ایده پیج دکوراسیون اینستاگرام استاندارد

به گزارش عکس پارسی، یکی از انواع پیج هایی که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، پیج های دکوراسیون هستند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که در زمینه دکوراسیون فعالیت دارید و برای معرفی کار خود به دنبال راه اندازی پیج در اینستاگرام هستید ما در این مقاله قصد داریم ایده هایی برای فعالیت در پیج دکوراسیون اینستاگرام استاندارد به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

ایده پیج دکوراسیون اینستاگرام استاندارد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ایده پیج دکوراسیون اینستاگرام استاندارد

معمولا همه افراد به نوعی با موضوع دکوراسیون سر و کار دارند و تمایل دارند فضای اطراف آن ها چه در خانه یا چه در محیط کار از دکور مناسبی برخوردار باشد اما بعضی از افراد به صورت جدی تری این قضیه را دنبال می نمایند. آن ها ترجیح می دهند برای دکوراسیون منزل یا محیط کار خود از نظر افراد متخصص و مطلع در این زمینه استفاده نمایند. حال چگونه می توان با این گونه افراد ارتباط گرفت، کارهایشان را دید و در صورت تمایل از خدماتشان استفاده کرد؟ اینجاست که پیج های دکوراسیون و فعالیت آن ها می تواند مفید واقع گردد.

از آن جایی که این روزها دسترسی به اینستاگرام و انواع پیج ها بسیار راحت است افراد در بسیاری از موارد اول به سراغ اینستاگرام می فرایند. بنابراین این پیج ها، نحوه فعالیت آن ها و ایده هایی که به کار می برند تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت. ایده های مناسب و خلاقانه نظر مخاطب را جلب خواهد نمود و در افزایش فالوور بسیار موثر است. در ادامه مواردی از ایده پیج دکوراسیون اینستاگرام استاندارد که در رشد پیج و محبوبیت آن موثر است را به شما معرفی می کنیم.

  1. استفاده از تصویر استاندارد برای پروفایل پیج

برای رسمی نشان دادن کار خود و اثبات کیفیت آن، یکی از مواردی که ضروری است رعایت کنید استفاده از تصویر مناسب برای پروفایل پیج دکوراسیون است. برای این کار می توانید مناسب ترین لوگو برای کسب و کار خود را طراحی کنید و آن را به عنوان پروفایل پیج خود قرار دهید. لوگو به نوعی معرف کسب و کار شماست و افراد با دیدن آن به یاد شما می افتند پس چقدر خوب است که از بهترین و مناسب ترین طرح به عنوان لوگو بهره ببرید.

اگر در ابتدای کار هنوز لوگو مناسب را طراحی ننموده اید می توانید یکی از زیباترین کارهای خود را به عنوان پروفایل قرار دهید. اگر این تصویر از کیفیت و ظاهر خوبی برخوردار باشد افراد برای دیدن پست های شما کنجکاو خواهند شد و به این ترتیب با دیدن پروفایل، پیج را فالو خواهند کرد.

  1. تنظیم یک بیوگرافی استاندارد

قسمت بیوگرافی هر پیج اگر نگوئیم مهمترین، قطعا یکی از مهم ترین قسمت های پیج است.

سعی کنید با استفاده از بهترین کلمات و جملات در قسمت بیوگرافی، پیج دکوراسیون خود را به دیگران معرفی کنید. ابتدا اگر تحصیلات یا مدرکی در این زمینه دارید می توانید عنوان کنید سپس خدمات خود را به صورت مختصر بیان کنید و در آخر هم می توانید لینک سایت یا تلگرام خود را به قسمت بیوگرافی اضافه کنید. توجه داشته باشید که قسمت بیوگرافی نباید حالت خالی داشته باشد و همچنین نباید بسیار پر و انباشته از جملات غیر ضروری باشد.

  1. استفاده از قالب مناسب برای پست ها

برای این که مخاطبان بیشتری به پیج و خدمات شما در مورد دکوراسیون گرایش پیدا نمایند بهتر است از مناسب ترین و جذاب ترین قالب برای پست های خود بهره ببرید.

سعی کنید از قالب و تم هایی برای پست های خود بهره ببرید که وقتی شخصی برای اولین بار از پیج شما دیدن می نماید نظم و ظاهر زیبای پیج نظرش را جلب کند و پست های شما را لایک کند. یکی از راه های افزایش لایک پست هایتان، استفاده از لایک فیک است.

قالب و ظاهر پست ها باید به نحوی باشد که به مخاطب حس خوبی را انتقال دهد به طوری که او تمایل پیدا کند پیجتان را فالو نموده و کارهای شما را پیگیری کند. اگر از قالب نامناسب بهره ببرید و پست های شما ظاهری بی نظم و آشفته داشته باشد مخاطب به محض ورود دلزده خواهد شد. نباید فراموش کنید ظاهر زیبای پیج، پست های مناسب و خدمات با کیفیت در اعتماد مخاطب به شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

  1. استوری کردن رضایت مشتری ها

بسیاری از افرادی که قصد دارند از خدمات خاصی استفاده نمایند تمایل دارند قبل از هر چیز نظر افراد دیگر را درباره آن خدمات بدانند، به خصوص نظر افرادی که قبلا از این خدمات استفاده نموده اند. بنابراین به اشتراک گذاشتن رضایت مشتری ها از نتیجه کار می تواند مفید باشد. برای این کار می توانید پیغام یا ویس ارسالی مشتری که نشان از رضایتش است را استوری کنید. همچنین بهتر است این استوری ها را با عنوان رضایت مشتری در صفحه اصلی پیج ذخیره کنید تا برای فالوورها همواره امکان دسترسی به آن وجود داشته باشد.

  1. فراوری محتوای با کیفیت

در کنار اهمیت دادن به زیبایی و ظاهر پیج، یک ایده پیج دکوراسیون اینستاگرام استاندارد فراوری محتوای با کیفیت است. در واقع از خصوصیات شاخص بسیاری از پیج های پر هوادار می توان به محتوای با کیفیت این پیج ها اشاره نمود.

پس شما هم اگر تمایل دارید در اینستاگرام برای خود هوادارانی داشته باشید باید فراوری محتوای با کیفیت را اساس کار خود قرار دهید. برای این کار باید مطلعی خود را در زمینه دکوراسیون روز به روز بالاتر ببرید و اطلاعات مناسب را در اختیار مخاطبان قرار دهید.

محتوای پیج دکوراسیون هم می تواند به صورت متنی و هم به صورت تصویر و ویدئو باشد. برای فراوری محتوای متنی سعی کنید از زبان روان، ملموس و تا حدی رسمی برای ارائه اطلاعات خود به مخاطب بهره ببرید. همچنین برای این کار می توانید از خود مخاطبان نظرخواهی کنید و بر اساس احتیاج و سوالات آن ها اطلاعات مناسب را در اختیارشان قرار دهید.

محتوای ویدئویی و تصویری می تواند شامل تصاویر و ویدئوی نمونه کارهای شما باشد. برای اینکه تصاویر و ویدئوهای شما از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد باید عکاسی و فیلمبرداری کارها به بهترین شکل ممکن انجام گردد. علاوه بر کیفیت طراحی یک دکوراسیون، نحوه فیلمبرداری یا عکاسی از آن می تواند در جذب فالوور و افزایش مشتری ها موثر باشد.

  1. افزایش تعداد فالوورهای پیج

یکی دیگر از ایده پیج دکوراسیون اینستاگرام استاندارد که می تواند در رونق کسب و کار و رسیدن به صندلی بهتر در اینستاگرام یاری دهنده باشد افزایش فالوورهای پیج است. برای اینکه تعداد فالوورهای پیج شما افزایش پیدا کند می توانید از دو راه بهره ببرید.

یکی از راه های افزایش فالوور، تبلیغات و دیگری فالوور فیک است. شما با استفاده از تبلیغات در پیج هایی که دارای فالوور فراوان هستند می توانید تعداد فالوورهای پیج خود را افزایش دهید. به این صورت که پیج های معتبر جهت تبلیغات را شناسایی می کنید و با پرداخت مقداری پول از آن ها می خواهید که پیج و خدمات دکوراسیون شما را تبلیغ نمایند. وقتی که تبلیغات صورت بگیرد افرادی که آن را مشاهده می نمایند در صورت تمایل شما را دنبال خواهند کرد.

از دیگر راه های افزایش فالوور، خرید فالوور فیک است، به این صورت که با صرف مقداری هزینه می توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. شما با این روش می توانید در مدت زمان کمی به هر مقدار فالووری که احتیاج دارید دست پیدا کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1553

به "ایده پیج دکوراسیون اینستاگرام استاندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده پیج دکوراسیون اینستاگرام استاندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید