آنالیز کلیه خدمات مرتبط با لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران

به گزارش عکس پارسی، لوله بازکنی تهران با 35 سال سابقه کار در حوزه لوله بازکنی و تخلیه چاه زیر نظر اتحادیه می باشد که رضایت مشتریان خود را در طول چند سال اخیر کاملا جلب نماید بعلاوه این شرکت دارای 125 سرویس کار با تجربه، 35 مقنی کاربلد، 10لوله کش ماهر در هر ساعت از شبانه روز بدون تعطیلی آماده خدمات دهی در تمام منطقه ها تهران می باشد.

آنالیز کلیه خدمات مرتبط با لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران

شماره های تماس به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی:

  • لوله بازکنی شمال تهران 09196790069
  • لوله بازکنی شرق تهران 02188339950
  • لوله بازکنی غرب تهران 02144307274
  • لوله بازکنی جنوب تهران 09101702050
  • لوله بازکنی سراسر تهران 09101702050

خدمات شرکت لوله بازکنی تهران

  • لوله بازکنی

بازکردن لوله های سخت و سیمانی، لوله های رایزر اصلی و فرعی از جمله کف شور حمام و آشپزخانه، لوله فاضلاب سرویس بهداشتی و پشت بام، توالت فرنگی، بالکن و … با دستگاه های سه نظام پیشرفته بدون کثیف کاری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، دارای فنر های جداگانه برای هر نوع لوله و دارای انواع سر فنرهای مخصوص برای لوله های سخت و قیر و سیمان به صورت کاملا تضمینی و با قیمت مناسب.

  • تخلیه چاه تهران

تخلیه چاه تمام منطقه ها تهران با انواع ماشین های 12000 لیتری و 8000 لیتری خاور با استفاده از شیلنگ های آتش نشانی بدون کثیف کاری و به وسیله پمپ های کف کش سه فاز برای چاه های عمیق و با طول متراژ بالا، پمپ کف کش معمولی برای انواع چاه های معمول (سپتیک و اگو) و پمپ مکنده برای چاه چربی و لجن.

  • در آوردن اشیا از چاه

در صورتی که در حمام یا سرویس بهداشتی گردنبند، دستبند، گوشی همراه، سویچ ماشین و … در چاه افتاد اصلا نگران نباشید!! در آوردن تمام اشیا افتاده شده از چاه با دستگاه بروز و پیشرفته به نام دستگاه مکش و مشکل گشا به صورت کاملا تضمینی و با قیمت مناسب سرویس دهی فوری.

  • تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی آب و فاضلاب با استفاده از دستگاه تشخیص نقطه زن به صورت تضمینی برای اطمینان از کار ما می توانید در حضور تشخیص کار محل تشخیص داده را بشکافید و ترمیم را هم به همان تشخیص کار بسپارید.

  • لوله کشی و سفید کاری

لوله کشی در تمام منطقه ها تهران به وسیله لوله کش ماهر و باتجربه (به صورت کلی و جزئی) نصب شیر آلات ساختمان، تعویض کاسه توالت، تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و بلعکس، قیر گونی و کاشی کاری حمام و سرویس بهداشتی. گچ کاری و سفیدکاری به وسیله استادان با تجربه ایجاد هر گونه ابزار سفید کاری در تمام منطقه ها تهران.

انواع روش های بازکردن لوله فاضلاب در لوله بازکنی سعادت آباد

  • سیم بلند دستی (فنر) برای باز کردن لوله فاضلاب

خیلی ساده و آسان، اما بطور عجیبی کار آمد می باشد، ابتدا برای انجام کار به یک گیره فلزی لباس که کت و شلوار به آن آویزان می کنید احتیاج دارید قسمت قلاب مانند سیم را صاف کنید بعد یک طرف آن را در سرانجام به شکل قلاب در آورده و خم کنید.

سپس به داخل راه آب بفرستید، سر قلاب را چندین بار بپیچید و فشار دهید، سعی کنید تمام موها و چربی ها و جرم های کثیف و نامطبوع را با نوک قلاب بیرون بکشید.

حواستان باشد محتویات لوله را بیرون بکشید تا این که بیشتر هل داده و به اعماق لوله بفرستید، وقتی تا حد امکان محتویات را بیرون کشیدید، امتحان کنید، میزان کافی آب داغ داخل ورودی آب بریزید ،به این روش به راحتی لوله شما باز می گردد.

  • استفاده از تلمبه یا لوله بازکن دستی در لوله بازکنی تهرانسر

در این گونه مواقع کمی بیشتر خرج کنید و از یک تلمبه با کیفیت و سنگین بهره ببرید. زیرا تلمبه های مقرون به صرفه تر به خاطر کیفیت پایینشان کارایی نداشته و عمل تخلیه بی نتیجه می ماند. در بازار دو نوع تلمبه وجود دارد یک نوع توپی و دیگری که تاشو است، استفاده از هر کدام فرقی نمی نماید. کارایی و قدرت بالای آن احتیاج است.

در قدم بعدی برای استفاده راحت تر، سر تلمبه را زیر آب گرم بگیرید تا حالت نرمی پیدا کند، زیرا موجب می گردد سر تلمبه کاملا کیپ گردد و به سیفون متصل بچسبد.

  • مخلوط جوش شیرین و سرکه

ترکیب یک فنجان جوش شیرین دو فنجان سرکه، یک ترکیب شیمیایی قوی لوله بازکن است. بهتر است از نوع سرکه سفید بهره ببرید. به خاطر گازی که دارد راه گرفتگی را باز می نماید.

اگر این مواد را در دسترس ندارید می توانید از صابون یاری بگیرید، مخلوط را به کاسه بریزید، زیرا صابون باعث نرم تر شدن گرفتگی می گردد. البته اگر دلیل گرفتگی از وسیله یا هر نوع جسم سخت باشد. این روش جواب نمی دهد.

بعد از این که مخلوط را به سیفون کاسه ریختید ،یک کتری آب داغ را به کاسه توالت ایرانی یا فرنگی بریزید. البته نه آن قدر زیاد که انسداد را بیش تر کند یا به عبارتی تا نزدیکی لب کاسه نیاید. تا نصف کاسه کافیست.

برای نتیجه بهتر تا صبح منتظر بمانید تا ترکیبات جوش شیرین و سرکه به همراه آب داغ بهتر اثر کند. در گرفتگی هایی که با مدفوع است این روش با ترکیبات خود راه تخلیه باز می نماید، دوباره میزانی آب بریزید ببینید آیا اب تخلیه می گردد یا نه؟ در غیر این صورت می توانید از یک آویز لباس یا فنر دستی برای برطرف گرفتگی فوری توالت ایرانی و فرنگی لوله بازکنی یاری بگیرید.

برطرف گرفتگی لوله فاضلاب با تخلیه چاه

قبل از انجام این کار بهتر است از نمای اتصالات زیر سینک یک عکس بگیرید تا به هنگام بستن لوله ها دچار مشکل نشوید. برای انجام این کار ابتدا یک سطل خالی زیر لوله سیفون زیر سینک آشپزخانه قرار دهید سطل برای جمع کردن آب داخل لوله استفاده می گردد، با استفاده از آچار واشر دو سر سرانجامیی لوله زیر سینک را شل کنید باید سعی کنید تمام اتصالات لوله را با دست نگه دارید وقتی که بست ها باز شد، آن را آزاد کنید و به طرف سطل برگردانید و تمام محتویات لوله را داخل سطل بریزید.

ممکن است لازم باشد با سیم داخل به جامانده لوله بچرخانید تا تمام پسماند و آشغال های به جا مانده در لوله را تمیز کنید، این کار را برای هر دو طرف لوله انجام دهید، با استفاده از یک مسواک قدیمی و از کار افتاده تمام اتصالات لوله در زیر سینک را با آب بشویید و تمیز کنید و دوباره سر جای خود ببندید. بیشتر اوقات این ترفند جواب خواهد داد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1709

به "آنالیز کلیه خدمات مرتبط با لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز کلیه خدمات مرتبط با لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید