برترین رستوران های کیش و تجربه طعم اصیل برترین غذاهای جنوبی

به گزارش عکس پارسی، وقتی سفر می رویم، غذاهای خوشمزه محلی یکی از آن چیزهایی است که باید حتما امتحان کنیم؛ به خصوص در سفر به کیش که قطعا یکی از مجذوب کننده ترین سفرهای عمرتان خواهد شد، پیشنهاد می کنیم غذاهای برترین رستوران های کیش را امتحان کنید. با ما همراه باشید تا فهرست کاملی از رستوران های کیش رو مرور کنیم و بتوانید با توجه به سلیقه تان برترین گزینه را انتخاب کنید.

برترین رستوران های کیش و تجربه طعم اصیل برترین غذاهای جنوبی

برخی از این رستوران ها به قدری باکیفیت هستند که باید از فرودگاه کیش مستقیم به آن ها بروید و اولین وعده غذای خود در کیش را تجربه کنید. پس این مطلب را برای آشنایی با برترین رستوران های کیش از دست ندهید.

برترین فست فود کیش کدام است؟

رستوران های هشتگ کیش و خانه برگر از برترین فست فودهای کیش هستند.

کدام رستوران های کیش موسیقی زنده دارند؟

رستوران های میرمهنا، پایاب، کابان و بابا قدرت در کیش موسیقی زنده دارند.

برترین فودکورت کیش کدام است؟

رستوران فودکورت دامون کیش

1- رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار یکی از برترین رستوران های کیش است که در کنار غذاهای خوشمزه، غذای دریایی هم سرو می نماید. تجربه میل کردن غذا در این رستوران نه تنها برای مسافران، بلکه برای افراد ساکن کیش هم لذت بخش است. رستوران رویال استار کیش در دو وعده شام و نهار به کاربران سرویس می دهد و اگر مسافر یا ساکن کیش هستید، می توانید یک نهار سنتی یا دریایی را در این رستوران میل کنید.

دکوراسیون این رستوران شامل دو بخش فضای باز و بسته است و می تواند رضایت افراد با سلیقه های مختلف را جلب کند. منوی بسیار کامل برای هر وعده، منوی کافی شاپ، پارکینگ مناسب، زمین بازی، اینترنت رایگان، موزیک زنده و رزرو تلفنی از دیگر مزایای این رستوران است و برخورد بسیار خوب پرسنل این رستوران هم باعث محبوبیت بسیار زیادی آن شده است.

آدرس رستوران رویال استار کیش: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

2- رستوران میرمهنا در برترین رستوران های کیش

رستوران میرمهنا یکی دیگر برترین رستوران های کیش است که در آن انواع غذاهای کبابی، سنتی و دریایی سرو می گردد. این رستوران در شرق کیش و در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده است و می توانید از اجرای زنده موسیقی به وسیله گروه دامون بند (برترین گروه موسیقی کیش) در هنگام خوردن غذا لذت ببرید.

باید توجه داشته باشید که برای رفتن به این رستوران باید از قبل میز رزرو نموده باشید؛ زیرا کیفیت و مزه بسیار عالی غذاهای این رستوران آن قدر عالی است که همواره شلوغ است. این رستوران به مراکز خرید کیش هم نزدیک است و می توانید از این رستوران به مراکز خرید بروید.

آدرس رستوران میرمهنا کیش: خیابان پروین اعتصامی، کنار متل تاپ رز

3- رستوران توتی فروتی کیش

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از غذا خوردن در یک رستوران ساحلی لذت می برید، رستوران توتی فروتی که تقریبا برترین رستوران کیش است می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

در این رستوران غذاهای فرنگی سرو می گردد و وجود یک کافی شاپ مجهز با دکوراسیون بسیار زیبا مجذوب کنندهیت آن را چند برابر می نماید!

این رستوران از سال 84 فعالیت خود را در اسکله تفریحی کیش آغاز نموده است و در حال حاضر جزو یکی از برترین رستوران های کیش است. پشت بام این رستوران فضای کاملا چوبی و رو به دریا دارد که می توانید از این محیط برای خوردن غذا و لذت بردن از چشم انداز دریای بسیار زیبای خلیج فارس استفاده کنید.

آدرس رستوران توتی فروتی کیش: انتهای بلوار دری، جنب اسکله تفریحی تازه

4- رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب یکی دیگر از برترین رستوران های کیش است که فضای باز و آرامی را برای مسافران ایجاد نموده است. در این رستوران غذاها کیفیت بسیار خوبی دارند و می توانید انواع سلیقه ها را راضی نمایند.

این رستوران یک چای خانه برای میل کردن چایی در اختیار افراد قرار داده است که می توانید از محیط این رستوران و موسیقی زنده استفاده کنید.

در این رستوران امکان رزرو و ارسال رایگان غذا هم وجود دارد؛ بنابراین اگر نمی خواهید از محیط رستوران استفاده کنید اما قصد دارید غذای باکیفیت و خوش طعم میل کنید، می توانید از خدمات ارسال رایگان این رستوران استفاده کنید.

آدرس رستوران پایاب کیش: میدان المپیک

5- رستوران کوه نور از برترین رستوران های کیش

یکی از خاص ترین رستوران های کیش که محیطی مثل غار دارد، رستوران کوه نور است. هنگام ورود به این رستوران حس می کنید که وارد یک غار قدیمی شده اید و حتما برای شما هم تجربه ای تازه و لذت بخش خواهد بود.

البته اگر به چنین محیطی علاقه ندارید اما می خواهید غذای دلچسب میل کنید، باز هم این رستوران برای شما مناسب است؛ این رستوران فضای بزرگی دارد و در کنار فضای غار مانند، فضای باز هم وجود دارد و می توانید غذای خود را در این بخش میل کنید.

آدرس رستوران کوه نور کیش: جزیره کیش، میدان امیرکبیر

رزرو تور کیش از سایت خبرنگاران

6- رستوران پدیده شاندیز: از معروف ترین و برترین رستوران های کیش

نظرتان در خصوص یکی رستوران در ارتفاع 42 متری از سطح زمین و کف شیشه ای چیست؟ شاید برای خیلی از افراد که از ارتفاع می ترسند، این رستوران گزینه مناسبی نباشد اما افرادی که هیجان را دوست دارند، پدیده شاندیز گزینه ای مناسب برای لذت بردن از طعم غذاهای اصیل جنوبی در کیش است.

روبروی این رستوران یک لنگر 100 تنی قرار گرفته است است که یک رکورد گینس را از آن خودش نموده است؛ زیرا این لنگر تنها در 35 روز احداث شده و توانسته جاذبه گردشگری مجذوب کنندهی را به وجود بیاورد. از جمله مزایای این رستوران می توان به سرو غذاهای متنوع و باکیفیت، محیط دلنشین خانوادگی و سرویس دهی عالی به وسیله پرسنل خوش اخلاق آن اشاره نمود.

آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش: هرمزگان، کیش، ابتدای جاده دنیا

7- رستوران خانه اسپاگتی کیش

اگر از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به غذاهای سنتی و کبابی ندارید، می توانید خانه اسپاگتی کیش را امتحان کنید.

این رستوران یکی از برترین رستوران های کیش است که غذاهای ایتالیایی، استیک، لازانیا و… سرو می نماید و می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. قیمت غذاهای این رستوران بر خلاف سایر برترین رستوران های کیش مناسب است و بعلاوه می توانید غذای خود را در هتل یا محل سکونت خود تحویل بگیرید.

لوکیشن رستوران خانه اسپاگتی کیش: هتل پارمیس، طبقه زیرین

8- رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش یکی دیگر از برترین رستوران های کیش است؛ دلیل نام گذاری آن چیست؟ معماری ساخت این رستوران دقیقا شکل یک نهنگ به رنگ سفید است.

این رستوران منوی غذاهای بسیار کاملی دارد که در آن، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می گردد. این رستوران در ساحل واقع شده است و چشم انداز بسیار مجذوب کنندهی را برای خوردن غذا به وجود آورده است. غذاهای این رستوران معمولا گران تر از سایر رستوران ها است اما کیفیت بسیار عالی غذا و چشم انداز مجذوب کننده آن، احتمالا ارزش هزینه کردن دارد.

آدرس رستوران نهنگ سفید کیش: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی

برای رزرو هتل در کیش به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

9- رستوران فودکورت دامون کیش

رستوران فودکورت یکی از برترین رستوران های کیش است که در آن غذاهای بسیار خوشمزه سرو می گردد. این رستوران در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار گرفته است! اگر قصد خرید دارید و می خواهید پس از خرید به یک رستوران عالی بروید، پیشنهاد می کنیم مرکز خرید دامون را انتخاب کنید و پس از خریدهای خود، به رستوران فودکورت بروید.

این رستوران انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، ترکی، چینی، هندی و مکزیکی را با برترین کیفیت سرو می نماید و می تواند یک تجربه لذت بخش برای شما به ایجاد کند. این رستوران علاوه بر نهار و شام، صبحانه هم سرو می نماید و خوردن یک صبحانه لذت بخش در این رستوران می نماید به آغاز یک روز بسیار لذت بخش یاری زیادی کند.

آدرس رستوران فودکورت دامون کیش: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

10- رستوران دارچین کیش

رستوران دارچین یکی از برترین رستوران های کیش است که ساکنین کیش هم علاقه زیادی به آن دارند.

این رستوران معمولا غذاهای ایرانی نظیر کباب، ماهی، انواع خورشت، ته چین، قیمه نثار، لوبیا پلو، کباب تابه ای، عدس پلو سرو می نماید اما غذاهای آن آن قدر لذت بخش و خوشمزه است که بیشتر مشتری هایش آن را به رستوران های ایتالیایی ترجیح می دهند. البته این رستوران علاوه بر ساکنین کیش، برای مسافران ایرانی و خارجی هم مجذوب کننده است و برای یک بار هم که شده، باید غذاهای لذت بخش آن را تجربه کرد.

آدرس رستوران دارچین کیش: انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

11- رستوران کلبه درویش کیش

اهل غذاهای خارجی نیستید و می خواهید غذاهای ایرانی را در یکی از برترین رستوران کیش تجربه کنید؟ رستوران کلبه درویش یکی از برترین رستوران های کیش است که در آن غذاهای سنتی ایرانی نظیر کباب کوبیده، قورمه سبزی و میرزا قاسمی سرو می گردد. جالب است بدانید این رستوران از رستوران هایی است که غذاهای گیاهی هم سرو می نماید و ما آن را به افراد گیاه خوار پیشنهاد می کنیم.

روبروی این رستوران یک کشتی یونانی معروف قرار گرفته است که فضای آب های خلیج فارس را دلنشین تر می نماید! ضروری است بدانید که در کنار غذا، در این رستوران چای و قلیان هم سرو می گردد و قیمت منوی این رستوران نسبت به سایر رستوران ها بسیار مناسب است.

آدرس رستوران کلبه درویش کیش: کیش، ساختمان ساحلی 2، جاده دنیا، بعد از کشتی یونانی

12- رستوران کابان کیش

اگر از جمله افرادی هستید که به محیط های شلوغ علاقه دارید، رستوران کابان بسیار مناسب است. در این رستوران مانند بسیاری از رستوران های دیگر موسیقی زنده وجود دارد. بعلاوه تنوع غذایی بسیار بالا است و غذاهای آمریکایی، ایتالیایی به همراه انواع نوشیدنی های سرد و گرم وجود دارد. این رستوران برای افرادی که به غذا خوردن در محیطی آرام عادت دارند خیلی مناسب نیست.

آدرس رستوران کابان کیش: کیش، شهرک صدف، طبقه فوقانی ساختمان بساک، کافه رستوران کابان

13- رستوران فودلند کیش (رستوران سرزمین غذای کیش)

اگر در پی برترین رستوران کیش هستید که انواع غذاها در آن سرو می گردد هستید، رستوران فودلند یا سرزمین غذای کیش انتخاب مناسبی برای شما است.

در این رستوران تنوع غذاهای ایرانی، خاورمیانه و فرنگی بسیار زیاد است و برای هر نوع غذا، یک غرفه جداگانه در نظر گرفته شده است. در غرفه ایرانی می توانید انواع غذاهای سنتی و دریایی را سفارش دهید که پیشنهاد ما امتحان غذای ماهی شیر و ته چین است.

علاوه بر کیفیت غذاها، این رستوران دکوراسیون جالبی هم دارد؛ در این رستوران 3 سالن مجزا قرار گرفته است که هر کدام دکوراسیون و نورپردازی خاص خود را دارد. تنوع غذایی در این رستوران بیش از 100 مدل غذا را شامل می گردد و می توان آن را منحصربه فردترین رستوران کیش و ایران دانست. بیشتر مواد غذایی و ادویه های مورد استفاده در این رستوران از خارج از کشور تهیه می شوند و استانداردهای دنیای را دارند.

در این رستوران دو کافی شاپ مجزا هم تعبیه شده است که اولی محلی برای صرف نوشیدنی های سرد و گرم است و دومی برای صرف چای و قلیان است.

کافه لیالی هم در این رستوران قرار گرفته است که فقط شب های به مدت 2 ساعت فعال است! اگر اهل شب نشینی هستید، می توانید ساعت 12 شب الی 2 بامداد به همراه خانواده یا دوستان خود در این کافی شاپ وقت بگذارنید و از محیط دلنشین آن لذت ببرید.

آدرس رستوران فودلند کیش: بازار مرجان، انتهای ضلع غربی بازار مرجان، جنب دانشگاه بین المللی شیراز

14- رستوران دریایی عمو اکبر کیش

رستوران دریایی عمو اکبر از رستوران های محلی کیش است و محیط خیلی لوکسی ندارد! یک رستوران با محیطی معمولی است اما با توجه کیفیت غذای بسیار عالی، به یکی از برترین رستوران های کیش تبدیل شده است.

در این رستوران انواع غذاهای دریایی با مواد اولیه تازه سرو می گردد. از برترین غذاهای این رستوران می توان به میگو و ماهی تازه که در برترین حالت خود طبخ می شوند، اشاره نمود.

این رستوران به افرادی که لوکس بودن محیط رستوران اهمیت زیادی برای آن ها ندارد اما در پی کیفیت بسیار بالای غذا هستند، پیشنهاد می گردد.

آدرس رستوران عمو اکبر کیش: بلوار فردوسی، روبروی بازار پانیذ، مجتمع حافظ

15- رستوران بابا قدرت در برترین رستوران های کیش

یکی از برترین رستوران های کیش که البته جزو رستوران های زنجیره ای ایران محسوب می گردد، رستوران بابا قدرت کیش است. رستوران بابا قدرت از جمله رستوران هایی است که در آن انواع غذا سرو می گردد و هر نوع سلیقه ای که داشته باشید، می توانید از رستوران بابا قدرت نهایت لذت را ببرید.

در این رستوران قیمت ها کمی بیشتر از بیشتر رستوران های خوب است اما کیفیت آن، ارزش امتحان کردن را دارد. در این رستوران فضای پارکینگ کافی برای پذیرایی از تمام مسافران درنظر گرفته شده است و می توانید از موسیقی زنده در هنگام صرف غذا لذت ببرید.

آدرس رستوران بابا قدرت کیش: خیابان رودکی، جنب هتل پارمیدا

16- رستوران سالود کیش

رستوران سالود را هم می توان یکی از برترین رستوران های کیش به حساب آورد؛ زیرا در این رستوران از مواد اولیه درجه یک استفاده می گردد و طبخ غذاها در این رستوران کاملا حرفه ای است.

در این رستوران انواع غذاهای سنتی، کبابی و البته دریایی سرو می گردد و می تواند جوابگوی سلیقه های مختلف افراد باشد. منوی این رستوران بسیار متنوع است و البته قیمت های آن هم نسبت به سایر رستوران ها کاملا منطقی است.

می توانید بلیط مقرون به صرفه کیش را از سایت خبرنگاران تهیه کنید.

بنابراین اگر می خواهید یک شام یا نهار دلچسب را با قیمتی منطقی میل کنید، این رستوران می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

آدرس رستوران سالود کیش: جاده دنیا، جنب کلبه هور

17- رستوران انرژی کیش

تا به حال به این فکر نموده اید که غذا خوردن در یک سالن کنسرت چقدر لذت دارد؟ رستوران انرژی کیش در واقع یک سالن کنسرت کوچک با ظرفیت 500 نفر است که فانتزی شما را به خاطره تبدیل می نماید.

شاید ظرفیت 500 نفر برای سالن کنسرت کم باشد اما برای یک رستوران بسیار زیاد است! رستوران انرژی کیش را می توان بزرگ ترین و برترین رستوران کیش برای افرادی که علاقه زیادی به کنسرت و اجرای زنده موسیقی در فضای استیج را دارند، به شمار آورد.

در این رستوران می توانید به 4 بخش پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی در منو دسترسی داشته باشید. منوی غذاهای این رستوران تمام غذاهای سنتی را شامل می گردد و تنوع آن جوابگوی تمام سلیقه ها است. از مهم ترین امکانات این رستوران می توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت بدون سیم رایگان، سرویس دهی عالی، نزدیک بودن به مرکز شهر، بزرگ و مجذوب کننده بودن آن و در نهایت متفاوت بودن فضای آن نسبت به سایر رستوران ها اشاره نمود.

آدرس رستوران انرژی کیش: اسکله تفریحی قدیم، نوار ساحلی بعد از سالن همایش

18- خانه برگر کیش

شاید دوست داشته باشید علاوه بر رستوران های کیش، برگرهای این شهر را هم امتحان کنید. خانه برگر کیش یکی از برترین رستوران های کیش است که در آن انواع برگر با برترین کیفیت در اختیار شما قرار گرفته است.

انواع برگر، ساندویچ، پیتزا، همبرگز و و هر چیز دیگری که فکر کنید را در خانه برگر پیدا می کنید. قیمت های برگر هم در مقایسه با سایر رستوران های جزیره کیش بسیار مناسب است.

آدرس خانه برگر کیش: شهرک صدف، روبروی بازار مروارید

19- رستوران هشتگ کیش

یکی از برترین رستوران های جزیره کیش که در آن غذاهای ایرانی و فست فود سرو می گردد، رستوران هشتگ است.

این رستوران که هواداران زیادی دارد، بیشتر مواقع شلوغ است و ممکن است کمی منتظر بمانید؛ اما قطعا ارزش آن را دارد. کاربران از هر دو نوع غذای ایرانی و فست فود تعریف می نمایند اما ظاهرا فست فود این رستوران با اختلاف کمی بهتر از غذاهای ایرانی است.

بنابراین اگر قصد دارید یک وعده شام فست فود میل کنید، این رستوران را پیشنهاد می کنیم؛ البته باز هم باید بگوییم که این رستوران از جمله برترین رستوران های کیش است و غذاهای ایرانی آن هم بسیار لذیذ و خوشمزه است. این رستوران از برترین هتل کیش هم دسترسی راحتی دارد و محدودیتی برای رسیدن به آن ندارید.

آدرس رستوران هشتگ کیش: روبروی کارتینگ ساختمان هدیش

20- رستوران ایوان مروارید کیش

اگر پیتزا دوست دارید، ایوان مروارید انتخاب مناسبی است! در ایوان مروارید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود سرو می گردد، اما بیشتر به خاطر پیتزاهایش معروف است. در ایوان مروارید هنگامی که برای شما پیتزا می آورند آن را به 4 قسمت تقسیم می نمایند که هر قسمت آن، طعم خاص خود را دارد. پیشنهاد می کنم خوردن پیتزاهای ایوان مروارید را برای یک وعده شام نباید فراموش کنید.

آدرس رستوران ایوان مروارید کیش: روبروی بازار مروارید

21- رستوران شاندیز صفدری کیش

در غربی ترین نقطه جزیره کیش و در کنار کشتی یونانی، رستورانی به نام شاندیز صفدری وجود دارد. این رستوران هم یکی از گران ترین و برترین رستوران های کیش است که انواع غذاها در آن سرو می گردد. ظرفیت این رستوران حدود 900 نفر است و تا کنون میزبان تعداد زیادی از هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران بوده است.

شیشلیک های این رستوران بسیار معروف هستند و این رستوران را با توجه به سابقه 50 ساله در سرو شیشلیک ، پدر شیشلیک ایران می دانند. وجود فضای موسیقی زنده نیز غذا خوردن در این رستوران را بسیار دلچسب نموده است! در نزدیکی این رستوران هم بانجی جامپینگ کیش قرار گرفته است که متعلق به همین رستوران است و می توانید ساعاتی را در آن خوش بگذرانید. البته اگر بتوانید برای اجاره ماشین در کیش اقدام کنید، به مراتب راحت تر خواهید بود.

آدرس رستوران شاندیز صفدری کیش: جاده دنیا، بین کشتی یونانی و کلبه هور

در نهایت

اگر شما هم در سفرتان به کیش به یکی از این رستوران ها می روید، یا قبلا به آنها سر زده اید از تجربه هایتان برای ما بگویید. این فهرست به یاری شما و تجربه هایتان می تواند کامل تر گردد و به مسافران این جزیره زیبا برای لذت بردن از غذا یاری کند.

منبع: علی بابا
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1996

به "برترین رستوران های کیش و تجربه طعم اصیل برترین غذاهای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های کیش و تجربه طعم اصیل برترین غذاهای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید