منصوریان: بازیکنی که فصل قبل 3 میلیارد قراردادش بوده الآن 10 میلیارد خواسته است

به گزارش عکس پارسی، تهران (پانا) - سرمربی تراکتور تبریز معتقد است حباب ایجاد شده در قیمت بازیکنان ایرانی در لیگ برتر در حال تبدیل به واقعیت است.

منصوریان: بازیکنی که فصل قبل 3 میلیارد قراردادش بوده الآن 10 میلیارد خواسته است

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتور، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز تیم، گفت: از همه رسانه ها تشکر می کنم که امروز سر تمرین آمدند.ما نسبت به فصل گذشته پنج بازیکن خارجی مان و پنج بازیکن ترکیب اصلی را از دست دادیم. در بازار جابجایی قیمت ها به صورت کاذب بالا رفته و واقعی نیست.

وی اضافه کرد: نمی شود بازیکنی که فصل گذشته یک و نیم میلیارد قراردادش بوده الآن پنج و نیم میلیارد پول بخواهد؛ یا بازیکنی که سه میلیارد بوده امسال 10 میلیارد درخواست کند. یک حبابی ایجاد شده ولی متأسفانه این حباب در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

سرمربی تیم تراکتور گفت: بازیکنی که سال گذشته قراردادش سه، چهار میلیارد بوده امسال از باشگاه ما 10 میلیارد خواسته است. سیاست گذاری که ما با مالک، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره داشتیم این بود که در عین حالی که باید نقاط ضعف را پوشش بدهیم و خواسته هواداران را عملی کنیم، زیاد وارد این فضای حباب هم نشویم.

منصوریان ادامه داد: باشگاه ما خصوصی است و مالک باشگاه برای اموالش زحمت کشیده و از همه مهم تر به بالا رفتن آوازه باشگاه تراکتور کمک کرده است. امکانات تمرینی ما با امکانات تیم های صنعتی برابری می کند و حتی در امکانات لجستیکی بالاتر هم هستیم. نقاط ضعف مان را می دانیم و سعی کردیم آنها را پوشش دهیم ولی سعی کردیم آینده را هم ببینیم. ما هفت، هشت بازیکن جوان خیلی خوب جذب کردیم که سه، چهار بازیکن را در تیم های پایه دیدم و به بزرگسالان آوردم.

وی با بیان اینکه شاکله اصلی تیم مان را حفظ کردیم، گفت: باید فشرده و صمیمی زحمت بکشیم. سال بسیار سختی را پشت سر می گذاریم. رقبا از دید ما متأسفانه و از دید خودشان خوشبختانه بودجه مصوب دارند و شرایط تیم های صنعتی فرق می کند و دست به خریدشان از ما خیلی بهتر بوده است.

سرمربی تیم تراکتور شرح داد: بازیکنی که اینجا از ما پنج میلیارد و نیم درخواست کرده بود که دو میلیارد و نیم می ارزد، به آن باشگاه ها رفته و 6 میلیارد گرفته است. این دلیل نمی شود که چرا آن ها خرج کردند و ما هزینه نکردیم. شاکله اصلی و 13 بازیکنمان را حفظ و سعی کردیم پنج، شش بازیکن زیر 23 سال و زیر 25 سال بیاوریم و هفت خرید جدید هم انجام دادیم.

منصوریان گفت: تا دو روز دیگر هم فکر می کنم همه بازیکنان به جمع ما اضافه شوند. تنها نکته این است که ما دیر دور هم جمع شدیم. سعی کردیم کار را فشرده تر کنیم. با تمام این صحبت هایی که من می کنم و 9 نفر از تیم ما جدا شدند، اما هوادار تبریز فوتبال ایران را دو قطبی نمی داند.

وی گفت: قطعاً اگر هواداری بتواند در هر کجا ترکی صحبت کند، یکی از انتخاب های اول و دومش تیم تراکتور است. همین موضوع سطح توقع را بالا می برد. با تمام این اوصاف ما باید تیم مان را برای قهرمانی آماده کنیم. در دو سال گذشته تراکتور با تمام هزینه هایی که انجام داده چهارم و پنجم و یک بار قهرمان حذفی شده است.

منصوریان یادآور شد: باید امسال استارت خوبی بزنیم. به این جوانان خیلی امیدوارم و اولین کاری که می کنیم این است که یک تیم دوست و صمیمی درست می کنیم. در مرحله دوم کار بدنسازی و تاکتیکی را بسیار فشرده انجام می دهیم. من فکر می کنم شرمنده هواداران تراکتور نخواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور مطرح نمود: منصوریان گفت: اجازه ندهید فضای بیرونی و فضای مجازی که صددرصد کذب است وارد شود. فضای واقعی ما هستیم و شما. قطعاً ما ایرادهایی داریم. باید حمایت صد درصدی از تیم شود. ما با ماشین سازی هم رقیب نیستیم و دوست و بردار هستیم. ما فقط برای یک اسم می جنگیم که آن هم تراکتور و هوادارانش هستند.

وی درباره حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا شرح داد: این بازی ها را نقطه عطف می دانیم برای فوتبال آذربایجان و برای خود من بسیار مهم است. با توجه به اینکه پنج، شش بازیکن بین المللی داریم که شاید برخی از آنها برای بازی با تیم های میانه جدول خیلی کیفیت نداشته باشند، ولی تمام این بازیکنان بزرگ ما باید هنرشان را در لیگ قهرمانان آسیا نشان دهند. من به آسیا خیلی خوشبین هستم و به امید خدا تراکتور بیرقی (پرچم تراکتور) همیشه دست ما باشد و باد به این پرچم بوزد.

سرمربی تراکتور گفت: مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی دیر به تمرینات اضافه شدند ولی سعی می کنیم زود آماده شوند. این سه بازیکن نقطه عطف تیم ما در لیگ قهرمانان هستند و شما خواهید دید. شما شجاعی امسال را نسبت به مسعود سال گذشته خواهید دید. آن فوتبالی که در دو سال گذشته از او توقع داشتید را امسال بازی خواهد کرد. همان فوتبالی که در بازی رفت سال گذشته مقابل شهر خودرو در استادیوم یادگار انجام داد و شاید به جرأت بگویم یک نفری تیم را برنده از زمین بیرون آورد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1213

به "منصوریان: بازیکنی که فصل قبل 3 میلیارد قراردادش بوده الآن 10 میلیارد خواسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: بازیکنی که فصل قبل 3 میلیارد قراردادش بوده الآن 10 میلیارد خواسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید