تخریب 10 هزار واحد مسکونی غرب مازندران

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران: عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: 10 هزار واحد مسکونی بر اثر بارش برف اخیر در غرب مازندران تخریب شد.

تخریب 10 هزار واحد مسکونی غرب مازندران

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن رستوران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

شمس الله شریعت نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در تنکابن، خسارات ناشی از بحران برف سنگین در غرب مازندران را سنگین ارزیابی کرد و گفت: مردم این منطقه خواهان حمایت همه جانبه دولت تدبیر و امید برای برطرف مسائل و خسارت های وارده هستند.

وی اضافه کرد: در این حادثه طبیعی به بیش از 10 هزار واحد مسکونی، صنعتی، انبار و تاسیسات و باغ های کشاورزی خسارت زیادی وارد شد، به گونه ای که سرمایه چند ساله مردم منطقه با بارش سنگین برف و سرمای پس از آن از بین رفت.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم منطقه انتظار ندارند همه مسائل را دولت بر طرف کند ولی خواهان حمایت دولت در جبران آسیب ها در حد توان هستند.

شریعت نژاد با اشاره به جبران نشدن خسارت های برف سال 86 غرب مازندران،گفت: امیدواریم این شرایط دو باره تکرار نشود و دولت تدبیر و امید در این آزمون در منطقه سربلند بیرون آید.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 826

به "تخریب 10 هزار واحد مسکونی غرب مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب 10 هزار واحد مسکونی غرب مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید