بازی بتل رویال Vampire Bloodhunt ماه آینده عرضه خواهد شد

به گزارش عکس پارسی، بازی رایگان ومپایر: بالماسکه - شکارخون (Vampire: The Masquerade - Bloodhunt) ماه آینده عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه دقیق این بازی 7 اردیبهشت (27 آوریل) اعلام شده است. این بازی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بازی بتل رویال Vampire Bloodhunt ماه آینده عرضه خواهد شد

چندی پیش بود که نسخه آزمایشی و دسترسی زودرس به ومپایر عرضه شد. این نسخه توانست موفقیت خوبی کسب کند و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. حال شرکت سازنده از نظرات هواداران برای بهبود بازی استفاده نموده است. حال این شرکت تصمیم گرفته تا بازی را به طور کامل عرضه کند.

بازی ومپایر به طور کامل رایگان است. با اینحال مانند عناوین رایگان دیگر، خرید داخل برنامه ای دارد. البته این موارد باعث فزونی افراد در بازی نخواهند شد و جنبه ظاهری دارند. در بازی ومپایر کرکترهای مختلف حضور داشته و هر فرد با توجه به سبک بازی خود باید یکی را انتخاب کند. بازیکنان باید کوشش نمایند تا شهر پراگ (Prague) را تصاحب نمایند. به همین علت این شهر نیز به طور کامل و با جزئیات نمایان شده است.

عرضه این بازی روی پلی استیشن 5 چند نکته مثبت نسبت به نسخه کامپیوتر دارد. اول توانایی های خاص کنترلر پلی استیشن 5 یعنی دوئل سنس است. با استفاده از این قابلیت ها این بازی بیش از پیش مهیج خواهد شد. دوم تکنولوژی صدای سه بعدی است. این تکنولوژی به کاربران اجازه خواهد داد تا به راحتی حضور دشمن را حس نموده و حتی مکان آن ها را تا حدی حدس بزنند. به طور کلی نسخه پلی استیشن 5 چندین مورد ظاهری و بیش از 100 آیتم نو نیز دارد.

بازی ومپایر: بالماسکه - شکارخون در سبک بتل رویال است. به همین علت شما باید کوشش کنید تا آخرین نفر در بازی بوده و زنده بمانید. نکته مهم اینجاست که بیشتر عناوین بتل رویال به یک سبک بوده و کمی خسته نماینده هستند. حال ومپایر کوشش نموده تا یک تجربه نو را از این سبک بازی به کاربران ارائه دهد. در حال حاضر نیز استقبال خوبی از آن شده است. امیدواریم که در آینده این بازی روی کنسول های ایکس باکس نیز موجود گردد. با اینکار تعداد بازیکنان نیز بیشتر خواهد بود.

می توانید در ادامه تریلر نو منتشر شده از بازی را ببینید.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2020

به "بازی بتل رویال Vampire Bloodhunt ماه آینده عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی بتل رویال Vampire Bloodhunt ماه آینده عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید