تصمیم مسئولان استقلال پس از شکست برابر پدیده؛ مجیدی سرمربی موقت آبی ها تا سرانجام فصل

به گزارش عکس پارسی، مسئولان باشگاه استقلال برای انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت به جای شفر تا سرانجام فصل جاری به جمع بندی رسیدند.

تصمیم مسئولان استقلال پس از شکست برابر پدیده؛ مجیدی سرمربی موقت آبی ها تا سرانجام فصل

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، به دنبال شکست یک بر صفر استقلال مقابل پدیده شهر خودرو و از دست دادن شانس قهرمانی، مسئولان استقلال که در مشهد حضور دارند، جلسه ای را در مورد وضعیت ادامه همکاری وینفرد شفر برگزار کردند.

در این جلسه تصمیم گرفته شد راهنمایی استقلال به صورت موقت تا انتها فصل به فرهاد مجیدی سپرده شود. صحبت هایی با مجیدی صورت گرفت و مربی جوان آبی پوشان نیز تلویحا این پیشنهاد را پذیرفته است. از طرفی، فعالیت های وینفرد شفر و ساشا پسرش به حالت تعلیق در می آید تا برای آینده همکاری او با باشگاه استقلال تصمیماتی گرفته شود. همه این مسائل شب گذشته صحبت شده و قرار است پس از بازگشت استقلال از مشهد، در جلسه هیئت مدیره باشگاه تصمیمات قطعی گرفته شود.

شفر یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و با توجه به اینکه فسخ قراردادش نزدیک به 15 میلیارد تومان برای باشگاه استقلال هزینه خواهد داشت، مسئولان باشگاه به دنبال راهکاری برای فسخ این قرارداد هستند. ذکر این نکته لازم است که تصمیمات گرفته شده صرفا به بعد بازی با پدیده برمی شود و امکان دارد در هیئت مدیره باشگاه تصمیم به ادامه همکاری شفر گرفته شود، اما از صحبت های هیئت مدیره چنین برمی آید که بیشتر آنها موافق ادامه همکاری با شفر نیستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 185

به "تصمیم مسئولان استقلال پس از شکست برابر پدیده؛ مجیدی سرمربی موقت آبی ها تا سرانجام فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مسئولان استقلال پس از شکست برابر پدیده؛ مجیدی سرمربی موقت آبی ها تا سرانجام فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید