اکوسیستم کارآفرینی ایران شبیه تیم ملی فوتبال است

به گزارش عکس پارسی، شماره صد و سیم هفته نامه شنبه منتشر شد. سوپرمن ایرانی که روزهای گذشته پیروز به کسب نشان امین الضرب شده بود، مهمان ایستگاه صدوسیم هفته نامه شنبه شد. لئون آهارونیان 89 ساله در تبادل نظر با هفته نامه شنبه از تجربیات کارآفرینی اش گفته و می گوید سوپرمن است.

اکوسیستم کارآفرینی ایران شبیه تیم ملی فوتبال است

آهارونیان که از شاگردی مغازه پدرش شروع نموده، امروز مدیر یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل ایران است و بزرگترین بارها و محموله های ایران با دستگاه ها و ماشین های او حمل شده است. پیشنهاد لئون برای بهبود وضع اقتصاد کنونی، حذف افراد ناسالم و فاسد در دستگاه های دولتی و جایگزینی آن با افراد باسواد و میهن پرست می باشد.

اکبر هاشمی مدیر مسئول شنبه در سرمقاله این هفته خود، اکوسیستم کارآفرینی ایران را به تیم ملی فوتبال تشبیه نموده و اعتقاد دارد افراد علی رغم تمایل و علاقه به استارتاپ های خاص، اما همگی برای منفعت و بهتر شدن اوضاع اکوسیستم همدل هستند. هاشمی در سرمقاله خود تخریب و افترا زدن به اکوسیستم کارآفرینی ایران را هدف دشمنان دانسته و معتقد است باید در فضای سالم و با همدلی به بهبود شرایط کنونی پرداخته گردد.

در صفحه برند استوری این شماره، گزارشی از وضعیت تیس پرینت منتشر شده است. آمارها نشان می دهد تیس پرینت که رشد 50 درصدی را در آمریکا تجربه نموده، از هر 75 آمریکایی یک نفر محصول آن را خریداری نموده است.

در صفحه شروع راه بنیان گذاران استارتاپ نکسیت از برنامه شان برای بازارهای بین المللی و اینکه می خواهند یک پلتفرم اینترنت اشیا شوند، سخن گفته اند. امیرعلی حسین خان از بازار 2000 میلیاردی گفته و اعتقاد دارد یوچک یاری می نماید بازار را بهتر بشناسید. همچنین دیجی دکی نیز دیگر مهمان صفحه شروع راه این شماره از هفته نامه می باشد.

در صفحه بازاریابی محتوا نیز گزارش مفصلی از بایدها و نبایدها شوخی با مخاطب منتشر شده است. آخرین قسمت مجموعه صفر تا صد فراوری محتوا را نیز می توانید در این صفحه مطالعه کنید.

برای خرید نسخه کاغذی هفته نامه شنبه و یا دانلود نسخه pdf به وب سایت این مجله (shanbemag.ir) مراجعه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 134

به "اکوسیستم کارآفرینی ایران شبیه تیم ملی فوتبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکوسیستم کارآفرینی ایران شبیه تیم ملی فوتبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید