10 مکان مناسب برای عکاسی در کوالالامپور مالزی

به گزارش عکس پارسی، کوالالامپور شهری زیبا و بزرگ در مالزی می باشد که مکان های دیدنی بسیار زیادی دارد. خبرنگاران در این مطلب به معرفی 10 مکان پرطرفدار برای عکاسی در کوالالامپور پرداخت ه است .

10 مکان مناسب برای عکاسی در کوالالامپور مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

چنانچه به شهر بزرگ کوالالامپور سفر نمودید، باید خود را برای دیدن مناظر نفس گیر از شهر، معماری زمان مستعمره بودن مالزی، فضای سبز گسترده، معابد زیبا و آسمان خراش های برج مانند آماده کنید تا بتوانید برای ثبت لحظات به یاد ماندنی عکس های زیبای بگیرید. اگر شما جزو کسانی هستید که همواره دوربین به همراه دارند، در کوالالامپور حتما این شات ها را اگر چه کلیشه ای هستند از دست نخواهید داد. در اینجا لیستی از مکان هایی که مطمئنیم همه آنهایی که به کوالالامپور سفر می نمایند از این جاها عکس می گیرند برایتان ارائه نمودیم. با ما همراه باشید.

برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور مالزی

بدون شک بهترین مکان برای عکس دریافت در شهر کوالالامپور، برج های نمادین دو قلوی پتروناس است. این برج ها که به آنها KLCC هم می گویند، دو ساختمان 88 طبقه به ارتفاع 452 متر هستند. برج های دو قلوی پترو ناس همچنین بلند ترین برج های دو قلوی جهان می باشند. پارک KLCC و آبنمای زیبا تکمیل نماینده زیبایی برج ها پتروناس هستند. همه این مناظر به توریست ها اجازه می دهد تا مهارت عکاسی خود را امتحان نمایند. از روی پل هوایی دو عرشه ای تعبیه شده در طبقات 41 و چهل و دوم برج پتروناس هم می توانید عکس های نفس گیری از چشم اندازهای شهر بگیرید.

توصیه مهم عکاسی: شات هایی که از پارک KLCC به همراه آبنما و درختان پارک می گیرید باید عکس های پویا و زنده تری باشند.

برج مناره کوالالامپور مالزی

برج مناره کوالالامپور که به تازگی عنوان هجدهمین برج بلند جهان را به خود اختصاص داده است، یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین بناها در مالزی می باشد. برج 441 متری مناره که در سال 1994 ساخته شد، دارای عرشه تماشایی به ارتفاع 276 متر است. از این عرشه، منظره فوق العاده ای از کل شهر را می بینید. برج مناره در منطقه باکیت ناناس و در جنگلی حفاظت شده واقع شده است. معماری برج مناره با الهام از ارزش های اسلامی و نقوش برجسته عربی، کاشی کاری و الگوهای انتزاعی اسلامی ساخته شده است.

توصیه مهم عکاسی: برای دریافت عکس های بهتر از برج مناره که نمای بهتری از شهر را در بر گیرد، بهتر است هنگام غروب خورشید به کافه Heli Lounge واقع در طبقه 34 ام برج مناره بروید که نمای نفس گیری دارد.

دروازه سرخ چینی ها در خیابان پتالینگ کوالالامپور مالزی

دروازه سرخ چینی ها یک بنای دیدنی و زیبا در کوالالامپور و یک میراث جهانی چینی برجسته می باشد که در خیابان پتالینگ واقع شده است. این دروازه به خاطر اینکه بر روی آن، حروف عبارت Jalan Petaling یا همان خیابان پتالینگ با طلا نوشته شده یک دروازه معروف می باشد. دروازه پر زرق و برق جالان پتالینگ یک بنای نمادین در کوالالامپور است و بدون تردید وقتی آن را پیدا نموده اید عده ای را با خوشحالی مشغول عکس دریافت در زیر دروازه خواهید دید. خیابان پتالینگ یک منطقه معروف در کوالالامپور برای خرید کردن است؛ کل منطقه پتالینگ بعد از غروب خورشید تبدیل به یک بازار شبانه پرجنب و جوش می گردد. در این بازار شبانه هر چیزی که می خواهید پیدا می گردد. با وسایل حمل و نقل عمومی کوالالامپور براحتی می توانید به خیابان پتالینگ برسید.

توصیه مهم عکاسی: چون پتالینگ به خاطر بازار شبانه اش بسیار معروف است بهترین عکس ها را می توانید بعد از غروب خورشید بگیرید؛ وقتی چراغ های چند رنگ و فانوس های قرمز چینی غرفه ها را روشن می نمایند.

آبنمای مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور مالزی

مرکز خرید پاویلیون واقع در ناحیه شلوغ باکیت بینتانگ، یک مرکز خرید لوکس در کوالالامپور است. نکته برجسته این مرکز خرید با نمای سنگ مرمر سفید، معماری باشکوه آن است. مرکز خرید پاویلیون با الهام از معبد های خیلی بزرگ و با ستون های پست مدرن، ساخته شده است. در این مرکز خرید بیش از 450 برند بین المللی مثل کوچ (Coach) Michael Kors و Marc by Marc Jacobs وجود دارد. در ورودی اصلی پاویلیون، بلندترین آبنمای شیشه ای مالزی را می توانید ببینید. آبنمای شیشه ای پاویلیون به عنوان یک نماد ملی در مالزی شناخته می گردد.

توصیه مهم عکاسی: چون آبنمای پاویلیون دارای لامپ های نئون رنگی است، بهترین زمان برای دریافت عکس بین ساعت 21 تا 23 است. برای عکس دریافت به جای ایستادن جلوی شلوغی، جلوی مرکز خرید بایستید.

ساختمان سلطان عبدالصمد در داتوران مردکا کوالالامپور مالزی

ساختمان سلطان عبدالصمد در داتاران مردکا (Daturan Merdeka)، یک از مهمترین جاذبه های توریستی و یک بنای تاریخی نمادین در کوالالامپور است. ساختمان عبدالصمد یکی از اولین ساختمان ها در کوالالامپور است که به سبک مغربی (Moorish)، ساخته شده است. ساختمان در شرق میدان مردکا و کلوپ رویال سلانگور در امتداد خیابان سلطان حشمت الدین، قرار گرفته است. ساختمان سلطان عبدالصمد کاملا از آجر ساخته شده است و ترکیبی از معماری گوتیک، غربی و مغربی می باشد. ساختمان عبدالصمد همچنین دارای هشتی و طاق های زیبا و ردیفی از ستون های منحنی و یک برج ساعت با ارتفاع 41 متر است.

توصیه مهم عکاسی: بهترین عکس از ساختمان را می توانید در اواسط روز و وقتی آسمان صاف و بدون ابر است بگیرید؛ چون در وسط روز تمام جزئیات ساختمان و و معماری غربی آن به وضوح دیده می گردد.

آجرکاری های هند کوچک در کوالالامپور مالزی

هند کوچک در بریک فیلد که دقیقا 10 دقیقه پیاده از ایستگاه مرکزی کوالالامپور تا آن فاصله است، یک خیابان شلوغ با ساختمان های چند رنگ، اهنگ های پاپ هندی، فروشگاهها و رستوران هایی است که توسط هندی ها اداره می شوند. توریست ها می توانند اجناس سنتی هندی مثل ساری های رنگارنگ، حلقه های گل، ادویه جات و غیره را در اینجا ببینید و بخرید. در هند کوچک کوالالامپور با وجود مناظر دینی زیاد فرصت برای عکاسی فراوان پیدا می گردد.

توصیه مهم عکاسی: درهند کوچک مخصوصا در طول فستیوال های خاص مثل ریپاوالی و تایپاسام، از صبح تا شب می توانید عکس های بسیار جالبی بگیرید.

غرفه های هاوکر در خیابان جالان آلور کوالالامپور مالزی

جالان الور یک خیابان شلوغ و پر رفت و آمد در باکیت بینتانگ است که بیشترین دکه ها و غرفه های هاوکر (دکه های فروش غذای خیابانی) را می توانید در اینجا پیدا کنید. جالان آلور در تمام طول شب پر جنب و جوش و شلوغ است. در اینجا می توانید انواع غذاهای بین المللی و محلی خوشمزه را روی میز و جایگاه های بسیار معمولی امتحان کنید. جالان الور هم به خاطر جذابیت های سنتی شرقی که دارد جای خیلی خوبی برای عکاسی است. در جالان آلور همچنین تعدادی رستوران چینی وجود دارد که غذاهای دریایی را در محیطی خنک و دلپذیر، سرو می نمایند. مشخصه اصلی رستوران های چینی جالان الور، فانوس های قرمز رنگی است که بالای درخت کنار رستوران آویزان اند.

توصیه مهم عکاسی: در جالان آلور بهترین عکس ها را می توانید از ساعت 21:00 تا نیمه شب بگیرید؛ وقتی خیابان پر از توریست های گرسنه می گردد و نور فانوس ها اطراف را روشن نموده است.

بازار مرکزی در کوالالامپور مالزی

بازار مرکزی کوالالامپور یکی از بازارهای معروف و شناخته شده برای علاقه مندان به خرید است. در واقع، بازار بزرگ یکی از جاذبه های توریستی کوالالامپور هم محسوب می گردد. بازار بزرگ را که در امتداد خیابان جالان هانگ کاستاری (که چند دقیقه با خیابان پتالینگ فاصله دارد) واقع شده است، براحتی به خاطر دکور به سبک هنری و تزینات خارجی چند رنگ اش می توانید تشخیص دهید. در بازار مرکزی چندین بوتیک، غرفه های صنایع دستی و سوغاتی فروشی با بازرگانانی که اجناس محلی می فروشند را می توانید مشاهده کنید. بازار بزرگ همچنین یک نقطه عطف در جامعه هنری کوالالامپور است. در بازار مرکزی فروشنده هایی هم هستند که جنس های خود را در طول فستیوال های سالانه و متناسب با آنها مثل فستیوال هاری رایا، سال نوی چینی و دیپا والی می فروشند.

توصیه مهم عکاسی: برای دریافت عکس های واضح از دیوارهای آبی روشن بازار مرکزی و تزئینات باروک بهتر است قبل از وسط روز به آنجا بروید.

مونوریل کوالالامپور مالزی

مونوریل در کوالالامپور تنها یکی از چندین وسیله حمل و نقل عمومی در شهر، ولی زیباترین آنها می باشد. مونوریل های زیبا برای عکس دریافت فوق العاده اند. مونوریل های کوالالامپور اغلب با رنگ های روشن و براق تزئین شده اند. خط مونوریل کوالالامپور مرکز حمل و نقل مرکزی کوالالامپور را به ناحیه شلوغ مثلث طلایی وصل می نماید و مجموعا 12 توقف در این بین دارد.

توصیه مهم عکاسی: اگر می خواهید از ترن های رنگی مونوریل عکس بگیرید، حتما صبح زود تا بعد از ظهر به مرکز شهر بروید.

مجسمه من کوالالامپور را دوست دارم در گالری کوالالامپور مالزی

گالری شهر کوالالامپور که دقیقا در کنار داتاران مردکا واقع شده است، یک مرکز اطلاعات گردشگری است که در آن مجموعه ای از نقاشی ها و عکس های مینیاتوری از نقاط مهم و معروف شهر وجود دارد. ساختمان گالری شهر یک بنای 114 ساله مستعمره ای است. روی دیوار های گالری عکس ها و نوشته هایی به ترتیب از تاسیس شهر در 1850 تا تبدیل شدن آن به کلان شهر، به تصویر کشیده شده اند. به یاد ماندنی ترین جنبه از گالری شهر کوالالامپور، مجسمه من کوالالامپور را دوست دارم (I Love KL) است که دقیقا کنار ورودی گالری واقع شده است. این مجسمه برای عکاسی، هواداران زیادی دارد.

توصیه مهم عکاسی: بهترین عکس ها در این مکان را می توانید دقیقا بعد از غروب بگیرد. زاویه شما برای عکس دریافت باید به گونه ای باشد که ساختمان گالری در پس زمینه باشد.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 458

به "10 مکان مناسب برای عکاسی در کوالالامپور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان مناسب برای عکاسی در کوالالامپور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید