بازگشت صلاح به تمرینات لیورپول در آستانه دیدار برابر خنک

به گزارش عکس پارسی، محمد صلاح در آستانه دیدار روز چهارشنبه برابر خنک در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به تمرینات لیورپول بازگشت.

بازگشت صلاح به تمرینات لیورپول در آستانه دیدار برابر خنک

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ستاره تیم ملی مصر به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در دیدار روز یکشنبه برابر منچستریونایتد که به تساوی 1 - 1 انجامید، حضور نداشت. اوریگی جانشین او در این دیدار بود که آدام لالانا در دقایق پایانی توانست با یک گل رکورد شکست ناپذیری لیورپول در رقابت های این فصل لیگ برتر را حفظ کند، اما این تساوی باعث پاره شدن نوار پیروزی های متوالی این تیم شد.

به نظر می رسد که مهاجم 27 ساله لیورپولی ها آماده است تا روز چهارشنبه در دیدار این تیم برابر خنک به میدان برود. هرچند اعضای کادر فنی این تیم هنوز حضور صلاح در این بازی را تایید نکرده اند. کلوپ روز شنبه در مصاحبه با اسکای اسپرت از عدم آمادگی صلاح خبر داده بود و گفته بود که او به همراه سایر بازیکنان تمرین نکرده است، اما هنوز وضعیتش برای بازی برابر خنک معین نیست. صلاح از زمان پیوستن به لیورپول از رم در سال 2017 تا به حال تنها در 7 بازی به دلیل مصدومیت برای سرخپوشان آنفیلد به میدان نرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 417

به "بازگشت صلاح به تمرینات لیورپول در آستانه دیدار برابر خنک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت صلاح به تمرینات لیورپول در آستانه دیدار برابر خنک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید