کیمدی فوتبال، تحولی در بازی و تفریح

به گزارش عکس پارسی، کیمدی فوتبال امروزه به عنوان برندی شناخته شده مطرح است که نام آن در بسیاری از فضاهای مجازی و میان هواداران فوتبال به گوش می رسد. این برند به واسطه فراوری و عرضه محصولات متنوعی همانند کارت های کلکسیونی فوتبالی، اسباب بازی ها، بازی های فکری و تفریح های مرتبط، جایگاه ویژه ای در بازار به دست آورده است. فروشگاه اینترنتی کیمدی شاپ محصولات برند کیمدی فوتبال را معرفی و به مشتریان خود عرضه می نماید.

کیمدی فوتبال، تحولی در بازی و تفریح

کیمدی فوتبال در زمینه فراوری و فروش کارت های کلکسیونی فوتبالی فعالیت برجسته ای دارد و این کارت ها که شامل تصاویر و اطلاعات بازیکنان مطرح دنیای فوتبال هستند، محبوبیت زیادی میان بچه ها، نوجوانان و حتی کلکسیونرهای حرفه ای به دست آورده اند. این کارت ها، با ارائه تصاویر و جزئیات جالب توجه از بازیکنان و تیم های مختلف، به یکی از محصولات پرهوادار در بین هواداران فوتبال تبدیل شده است. هواداران می توانند کارت ها را به صورت تکی یا در بسته های چندتایی از فروشگاه آنلاین کیمدی خریداری نمایند.

علاوه بر کارت های کلکسیونی، کیمدی فوتبال با بهره گیری از فناوری دیجیتال، اپلیکیشنی را ارائه داده است که به کاربران هم امکان بازی کردن و هم امکان دسترسی به محصولات نو، پیگیری مجموعه ها و شرکت در رویدادهای ویژه را فراهم می نماید. کاربران به وسیله مجموعه پلتفرم های کیمدی فوتبال می توانند به صورت مستقیم خرید نمایند، از محصولات و خدمات نو آگاه شوند و نیز از فرصت هایی برای شرکت در چالش ها و مسابقات کیمدی فوتبال بهره مند شوند.

به طور کلی، کیمدی توانسته است با تلفیق فوتبال، کلکسیون و فناوری دیجیتال، تجربه ای منحصر به فرد برای هواداران فوتبال به وجود آورد و با ارائه خدماتی نوین در فضای آنلاین و مجازی، سهم بسزایی از بازار تفریح و بازی را به خود اختصاص دهد. این برند در ارتباط نزدیک با دنیای فوتبال و استفاده از نوآوری در عرضه محصولات، به محبوبیتی بی نظیر در میان نسل های جوان و هواداران فوتبال دست یافته است.

تاریخچه کیمدی

شرکتی که برند کیمدی فوتبال از آن حاصل شد؛ از سال 1377 در حوزه فراوری محصولات صنعتی به ویژه در بخش خودروسازی با عنوان شرکت کیان بسپار شروع به کار نموده است. این شرکت در سال 1388 به فراوری محصولات اسباب بازی و بازی های تفریح و آموزشی برای بچه ها اقدام کرد و دست آخر در سال 1390 با ارائه برند کیمدی این محصولات را در بازار عرضه کرد. کیمدی فوتبال بعلاوه برای چندین دوره پیروز به کسب مقام اول در جشنواره اسباب بازی شده است.

سپس کیمدی فوتبال با عرضه یک اپلیکیشن، برای هواداران فوتبال و مخاطبان خود امکان بازی کردن را نیز به مجموعه خدمات خود اضافه کرد. بازی اپلیکیشن کیمدی فوتبال یک بازی مبتنی بر فوتبال و تمامی موارد مربوط به آن است. طی این بازی افراد می توانند به صورت آنلاین با یکدیگر تعامل نمایند. کیمدی با این بازی، محصولات و کارت های کلکسیونی خود را به مخاطبان این اپلیکیشن معرفی نموده و از این طریق ارزش محصولات و خدمات خود را ارتقا می دهد و دامنه مشتریان خود را گسترده تر می نماید.

انیمیشن شهر کیمدی ها نیز محتوایی است که با شخصیت پردازی برای تعدادی کاراکتر، فرصتی را برای تفریح بچه ها فراهم نموده است. این انیمیشن با رویکردی آموزشی فراوری شده و مطابق وبسایت کیمدی شاپ، پیغام مجموعه کیمدی یعنی صلح ودوستی را به مخاطبان خود انتقال می دهد.

یکی از مهم ترین مسائلی که کیمدی فوتبال طی تاریخچه فعالیت های خود مدنظر قرار داده و بر آن تاکید دارد؛ کیفیت و نیز عرضه محصولات این برند با قیمت های منصفانه است. کیمدی فوتبال قیمت محصولات خود را با حاشیه سود پایین معین نموده و برای تسهیل خرید آنلاین و جلب رضایت مشتریان اهمیت بسیاری قائل است. محصولات کیمدی بعلاوه براساس استانداردهای ملی و بین المللی طراحی و فراوری می شوند و مشاوران متخصص در جهت پرورش خلاقیت بچه ها و افزایش مهارت های آنان این محصولات را کارشناسی می نمایند.

درباره کیمدی فوتبال

شرکت کیان بسپار را کیانوش شریفی بنیان گذاری کرد و برند کیمدی نیز با همکاری همسر ایشان خانم بایگانی شکل گرفت.

یکی از معینه های شاخص کیمدی فوتبال در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، آپارات و …، فراوری محتوای تصویری قوی و خلاقانه آن است و مخاطبان بسیاری به این علت جذب آن شده اند. بعلاوه روزانه تعداد بسیاری محتوا در شبکه های مجازی درباره کیمدی فراوری و منتشر می گردد. افراد مختلفی در این راستا با باز کردن پک های کارت های کیمدی (آنباکسینگ) و نشان دادن آن ها به مخاطبان خود، روزانه محتوای ویدئویی ضبط نموده و منتشر می نمایند. به ویژه بچه ها و نوجوانان هوادار کیمدی ویدئوهای آنباکسینگ کارت های کلکسیونی کیمدی را با نشان دادن هیجان بسیار برای پلتفرم های مجازی کیمدی ارسال می نمایند و یا در شبکه های اجتماعی خود منتشر می نمایند. کیمدی نیز هوادارن خود را به فراوری این دست از محتواهای ویدئویی تشویق می نماید. اینفلونسرهای مشهور نیز از این ماجرا عقب نمانده اند و تعدادی از آن ها از جمله احسان میرزاد که هم در یوتیوب و هم در اینستاگرام فعال است، درباره کیمدی فوتبال فراوری محتوای ویدئویی نموده اند. میرزاد با انتشار چندین محتوا درباره کیمدی، توجه بسیاری از مخاطبان خود را به کارت های کلکسیونی آن جلب نموده است. اپلیکیشن این برند نیز به تازگی در کافه بازار به بیش از یک میلیون نصب رسید.

این مجموعه به برگزاری قرعه کشی با عنوان قرعه کشی های کیمدی فوتبال نیز می پردازد و افراد می توانند با دارا بودن کارت های مخصوص در بازه های زمانی ای که کیمدی معین می نماید، به وسیله پلتفرم های کیمدی فوتبال در قرعه کشی های آن شرکت نمایند. این مجموعه علاوه بر تمامی خدمات و محصولاتی که به مشتریان و کاربران خود ارائه می دهد، با فراوری و عرضه لباس، کلاه، ماگ و مواردی این چنینی مخاطبان را به خود جذب می نماید.

کیمدی در حوزه بازی و تفریح

بازی و تفریح در ایران در سال های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه نموده است. این رشد به واسطه جمعیت جوان و دیجیتالی شدن سطح گسترده ای از تعاملات و ارتباطات، سرویس های استریم، پلتفرم های شبکه های اجتماعی و فراوری محتوای آنلاین حاصل شده است. امروزه مصرف نمایندگان در پی اشکال تفریح در دسترس تری هستند. دنای دیجیتال منظره تفریح در ایران را متحول نموده است و ترکیبی از خلاقیت محلی و ترندهای جهانی آینده بازی و تفریح را شکل می دهند. کیمدی فوتبال در این راستا توانسته است نسل های مختلفی را از گروه سنی های بچه ها تا نوجوانان و در مواردی نیز جوانان را تحت تاثیر قرار داده و مخاطبان گسترده ای را به خود جذب نموده است. براین اساس سهم کیمدی فوتبال در رشد صنعت بازی و تفریح در ایران چشم گیر است.

کیمدی فوتبال به وسیله محصولات و کلکسیون های فوتبالی، اپلیکیشن بازی، پلتفرم های مجازی و نیز محتواهای کارتونی، تاثیر به سزایی در حوزه بازی و تفریح ایجاد نموده است. این مجموعه دنیای فوتبال را برای مخاطبان خود با جمع آوری فیزیکی کلکسیون های کارتی در ترکیب با ارتباط احساسی هواداران با بازیکنان محبوب خود، ملموس تر و مجذوب کننده تر نموده است. کیمدی با ارائه کارت های کلکسیونی خود فضای تعاملی هواداران فوتبال را تحت تاثیر قرار داده است.

کیمدی بعلاوه با تکیه بر روش های دیجیتال و پلتفرم های مجازی متنوع، ارتباط خود را با مخاطبان خود به شکلی کارآمد حفظ می نماید و از این طریق ارزش تفریح محصولات خود را ارتقا می دهد. پلتفرم های کیمدی فوتبال به کاربران این امکان را می دهد تا از نوترین محصولات، قرعه کشی ها، نتایج قرعه کشی ها، رویدادها و برنامه های نو کیمدی فوتبال و تجربه های مجازی مربوط به مجموعه کارت های کلکسیونی آگاه شوند و خریدهای آنلاین انجام دهند.

با توجه به علاقمندی تعداد بسیاری از افراد به فوتبال، کیمدی با ارائه محصولات و خدمات خود توانسته است به بازار گسترده ای از این علاقمندان دست یابد. کیمدی فوتبال هم به وسیله ارائه محصولات فیزیکی و هم پلتفرم های مجازی، در میان مخاطبان خود تعاملات فرهنگی، رقابت سالم و نوستالژی را ایجاد و تداعی می نماید.

رویداد کیمدی فوتبال

کیمدی فوتبال هر سال رویدادی خصوصی را برگزار می نماید و سال جاری نیز گروه شنبه مگ برای پوشش خبری این رویداد که در اسپیناس پالاس برگزار می گردد، دعوت شده است. اما به طور کلی مطابق یکی از رسالت های کیمدی فوتبال که بر عنصر سورپرایز تمرکز دارد، آن چه که در رویداد کیمدی فوتبال خواهد گذشت؛ به صورت سورپرایز بوده و جزییات آن معین نیست.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 28 مهر 1403 بروزرسانی: 28 مهر 1403 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2289

به "کیمدی فوتبال، تحولی در بازی و تفریح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیمدی فوتبال، تحولی در بازی و تفریح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید