بازی فوتبال در آرژانتین به میدان جنگ تبدیل شد

به گزارش عکس پارسی، یک مسابقه فوتبال در آرژانتین شاهد شورش، خشونت و تیراندازی بود که 16 زخمی برجای گذاشت که حال برخی از آن ها نیز وخیم است.

بازی فوتبال در آرژانتین به میدان جنگ تبدیل شد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه لوگان در دربی بوئنوس آیرس مرکز لیگ دسته چهارم آرژانتین میزبان همسایه خود کلوب آلم بود که پس از شروع شورش و تیراندازی بعد از یک ربع این دیدار متوقف شد.

روزنامه انگلیسی دیلی میرور به نقل از رسانه های آرژانتینی گفت که افراد ناشناس در مجاورت ورزشگاه لوگان تیراندازی کردند و هواداران تیم میزبان را هدف قرار دادند.

نیرو های پلیس قبل از اینکه متوجه واقعیت شرایط و حمله از بیرون ورزشگاه شوند با شلیک گلوله های لاستیکی به سمت هواداران پاسخ دادند و بعد از هرج و مرج و وحشتی که هواداران را فرا گرفت از گاز اشک آور و بمب صوتی برای کنترل اوضاع استفاده کردند.

این حادثه 16 زخمی برجای گذاشت که حداقل یکی از آن ها در شرایط وخیمی واقع شده است و مطبوعات محلی آن را یک روز غم انگیز دیگر برای فوتبال آرژانتین توصیف کردند.

هوراسیو فابرگات، مربی آلم به روزنامه آرژانتینی Ole گفت: من اولین کسی بودم که دیدم ممکن است اتفاقی بیفتد، بنابراین با داور چهارم تماس گرفتم و از او خواستم که بازی را متوقف کند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2048

به "بازی فوتبال در آرژانتین به میدان جنگ تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی فوتبال در آرژانتین به میدان جنگ تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید