تخفیف شهریه در انتظار دانشجویان علاقه مند به همکاری با دانشگاه آزاد در حوزه فناوری

به گزارش عکس پارسی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کوشش دانشجویان علاقه مند به همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فناوری با تخفیف شهریه جبران می گردد.

تخفیف شهریه در انتظار دانشجویان علاقه مند به همکاری با دانشگاه آزاد در حوزه فناوری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از خمینی شهر، مسعود همتی در حاشیه بازدید از سامانه مجازی و کلاس های آموزش برخط دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر که مسئولان این دانشگاه و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هم حضور داشت به برگزاری پیروز کلاس های مجازی اشاره و اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی پروژه ها و طرح های بزرگی در دست اجراست و در آینده نزدیک از دانشجویان علاقه مند و توانمندی که بتوانند در حوزه فناوری با دانشگاه همکاری تخصصی داشته باشند، بهره خواهیم گرفت.

وی متذکر شد: بخشی از کوشش دانشجویان علاقه مند به همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در حوزه فناوری با تخفیف شهریه جبران خواهد شد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از موضوعات ارائه شده در کلاس درس بیان کرد: استفاده از منابع به روز و روش دقیق بیان آن همراه با فناوری، تجهیزات و اصول انتقال مباحث فناوری و اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگاران، مسعود همتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از سامانه مجازی و چگونگی برگزاری کلاس های آموزشی برخط دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر بازدید کرد.

4078/4121/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1193

به "تخفیف شهریه در انتظار دانشجویان علاقه مند به همکاری با دانشگاه آزاد در حوزه فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف شهریه در انتظار دانشجویان علاقه مند به همکاری با دانشگاه آزاد در حوزه فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید