ترکیب تیم ملی ووشو بانوان مشخص شد، حذف قهرمان بازیهای آسیایی

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، این رقابتها با هدف حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی دنیا روز پنجشنبه در آموزشگاه ووشو واقع برگزار گردید و در نهایت نفرات اصلی اوزان هفتگانه معرفی شدند که در این بین خدیجه آزادپور که مدال طلای بازیهای آسیایی گوانجو را در اختیار داشت در وزن 65- کیلوگرم مقابل مریم هاشمی بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

ترکیب تیم ملی ووشو بانوان مشخص شد، حذف قهرمان بازیهای آسیایی

در وزن 48- کیلوگرم سوده عزتی بر صغری ابراهیمی غلبه نموده و نفر اصلی این وزن شد. وی در دو راند پیاپی بر حریفش غلبه کرد. الهه منصوریان با دو پیروزی بر سیده نصیره میرشهیدی، نفر اول وزن 52- کیلوگرم شد. در وزن 56-کیلو پیروزی دو بر صفر سهیلا منصوریان بر لیلا چغلوند موجب شد تا به تیم اصلی راه یابد.

در وزن 60- کیلوگرم نیز با برتری صدیقه دریایی برابر زهره شهپری همراه شد. شهربانو منصوریان در وزن 70- کیلو با دو پیروزی برابر سامانه خجسته همانند خواهرش توانست نفر اصلی تیم گردد. سوسن سلیمان آبادی نیز در 75- کیلو با دو برد بر فرناز وزیری غلبه کرد.

رقابت های ووشو قهرمانی دنیا هفت تا 16 آبان ماه در شهر کوالالامپور برگزار می گردد. راهنمایی این تیم را خانم پانگ یان برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 359

به "ترکیب تیم ملی ووشو بانوان مشخص شد، حذف قهرمان بازیهای آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تیم ملی ووشو بانوان مشخص شد، حذف قهرمان بازیهای آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید