نینتندو پس از عرضه کنسول نو همچنان به پشتیبانی از سوییچ ادامه خواهد داد

به گزارش عکس پارسی، کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) یکی از پرطرفدارترین کنسول های تاریخ دنیای گیمینگ است که توانست محبوبیت بسیار خوبی کسب کند. این کنسول در سال 2017 میلادی عرضه شد و در این مدت توانست نزدیک به 132 میلیون دستگاه فروش داشته باشد. این اندازه رقم بسیار خوبی بوده و این کنسول را وارد فهرست 5 کنسول پرفروش تاریخ دنیای بازی های ویدئویی نموده است.

نینتندو پس از عرضه کنسول نو همچنان به پشتیبانی از سوییچ ادامه خواهد داد

با توجه به سالی که نینتندو سوییچ در آن عرضه شد، نمی توان آن را یک کنسول نسل هشتمی دانست. به علت اینکه این دستگاه 4 سال بعد از پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد و از لحاظ سخت افزاری نیز تفاوت زیادی با آن دو داشت. کنسول نینتندو سوییچ یک کنسول خانگی ساده نبود و به نوعی یک دستگاه ترکیبی از حالت دستی و خانگی بود که توانست به یک ایده بسیار محبوب تبدیل گردد.

حال با گذشت نزدیک به 7 سال از عرضه این کنسول، شایعات بسیار زیادی حول عرضه مدل نو آن منتشر شده است. نینتندو هنوز به شکل رسمی اعلام ننموده که کنسول نوی در راه است یا نه ولی سال گذشته یک مدل نو از کنسول نینتندو سوییچ به نام نینتندو سوییچ اولد را به بازار عرضه کرد که این مدل نو نیز توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

حال شرکت نینتندو اعلام نموده که از کنسول محبوب خود همچنان پشتیبانی خواهد نمود و به روند سنتی پشتیبانی از کنسول های بازی توجه نخواهد نمود. به این شکل که معمولاً یک کنسول بازی خانگی حدود 10 سال پشتیبانی می گردد ولی با عرضه نسل های نو معمولاً از رده خارج می شوند. حال اینطور که به نظر می رسد نینتندو قصد ندارد طبق این روند عمل کند و می خواهد از دستگاه خود بیشتر پشتیبانی بکند.

شونکارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa) در مصاحبه اخیر خود اطلاعات نوی از پیشرفت و ادامه راه نینتندو سوییچ منتشر نموده است. او در این مصاحبه گفته:

طبق چیزی که فوروکاوا در مصاحبه خود گفته، نینتندو سوییچ آنلاین حدود 38 میلیون کاربر فعال دارد که با توجه به کیفیت این بخش عدد بسیار قابل توجهی است. نینتندو همیشه در زمینه آنلاین از رقبای خود عقب بوده ولی نکته جالب اینجاست که نینتندو سوییچ آنلاین عملکرد خوبی داشته است. همین موضوع باعث شده که پشتیبانی آنلاین نیز از این کنسول بهتر شده باشد.

کنسول های نینتندو مخاطبان خاص خود را دارند. به این شکل که اگر شما در پی تجربه عناوینی مثل کال آو دیوتی (Call of Duty) هستید، بهتر است به سمت این کنسول ها نیایید. از طرفی نینتندو عناوین و مجموعه های انحصاری خود را داشته که همگی کیفیت به شدت بالایی دارند و همیشه امتیازهای بسیار خوبی دریافت می نمایند. در نتیجه افرادی که این کنسول ها را خریداری می نمایند برای این مجموعه ها بوده و در کوشش هستند تا عناوین خاص و انحصاری نینتندو را تجربه نمایند.

موفقیت نینتندو نیز به علت هواداران به شدت وفاداری است که همیشه از این شرکت پشتیبانی می نمایند. وگرنه کنسول های دستی دیگر مثل استیم دک (Steam Deck) از لحاظ سخت افزاری قدرت بیشتری داشته و عملکرد بهتری هم دارند. با این حال این هواداران و بازی های خاص نینتندو هستند که این شرکت را همچنان جزء برترین های دنیای بازی های ویدئویی می نماید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آبان 1402 بروزرسانی: 21 آبان 1402 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2244

به "نینتندو پس از عرضه کنسول نو همچنان به پشتیبانی از سوییچ ادامه خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو پس از عرضه کنسول نو همچنان به پشتیبانی از سوییچ ادامه خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید