تفریحات ساحل مرجان؛ نگین بی همتای کیش

به گزارش عکس پارسی، ساحل مرجان، نگینی است در جزیره کیش، نه تنها چشم اندازی بی نظیر را برایتان به ارمغان می آورد، بلکه پر است از تفریحات هیجان انگیز که مزه هر کدامشان تا سال ها زیر دندانتان باقی خواهد ماند. در این مقاله ، قصد داریم تا ابتدا شما را با این ساحل آشنا و تفریحات ساحل مرجان را به شما معرفی کنیم و قبل از معرفی باید بگوییم شما می توانید در این لینک قیمت تفریحات کیش با تخفیف را از کیش تفریحات ببینید.

تفریحات ساحل مرجان؛ نگین بی همتای کیش

و اما تفریحات کیش در ساحل مرجان

پاراسل

شاتل

غواصی

پدل بورد

بنانا

گشت دریایی

آشنایی با ساحل مرجان

جزیره کیش به خودی خود بسیار بی همتاست، اما باید اعتراف کنیم که ساحل مرجان، نگین جزیره کیش است. شاید خیلی از گردشگران شهادت دهند که ساحل مرجان، یک سر و گرد از تمامی سواحل دیگر جزیره کیش، بالاتر باشد. الحق هم چنین است. زیراکه حقیقتا ساحل مرجان با هر ساحل دیگری متفاوت است.

چیزی که ساحل مرجان را تا به این حد از سایر سواحل متمایز نموده، شفافیت کریستالی آب است، البته خب همه می دانیم که این چندان هم دور از انتظار نیست. اما، ساحل مرجان نه تنها آبی شفاف دارد، بلکه پر است از انواع مرجان ها و ماهی ها رنگارنگ که حتی تماشایشان هم دلرباست. گذشته از آن، ساحل مرجان یک ساحل صخره ای است، صرفا حتی تماشای این صخره ها و اشکال آن، حال و هوایتان را عوض خواهد نمود!

نه تنها مرجان و ماهی های رنگارنگ، بلکه این ساحل پر است از انواع صدف های عظیم و کوچک و رنگ های متفاوت، انواع حلزون ها و شقایق دریایی و شاید هم اگر خوش شانس باشید، عروس دریایی! زیبایی طبیعی ساحل مرجان به اینجا محدود نمی گردد؛ این ساحل منظره ای بی نظیر را از غروب و یا طلوع آفتاب پیش دیدگان شما می گذارد تا لذت از آن دو چندان گردد. گذشته از این زیبایی های طبیعی و بصری، ساحل مرجان یکی از مدرن ترین ساحل های کیش است و برای رفاه حال گردشگران عزیز، امکانات فوق العاده را نیز در بر دارد.

امکانات ساحل مرجان

همانطور که کمی قبل اشاره کردیم، ساحل مرجان نه تنها لذت یکی از بی نظیرترین زیبایی های طبیعی کیش را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه یکی از پرامکانات ترین سواحل کیش نیز هست. علاوه بر این امکاناتی که برای آسایش و راحتی گردشگران عزیز فراهم شده، از تفریحات ساحل مرجان نیز نباید غافل شد که البته در بخش مربوطه به آن خواهیم پرداخت.

ساحل مرجان به عنوان یک مکان خانوادگی در نظر گرفته شده است، به همین دلیل به گونه ای طراحی شده و توسعه پیدا نموده که بتوانید اوقات خوشی را در کنار خانواده و عزیزانتان بگذرانید. محوطه زیبا و بی مانند آن که توسط متخصصان به صورت اصولی ساخته شده، به شما این امکان را می دهد که در رفاه کامل روزتان را در ساحل مرجان بگذرانید.

وجود آلاچیق های متعدد، باربیکیو و فضای سبز، باعث شده تا گردشگران هر چه بیشتر به ساحل مرجان جذب شده و نسبت به آن علاقه و اشتیاق نشان بدهند. پیست دوچرخه و امکان اجاره آن در ساحل مرجان نیز یکی دیگر از امکانات دلنشین این جزیره است که ورزش و سلامتی را در کنار لذت از منظره دریا، برایتان به ارمغان می آورد. البته وجود محوطه بازی بچه ها را نیز نباید از قلم انداخت.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، وجود یک اسکله عظیم و زیباست که شما را تا دل دریا جلو می برد. برای کسانی که به دنبال یک منظره بکرتر برای عکاسی، بدون ایجاد مزاحمت از طرف نماهای دیگر هستند، این اسکله بسیار توصیه می گردد. ناگفته نماند که کشتی یونانی معروف نیز در ساحل مرجان است و همین، عامل دیگری بر محبوبیت بی اندازه ساحل مرجان است.

موقعیت جغرافیایی ساحل مرجان

ساحل مرجان درست در پشت بازار مرجان قرار گرفته است. ساحل مرجان را با نام پارک مرجان هم می شناسند. بازار مرجان یکی از مهم ترین بازارهای کیش است، به علاوه ارزان نیز هست. می توانید بعد از یک روز دلپذیر پر از گشت و گذار در بازار مرجان، به این ساحل آمده، خستگی را از تن به در کنید و از مناظر بکر آن لذت ببریید، تا هم روح و هم روانتان جلا پیدا کند! شاید هم اصلا دلتان بخواهد که یک روز کامل را در آنجا بگذرانید و از تفریحات ساحل مرجان لذت ببرید، انتخاب با شماست. ساحل مرجان جوابگوی هر دو می باشد.

تفریحات ساحل مرجان

رسیدیم به بخش مورد علاقه نویسنده! ساحل مرجان برای گذراندن یک روز عالی در کنار خانواده، دوستان و عزیزان بی نظیر است، اما چیزی که باعث می گردد نتوانید از این ساحل بگذرید، وجود تفریحات آبی متعدد در آن است. مگر می گردد به کیش، و بالاتر از آن به ساحل مرجان سر زد و تفریحات آن را امتحان نکرد؟ الیته اینم بگیم که تفریحات کیش با تخفیف بیشتر کیف میده.

1) پاراسل

پاراسل، پاراسلینگ یا (PARA SAIL) به زبان ساده، همان چتربازی بر روی آب است. به این صورت که چتر، با طنابی به یک قایق موتوری تندرو متصل شده، قایق با سرعت زیاد آغاز به حرکت می نماید، چتر اوج گرفته و بعد شما به پرواز در می آیید! پاراسل از هیجان انگیزترین تفریحات ساحل مرجان است. هنگام پرواز، منظره ای رویایی از کیش خواهید داشت و کل ساحل مرجان به زیر پایتان خواهد بود! بلیط پاراسل را می توانید از لینک پاراسل در کیش از کیش تفریحات تهیه کنید.

2) شاتل

در شاتل، شما بر روی تیوپ عظیمی می نشینید و از طریق یک قایق موتوری روی آب کشیده می گردد و موج سواری می کنید. هیجان شاتل به غیرقابل پیش بینی بودن آن است. شما اصلا خبر ندارید که سرعت حرکتتان چقدر خواهد بود و یا اصلا به کدام سمت قرار است بروید!

3) غواصی

وصف لذت غواصی در زیر آب و ارتباط برقرار کردن و لمس ماهی ها و مرجان ها، در کلام نمی گنجد. در طی این تجربه، ابتدا شما به 40 الی 80 دقیقه آموزش می بینید و تمرین می کنید، سپس به همان مدت هم در زیر آب به گردش می پردازید. به علاوه از قلم نیاندازید که تمام امکانات و تجهیزات لازم هم برایتان فراهم است.

4) پدل برد:

پدل بورد مخصوص کسانی است که به جای هیجان، کمی به دنبال آرامش هستند تا کمی خستگی به در نموده و ریلکس نمایند. در این تفریح، شما سوار بر یک تخته مخصوص می شوید و با پارو وارد آب شده و دل به دریا می سپارید. گفتنی است که تمامی امکانات و تجهیزات مورد احتیاج در اختیارتان قرار می گیرد و ناجی اختصاصی نیز به همراه خواهید داشت.

5) بنانا:

در بنانا درست مثل شاتل، سوار تیوپ عظیمی می شوید و توسط یک قایق موتوری تندرو، بر روی آب کشیده می شوید. با این تفاوت که در بنانا، همانطور که از نامش پیداست، به جای تیوپ، سوار بر یک موز (بنانا) خواهید شد! بنانا یکی از تفریحات ساحل مرجان است که بسیار باب میل و دلخواه خانواده هاست، زیراکه آقایان و بانوان، می توانند همزمان روی یک وسیله بنشینند.

6) گشت دریایی با قایق فرانسوی

این یکی هم، از دیگر تفریحات ساحل مرجان است که ایده آل خانواده هاست. در این تفریح، سوار بر یک قایق فرانسوی مدرن می شوید و بر روی آب های نیلگون خلیج فارس، به گردش می پردازید. این نوع قایق های فرانسوی، معمولی نیستند و به خصوص، برای گشت و گذارهای دریایی طراحی شده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1308

به "تفریحات ساحل مرجان؛ نگین بی همتای کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات ساحل مرجان؛ نگین بی همتای کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید