براتعلی: 160 هزار تن برنج و شکر با قیمت مصوب توزیع می گردد

به گزارش عکس پارسی، مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع 100 هزار تن انواع برنج وارداتی و 60 هزار تن شکر در کشور با هدف حفظ آرامش بازار و ثبات قیمت ها اطلاع داد.

براتعلی: 160 هزار تن برنج و شکر با قیمت مصوب توزیع می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ حجت براتعلی با اعلام خبر توزیع 100 هزار تن برنج در سطح کشور گفت: 100 هزار تن انواع برنج وارداتی و 100 هزار تن شکر نیز در ایام ماه مبارک رمضان عرضه شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا به امروز، 130 هزار تن روغن خام برای ثبات جریان فراوری در کشور از مخازن ذخیره سازی متعلق به شرکت شرکت بازرگانی دولتی ایران، تحویل کارخانجات روغن نباتی شده است که این فرایند به صورت مستمر ادامه دارد.

براتعلی در خصوص توزیع کالای راهبردی شکر نیز گفت: توزیع شکر از اواخر سال گذشته در کشور شروع شده است و میزان عرضه این کالا در ایام عید و ماه مبارک رمضان به 100 هزار تن رسید.

وی با اعلام اینکه میزان تخصیص شکر در ایام ماه مبارک رمضان در بخش خانوار و صنف و صنعت، مجموعاً 100 هزار تن بود، اضافه کرد: از ابتدای امسال تا به امروز، حدود15� هزار تن شکر در کشور توزیع شده است.

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: این شرکت به عنوان متولی تأمین ذخایر راهبردی کالا های اساسی کشور، مطابق برنامه های کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی نسبت به توزیع کالا های اساسی با هدف حفظ آرامش بازار اقدام می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2023

به "براتعلی: 160 هزار تن برنج و شکر با قیمت مصوب توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "براتعلی: 160 هزار تن برنج و شکر با قیمت مصوب توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید