بخشی از طلب مان به پرسپولیس را بخشیدیم اما هیچ کس تشکر نکرد!

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، سیامک نعمتی پس از جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: قول هایی داده شده بود تا مسائل موجود حل گردد. امروز اعلام کردند در یکی، دو روز آینده تکلیف را تعیین می کنیم.

بخشی از طلب مان به پرسپولیس را بخشیدیم اما هیچ کس تشکر نکرد!

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در خصوص غیبت خود در تمرین امروز این تیم اضافه نمود: هر وقت کادر فنی صلاح بداند حاضر خواهم شد. بابت تمرین مسئله ای وجود ندارد، فقط به ملی پوشان چند روزی استراحت داده بودند.

وی درباره جزییات مسائل خود با مسئولان باشگاه اضافه نمود: همواره مسائل اقتصادی وجود داشته است، از قراردادهای فصل گذشته خودمان هنوز طلب داریم. من از باشگاه به این دلیل گلایه دارم که وقتی به همراه هفت بازیکن دیگر پرسپولیس آمدیم و 30 درصد از طلب هایمان را بخشیدیم هیچکس از ما تشکر نکرد. نمی خواهیم منتی سر طرفداران پرسپولیس بگذاریم ولی از مسئولان گله داریم.

نعمتی ادامه داد: اگر الان هم این موضوع را می گویم به خاطر این است که طرفداران در جریان باشد، پرسپولیس را با جان و دلمان دوست داریم و تمام کوشش خود را برای موفقیت تیم می کنیم.

بازیکن پرسپولیس یادآور شد: پول سال 96 را می توانستیم در همان بازه زمانی خرج کنیم اما همان پول در سال 99 ارزش دیگری دارد ضمن اینکه 30 درصد از همان طلب را بخشیدیم. امیدوارم مسائل حل گردد.

نعمتی درباره حضور در اردوی تیم ملی ایران گفت: از آقای اسکوچیچ متشکرم که به من اعتماد کردند. امیدوارم بتوانم فرایند خوب فعلی را ادامه دهم و بتوانم در اردوهای بعدی شرکت کنم.

او درباره حضور در پست دفاع راست اضافه نمود: من مسئله ای ندارم. هم آقای اسکوچیچ هم آقای گل محمدی گفتند می توانی در چند پست بازی کنی و در این پست ها هم مد نظرمان قرار گرفتی.

وی راجع به تعویق زمان آغاز دوباره لیگ برتر اعلام کرد: به خاطر بیماری کرونا است. امیدوارم بی ماروی کرونا برطرف گردد تا بتوانیم با طرفداران خود پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا جشن بگیریم.

نعمتی درباره پیشنهاد خود از ترکیه گفت: پیشنهاداتی وجود دارد اما به هر حال مسئولان باشگاه باید تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1222

به "بخشی از طلب مان به پرسپولیس را بخشیدیم اما هیچ کس تشکر نکرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی از طلب مان به پرسپولیس را بخشیدیم اما هیچ کس تشکر نکرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید