بهترین رستوران های هند بشناسید

به گزارش عکس پارسی، زمانی که صحبت از سفر به هند به میان می آید، غذاهای هندی در کنار افسانه ها و خدایان بی شمار، از اولین مواردی است که به ذهن می رسد. ذائقه هندی ها که به دلیل استفاده از انواع ادویه های عجیب و بخصوص تند معروف است، بسیاری از توریست ها را برای دست کم یک بار امتحان کردن این غذاهای آتشین به چالش می کشد! شما می توانید برای رزرو تور هند خبرنگاران به وب سایت ما مراجعه کنید یا با شماره 8540 تماس حاصل نمایید. در ادامه این مطلب، شما را بهترین رستوران های در سفر به هند آشنا خواهیم کرد:

بهترین رستوران های هند بشناسید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

بمبای کانتین در مومبایی

هند امروزی، داخل یک بشقاب!

نکته جالبی که درمورد سفر به هند وجود دارد، این است که در قالب خاصی نمی گنجد و این مسئله درمورد غذاهای هندی رستوران بمبای کانتین هم صدق می نماید. رستوران جالبی که توسط جوان ها اداره می گردد اما همچنان با تمام تفاوت های جغرافیایی، تاریخی و فرهنگی موجود در کشور هندوستان به ریشه ها و سنت هندی پایبند است. منوی این رستوران در هر فصل سال تغییر می نماید. با وجود اینکه در بمبای کانتین تخم مرغ کیجروال که روی نان تست سرخ شده و اربی توک (arbi tuk) که نوعی غذای محلی است، توصیه همیشگی پیشخدمت به شما خواهد بود، اما خبرنگاران توصیه می نماید تا حتما کباب و حلیم این رستوران را نیز امتحان کنید. این رستوران به تغییر کردن معروف شده و باید گفت تنها چیزی که در این رستوران تغییر نمی نماید، کیفیت غذای داخل بشقاب شماست.

سرویس دهی در بمبای کانتین در سفر به هند آنقدر خوب است که شما را شگفت زده خواهد نمود! کارکنان بسیار گرم و محبت آمیز با شما برخورد می نمایند و کاملا به غذاهای موجود در منو احاطه دارند. بنابراین، شما به سختی می توانید سوالی از آن ها بپرسید که جوابش را ندانند! نکته جالب این است که آن ها شما و علایق غذایی تان را به خاطر خواهند داشت. به این ترتیب، اگر در هنگام دومین سفر به هند به این رستوران سر بزنید در کمال تعجب خواهید دید که آن ها می دانند شما به چه غذایی علاقه دارید!

آدرس:

The Bombay Canteen, Unit 1, Process House, S.B. Road, Kamala Mills, near Radio Mirchi Office Lower, Parel, Mumbai, Maharashtra 400013, India

تلفن:

+91 22 4966 6666

وب سایت:

thebombaycanteen.com

ایندین اَسِت در دهلی نو

طعم پیچیده غذاهای هندی!

ایندین اَسِت، یکی از با ارزش ترین رستوران های دهلی نو است. سر آشپز مانیش مهروترا در تهیه انواع غذاهای سنتی هندی تخصص دارد. بنابراین، در این رستوران شما می توانید مطمئن باشید که هر غذا، طعم اصیل خود را خواهد داشت. کلوچه های مرغ کره ای این رستوران (که از لطافت، در دهان آب می شوند) معروف است.

آدرس:

Indian Accent, The Lodhi, Lodhi Rd, CGO Complex, Pragati Vihar, New Delhi, Delhi 110003, India

تلفن:

+91 98711 17968

وب سایت:

indianaccent.com

میز (The table) در مومبایی

یک بشقاب کوچک برای آن ها که اشتهای زیادی دارند!

وقتی که (میز) برای اولین بار افتتاح شد، به سرعت برای منوی عجیبش معروف شد. از آن زمان، غذاهای این رستوران را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. در (میز) برای پخت غذا از کشورهای دنیا الهام گرفته شده است. سر آشپز این رستوران دستورهای غذایی قدیمی را به روز نموده و به آن ها وجهی امروز بخشیده است. از غذاهایی که در منوی (میز) همواره قابل مشاهده هستند می توان به بال مرغ بدون استخوان، سالاد مخصوص (میز) که تمام اجزای آن در مزرعه همین رستوران به عمل می آید و ماهی تاتاکی و آووکادو که در خمیر ترش سرو می گردد، اشاره نمود.

آدرس:

The Table, Ground Floor, Kalapesi Trust Building, Apollo Bunder Marg, Colaba, Mumbai, Maharashtra 400039, India

تلفن:

+91 22 2282 5000

وب سایت:

thetable.in

بومرا در گوا

در گوا به برمه بروید!

در شهر ماهی و ادویه کاری، در سفر به هند شایعه ای هست که می گوید می توانید یکی از بهترین غذاهای برمه ای را نوش جان کنید. در این رستوران که فضایی خودمانی دارد، به طور اختصاصی غذاهایی از کشور برمه سرو می نماید اما در آن می توانید غذاهای چینی، هندی و تایلندی هم پیدا کنید. بومرا، رستورانی است که در فضای باز قرار گرفته است و با دکور ساده اش، کاملا منحصر به فرد است. صاحب این رستوران، افتخار می نماید که منبع تازه ترین مواد غذایی گوا را در اختیار دارد و به این معروف است که همواره تازه ترین ماهی ها را در آشپزخانه اش دارد. در منوی رستوران بومرا، شما با تنوع بی نظیری از غذاهای دریایی رو به رو خواهید شد. ماهی سرخو، ماهی حلوا و صدف تنها بعضی از اجزای این منوی گسترده هستند. سالاد گوجه فرنگی این رستوران یک مکمل فوق العاده برای غذای شما خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر درمورد گوا می توانید به مقاله ی سفر به گوا با خبرنگاران مراجعه نمایید.

آدرس:

Bomras, 247, Fort Aquada Road, Candolim, Goa 403515, India

تلفن:

+91 97675 91056

وب سایت:

bomras.com

ماسک در مومبایی

در سفر به هند، ماسک رستورانی است که به نوعی بهشت سرآشپزها به حساب می آید. در این مکان از انواع آزمایش ها و اختراعات در زمینه پخت غذا حمایت می گردد. آشپزهای این رستوران در تمام کشور هند به سفر می روند تا غذاها و ادویه های تازه و بکر را پیدا نمایند. حتی ممکن است در این راستا از مرزها هم بگذرند! یکی از آشپزهای ماسک معتقد است که این رستوران به نوعی ویترین غذاهای این شهر است، حتی اگر چندان معروف هم نباشند. ماسک از زمان تاسیس، میزبان سرآشپز های معروفی از سراسر دنیا بوده است.

آدرس:

Masque, Gala 3, Laxmi Woollen Mill, Shakti Mills Lane, Mahalaxmi, Mumbai, Maharashtra 400011, India

تلفن:

+91 22 4973 7431

وب سایت:

masquerestaurant.com

تریشنا در مومبایی

در ماه دسامبر (هم زمان با آذر و دی ماه در تقویم شمسی) به این شهر سفر کنید تا ببینید چطور مردم برای رستوران تریشنا صف می کشند! گردشگران و مردم بومی که در کمال وقار، برای یک وعده خرچنگ که سیر و کره مخلوط شده داخل صف ایستاده اند. در زمان باقی مانده از سال، معمولا می توانید غذاهای دریایی را با نهایت کیفیت و تازگی در تریشنا پیدا کنید. آن ها که برای بار اول به این رستوران می روند از اینکه اینقدر تمایل پیدا می نمایند تا دوباره در آن غذا بخورند، شگفت زده می شوند. هرچند که اولین لقمه از نیردوسا با ماهی در ماسالای سبز، شک آن ها را به تبدیل می نماید.

آدرس:

Trishna, 7, Saibaba Rd, Kala Ghoda, Fort, Mumbai, Maharashtra 400001, India

تلفن:

+91 22 2270 3213

واسابی در دهلی

یک محیط کاملا مینیمال!

این رستوران اکنون بیش از 10 سال سابقه فعالیت دارد اما با وجود داشتن سر آشپز ماهرش، غذاهای این رستوران همچنان خلاقانه، جدید و هیجان انگیزند. اگر در سفر به هند از مشتریان همیشگی (واسابی) باشید، متوجه می شوید که در هر فصل، غذاهای این رستوران سرشار از طعم های مختلف و چند لایه است. در واسابی می توانید غذاهای ژاپنی مانند سوشی، ساشیمی و رول های ماکی پیدا کنید. منوهای فصلی هم همگی رنگ و نشان غذاهای ژاپنی را دارند. در این رستوران می توانید پیش غذا را با سوپ میزو شروع کنید و بعد از آن برای غذای اصلی، پیتزای سالمون سفارش دهید. اگر هم به دنبال یک غذای ساده هستید، پیشنهاد می کنیم توفوی بخارپز و رامن را امتحان کنید. در این رستوران، سرآشپز از تکنیک های فرانسوی الهام گرفته، از فرهنگ پرو تاثیر پذیرفته و آن ها را طعم های آسیایی ترکیب نموده است. بنابراین غذاهای واسابی در عین این اصالتا ژاپنی هستند، رنگ و بویی دنیای دارند!

آدرس:

Wasabi by Morimoto, The Taj Mahal Hotel, No.1, Mansingh Road, near Khan Market, IndiaGate, New Delhi, Delhi 110011, India

تلفن:

+91 11 6656 6162

وب سایت:

taj.tajhotels.com

آرتوسی ریستورانت در دهلی نو

برای کسانی که به طعم تلخ علاقه دارند، تیرامیسوی این رستوران در کنار سالمون دودی یا جگر مرغ می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد. در آرتوسی، بهترین غذاها از شمال ایتالیا سرو می گردد و این موضوع که صاحبان و سرآشپز این رستوران همگی ایتالیایی هستند در این موضوع بی تاثیر نیست. در سفر به هند اسپاگتی با تکه های گریل شده گوشت بره در این رستوران، گزینه ای است که به راحتی نمی توان از آن گذشت! هرچند که این غذا، تنها مورد در لیست شما نیست؛ تمامی اجزای منوی آرتوسی با دقت برنامه ریزی شده اند تا تاثیرگذار و هیجان انگیز باشند. نکته جالب در خصوص این رستوران این است که سبزیجات و صیفی جات مورد احتیاج، در مزرعه مخصوص به عمل می آیند.

آدرس:

Artusi Ristorante Bar, M-24, M-Block Market, Greater Kailash 2, New Delhi, Delhi 110048, India

تلفن:

+91 88002 09695

وب سایت:

artusi.in

سلینک و باردوت

پاریس همواره ایده خوبی است!

زمانی که پا به این رستوران می گذارید، تمام ترافیک و شلوغی شهر مومبایی به طرزی شگفت آور محو می گردد و شما به پاریس قدم می گذارید! کاشی های سیاه و سفید ظریف، سقف نقاشی شده و مبلمان زیبا همگی شما را مجذوب این صحنه شگفت انگیز فرانسوی می نمایند. البته در این رستوران غذاهای فرانسوی هم پیدا می کنید. نمی توانید از منوی نوشیدنی های (سلینک و باردوت) ایرادی پیدا کنید. اسپرسوی این رستوران هم آنقدر قوی است که برای یک ارتش کافی باشد! شیرینی فیلو که در ترکیب آن پنیر به کار رفته و با عسل پوشیده شده نیز از خوراکی های ویژه این رستوران است. یاد بگوییم که استیک تارتار (سلینک و باردوت) هم بی نظیر است!

آدرس:

Slink & Bardot, Thadani House 329/A, opposite Indian Coast Guard Worli Village, Mumbai, Maharashtra 400030, India

تلفن:

+91 70459 04728

تُست و تونیک در بنگالورو

بهترین در هند!

این رستوران به نوعی پاسداشتی است از خوراکی های محلی، در کنار اینکه گوشه چشمی هم به ذائقه دنیای دارد. منوی سرآشپز در (تُست و تونیک) دائما در حال آزمایش و تغییر است تا بهترین منوی ممکن برای مشتریان باشد. غذاهایی از کلکته، شیلی، تامیل و اقصی نقاط دنیا در این رستوران سرو می گردد اما هرکدام از آن ها زمانی که داخل بشقاب روی میز می روند، امضای امضای منحصر به فرد (تُست و تونیک) را به خود گرفته اند.

آدرس:

Address: Toast & Tonic, 14/1, Wood Street, Ashok Nagar, Bengaluru, Karnataka 560025, India

تلفن:

+91 80 4111 6879

وب سایت:

toastandtonic.com

بخارا در دهلی نو

در شمال غربی هند این رستوران با فضایی رمانتیک و لاکچری قرار گرفته است. این رستوران مکانی است که غذا خوردن در آن، در برنامه سفر تقریبا هر بازدیدنماینده ای جای دارد. بخارا به نوعی فضای سنتی را با دکوراسیون و منوی جالبش که شامل: کباب، سبزیجات و نان است، تداعی می نماید. فضای بخارا گرم و محبت آمیز است و غذاهای آن سرشار از طعم های قوی به یاد ماندنی. امروزه بخارا نمایشی تمام و کمال از هنر آشپزی است و مدرک اثبات این ادعا هم ستاره هایی که در منوی این رستوران خودنمایی می نماید.

آدرس:

ITC Maurya

Diplomatic Enclave, Sardar Patel Marg

New Delhi - 110 021

تلفن:

+9111 26112233

ایمیل:

[email protected]

گان پاودر در گوا

بهشت دوستداران غذا

یکی از بهترین رستوران ها در سفر به هند (در شمال گوا) گان پاودر است. این رستوران با انواع غذاهای فوق العاده هم برای گیاه خواران و هم برای دوستداران غذای گوشتی، در میان بهترین رستوران های هند خودنمایی می نماید. فضای خاص این رستوران، باعث می گردد تا مردم دوست داشته باشند در گان پاودر بنشینند و از وعده غذاییشان لذت ببرند. همه چیز در این رستوران عالی است. از سقف رنگارنگ و فضای باز گرفته، تا میز و جایگاه ها و غذا! این رستوران می تواند در تعطیلات و آخر هفته ها شلوغ باشد، بنابراین رزرو میز در آن یک تصمیم هوشمندانه است.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 414

به "بهترین رستوران های هند بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های هند بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید