بهترین جزایر ایتالیایی

به گزارش عکس پارسی، ایتالیا محبوب سواحل بکر ، فرهنگ و غذاهای عالی دارد . چرا نباید به یکی از جزایر آن کشور برویم که همه این چیزها را به علاوه سرعت کند و مطلوب برای پیشنهاد می‌کند . این لیست را بررسی کنید و مقصد مورد علاقه خود را انتخاب کنید .

بهترین جزایر ایتالیایی

10. Filicudi
این جزیره منحصر به فرد تنها حدود 300 نفر سکنه دارد که در آب‌های لاجوردی ، غارهای مخفی و روستاهای ماقبل تاریخ قرار دارند که به عصر برنز و خط ساحلی شگفت‌انگیز برمی گردند . در این جزیره تنها یک ساحل قابل‌دسترسی وجود دارد ، بنابراین جزیره در میان کوه نوردان و کوه نوردان محبوب است که برای یک سفر آرام و زیبا را انتخاب می‌کنند .
9. Ponza
بزرگ‌ترین جزایر Pontine در میان گردشگران ولخرج و پول‌دار مشهور است . با این حال ، ارزان‌تر از کاپری امروز ارزان‌تر است ، بنابراین برای هر کسی مقرون‌به‌صرفه است . Ponza به یک خط ساحلی زیبا ، آب‌های لاجوردی ، باغ‌های لیمو و هتل‌های بزرگ می‌بالد . complemented با غذای دریایی تازه ، مکان خوبی برای تعطیلات است .
8. جزیره الب
این جزیره در حال حاضر مشهور به محل تبعید امپراطور بدنام فرانسوی ناپلئون است . با این حال تاریخ در الب ما را به عقب می‌برد : یافته‌های باستان‌شناسی ( اتروسکان) ها و رومی‌ها را می‌توان در موزه‌ها کشف کرد . همچنین فعالیت‌های زیادی در فضای باز وجود دارد : از شیرجه زدن و استحمام برای سوار شدن به دوچرخه‌سواری ، پیاده‌روی و حتی گلف .
7. Lampedusa
یک توقف بین آفریقا و ایتالیا ، این جزیره ممکن است کم‌تر ایتالیایی باشد زیرا دارای ماهیت منحصر به فرد و غیر بومی و گونه‌هایی است که در آفریقای شمالی یافت می‌شود. سواحل سفید خیره‌کننده با آب شفاف کریستال شنا کنندگان و غواص را جذب می‌کنند . سوار قایق شوید و گردشی در اطراف این جزیره منحصر به فرد داشته باشید .
6. Lipari
بزرگ‌ترین گروه جزایر Aeolian است که ترکیبی کامل از طبیعت و فرهنگ است . بزرگ‌ترین شهر این شهر به فرهنگ ، زندگی شلوغ ، خیابان‌های زیبا و معماری می‌بالد . بازدید کنندگان می‌توانند در سواحل یا در چشمه‌های آب‌گرم حرارتی استراحت کنند ، یک پیاده‌روی جذاب و یا یک تور دیدنی از قایق داشته باشند .
5. Procida
این جزیره پر جمعیت و پرجمعیت ، که چندان دور از ناپل نیست ، به یک فضای معتبر ایتالیایی می‌بالد . از آنجا که کاپری امروز و Ischia به مناطق توریستی دیگری تبدیل شدند ، Procida احساس منحصر به فرد آن را حفظ کرد . مارینا Corricella یک سایت نمونه است - بندر با خانه‌های ماهیگیران رنگی که نماد نمادین این جزیره شده‌اند ، صف کشیده‌اند .
4. Ischia
یک جزیره آتشفشانی در دریای Tyrrhenian یک قایق کوتاه از ناپل است . توریست‌ها از سراسر جهان به اینجا می‌آیند تا از گنجینه‌های طبیعی جزیره لذت ببرند : چشمه آب‌گرم و درمان گل فشانی و همچنین تمدد اعصاب در چشمه‌های آب‌گرم .
3. کاپری
این جزیره به مناظر دریایی آبی عمیق ، لوکس و لوکس خود می‌بالد . تپه‌های پر شیب آن پر از ویلاهای مجللی است . ستون‌های Phoenician به بالا هدایت می‌شوند ، جایی که نماهای شگفت انگیزی باز می‌شوند . کاپری همچنین یک شهرک قدیمی زیبایی دارد که در آن تعدادی از رستوران‌ها و مغازه‌ها یافت می‌شوند . همچنین مزه Limoncello نمادین که از لیمو ترش ساخته شده‌است ، را بچشید .
2. ساردینیا
دومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه به خاطر آب فیروزه‌ای روشن و سواحل پر از پودر و سرعت کند مشهور است . علاوه بر طبیعت بکر ، بناهای Phoenician یا رومی وجود دارند که توریست‌ها را جذب می‌کنند . در رستوران‌ها و بعد از یک روز استراحت در ساحل می‌توان غذای دریایی تازه را چشید .
1. سیسیل
بزرگ‌ترین جزیره دریای مدیترانه سابقه‌ای طولانی و فراگیر دارد که در فرهنگ آن تا امروز مشهود است و به طبیعت بی‌نظیر خود می‌بالد . کوه Etna - آتشفشان بدنام - احتمالا ً مهم‌ترین نقطه عطف است . این جزیره به شهرهای هیجان‌انگیز و معماری و سواحل بسیار عالی خود می‌بالد که بسیاری از vacationers شاد را جذب می‌کند .

انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 10

به "بهترین جزایر ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جزایر ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید