلیت خرید و رزرو این دو فیلم را در کنار چند فیلم پیش از این اکران شده از جمله بی وزنی، عطر داغ، یادم تو را فراموش تدارک دیده است. هرچند این امکان نیز گویا بدون هماهنگی با صاحبان فیلم ها صورت گرفته!

بنابراین در فاصله یک روز به بازگشایی سینماها که اولین اکران سال 99 نیز محسوب می گردد، همچنان تکلیف پرده عمومی سینما به طور شفاف معین نیست. بالاخره این دو فیلم در کنار آثار دیگر راضی به توزیع و نمایش خواهند شد یا خیر؟

انتهای پیغام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1034

به "اکران شنای پروانه و خوب، بد، جلف 2 در اما و اگر، شاید فیلم ها از اکران کنار بکشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران شنای پروانه و خوب، بد، جلف 2 در اما و اگر، شاید فیلم ها از اکران کنار بکشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید