تدارک صندلی ویژه برای بانوان در دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما

به گزارش عکس پارسی، صندلی ویژه ای برای بانوان در استادیوم آزادی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده و تنها اخذ مجوزهای لازم باقی مانده است.

تدارک صندلی ویژه برای بانوان در دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما

به گزارش خبرنگاران، در حالی که تنها 12 روز تا دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران باقی مانده است، مسئولان استادیوم آزادی به شدت و سرعت در حال برطرف ایرادات بی شماری هستند که AFC آنها را گوشزد نموده بود و خوشبختانه با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر، سرعت کار بالا رفته و شرایط به خوبی پیش می رود.

همچنین در ادامه این بازسازی ها و در جریان بازدید دو ساعته مسعود سلطانی فر از روند آماده سازی استادیوم آزادی فیلمی منتشر شد که بر اساس آن پیش بینی شده است که در سمت راست صندلی خبرنگاران استادیوم آزادی، صندلی ویژه ای برای بانوان در نظر گرفته گردد.

در همین خصوص مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم برای حضور بانوان انجام گرفته و حتی پیش بینی شده است که این صندلی در کدام قسمت استادیوم باشد. برای حضور مناسب بانوان، شرایط رفاهی را آماده نموده ایم و مسئله ای برای رفت و آمد خانم ها وجود ندارد و تنها منتظر دریافت مجوزها هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 83

به "تدارک صندلی ویژه برای بانوان در دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارک صندلی ویژه برای بانوان در دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید