اینترنت خانگی به 16 مگ ارتقا می یابد!

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران | سرویس اخبار - شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به قرنطینه اختیاری افراد شده و در این میان مصرف اینترنت به عنوان راهی برای گذراندن اوقات فراغت، استفاده از روش های دورکاری و آموزش مجازی افزایش یافته است. البته سرعت و کیفیت اینترنت هم از مواردی است که همواره دغدغه کاربران بوده و در این شرایط همه نیازمند کیفیت مناسب برای فعالیت های اینترنتی خود هستند.

اینترنت خانگی به 16 مگ ارتقا می یابد!

محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - برای تسهیل شرایط دورکاری کارمندان، آموزش مجازی دانش آموزان و دانشجویان و همچنین به دلیل افزایش مصرف کاربران از اینترنت، دستور به فعال کردن بسته های 100 گیگابایتی اینترنت برای تمامی کاربران ثابت داد و همچنین برخی از سریال ها و فیلم های تلویزیون های اینترنتی را رایگان کرد.

او همچنین درباره فراهم بودن امکان آموزش از راه دور نیز گفته بود که با توجه به احتمال مدارس و دانشگاه ها و شرایط ایجادشده، با همکاری وزارت علوم و آموزش و پرورش، امکانات ویژه ای جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم شده تا میلیون ها دانش آموز و دانشجو ضمن حفظ سلامت خود، از تحصیل علم هم جا نمانند.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی در جدیدترین توییت خود نوشت:

او همچنین با بیان اینکه این دستورالعمل ساعتی قبل در بیشتر این شرکت ها اجرایی شده، از رشد هفت درصدی متوسط مجموع پهنای باند خبر داد.

منبع: ایسنا

منبع: setare.com
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1586

به "اینترنت خانگی به 16 مگ ارتقا می یابد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت خانگی به 16 مگ ارتقا می یابد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید