تور کیش نوروز 99؛ عید سال جاری در پایتخت جشنواره های نوروزی

به گزارش عکس پارسی، تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای سفر به مناطق مختلف گردشگری کشورمان است و مناطق جنوبی کشور، بخاطر شرایط آب و هوایی مناسب، بهترین گزینه برای تور نوروز 99 می باشند. در این میان تور کیش نوروز 99 به دلیل آب و هوای مطبوع جزیره کیش و برگزاری جشنواره های مختلف و متنوع، انتخاب اول بسیاری از گردشگران کشورمان می باشد. اگرچه بازدید از جاذبه های طبیعی و خرید مناسب و نیز تفریحات دریایی، ساحلی مهیج کیش، بهترین بهانه برای برگزاری تور کیش در ایام مختلف سال است اما برپایی جشن ها و کنسرت های بسیار متنوع در ایام نوروز، جذابیت سفر به این جزیره را در نوروز 99 دوچندان خواهد نمود.

تور کیش نوروز 99؛ عید سال جاری در پایتخت جشنواره های نوروزی

کیش، پایتخت جشنواره های نوروزی

مردم جزیره کیش با گستردن سفره بزرگ هفت سین در اسکله تفریحی به استقبال لحظه تحویل سال و گردشگران می فرایند. استقبال از گردشگران، از روزهای آخر اسفند، در مبادی ورودی بندر و فرودگاه و با اجرای برنامه های مفرح و شاد از شروع می گردد.

جشن های خیابانی تور کیش نوروز 99

جشن خیابانی کوچه نوازان در باغ راه و اسکله تفریحی و اجرای برنامه های ویژه بچه ها در پارک شهر و اسکله، شب های کیش را در ایام نوروز پرشورتر خواهد نمود. برنامه های نقاشی و موسیقی ملل هم از دیگر بخش های جشن های خیابانی تورکیش نوروز 99 است که هر روز در باغ راه، اسکله تفریحی، پارک ماهیگیر و کشتی یونانی برگزار می گردد. کارناوال شادی نیز با همراهی شخصیت های کارتونی محبوب فضای بسیار شاد و خاطره انگیزی را در ایام نوروز ایجاد خواهد نمود. جشنواره اقوام ایرانی در باغ راه ایرانی و برگزاری پایکوبی های آئینی، برپایی سیاه چادرهای اقوام و نمایش عروسی اقوام از جمله برنامه های جشنواره نوروزی تور کیش نوروز 99 است. شب ها نیز پایکوبی های آئینی اقوام ایرانی از جمله پایکوبی آئینی کردستان، آذری، کرمانج، خراسانی، عشایری، گیلکی و لری در بازارها، شهر تاریخی جریره، کشتی یونانی، باغ راه و اسکله تفریحی اجرا می گردد.اجرای برنامه های طنز، ایستگاه های سرگرمی علمی ویژه بچه ها، اجرای نمایش های مختلف و حاجی فیروز در بازارهای کیش، از سایر برنامه های ویژه ایام نوروز در جزیره کیش است.

جشنواره هیجان نوروزی تور کیش نوروز 99

جشنواره هیجان، شامل بازی هایی چون فوتبال دستی، منچ و مارپله و شطرنج انسانی، بسکتبال صابونی، فوتبال صابونی و حبابی و تشک پرش است که همه روزه در ایام نوروز برگزار می گردد.همچنین شما می توانید از تفریحات دریایی همچون پاراسل، جت اسکی، فلای بورد، شاتل سواری و بنانا سوای، غواصی، کایت بوردینگ، بیگ بال، اسکوتر زیردریایی، کشتی تفریحی، جایروکوپتر و ... در تور کیش نوروز 99 لذت برید.علاقه مندان به سیرک نیز می توانند از سیرک بزرگ بین المللی نوروزی و نیز شعبده بازی دیدن فرمایند.

جشنواره هنر و فرهنگ در تور کیش نوروز 99

در تور کیش نوروز 99گردشگران می توانند بدون احتیاج به خروج از مرزهای کشور، به کنسرت های خوانندگان مطرح بفرایند و با هنرمندان محبوب خود ملاقات نمایند. این کنسرت ها معمولا در سالن آب نمای خلیج فارس جزیره کیش برگزار می شوند. آب نمای موزیکال جزیره کیش در واقع یکی از زیباترین و بزرگترین آب نماهای خاورمیانه است.از دیگر برنامه های فرهنگی و هنری تور نوروز کیش خیابان هنر و کافه راه است که شامل طراحی چهره، خطاطی، گریم چهره بچه ها و نوجوانان، عکاسی و چاپ عکس، کارگاه موسیقی و اجرای تک نوازی، گاری های قدیمی فروش تنقلات سنتی و بومی و محلی و بازسازی طهران قدیم می باشد.ایستگاه شعر و ادب بهارانه و مسابقه مجسمه های ماسه ای در پارک ماهیگیر و ایستگاه بهارانه کودک و نوجوان، ایستگاه دین و زندگی نیز از دیگر برنامه های فرهنگی هنری در جشنواره نورزی کیش است.

جشنواره بادبادک ها و کارناوال شادی تور کیش نوروز 99

از 25 اسفند تا 14 فروردین، جشنواره های متعددی در نقاط مختلف جزیره کیش برگزار خواهد شد. جشنواره بادبادک ها شامل کارگاه آموزشی اصول ساخت و پرواز بادبادک است و گردشگران با به پرواز در آوردن بادبادک های دست ساز خود در آسمان جزیره کیش تجربه ای متفاوت در نوروز داشته باشند. اجرای موسیقی سنتی و باستانی با دهل و سرنا و پایکوبی عروسک ها و دلقک ها و گروه چوب پا از جمله برنامه های شاد جشنواره نوروزی کیش است.

آتش بازی های شبانه در تور کیش نوروز 99

مراسم نور افشانی یکی دیگر از برنامه های جذاب جشنواره نوروزی کیش است که هر شب و در ایام نوروز در جزیره کیش برگزار می گردد و تماشای این مراسم در محوطه تالار شهر کیش، لحظات بسیار به یادماندنی را در ذهن شما ایجاد خواهد نمود.

فرصت مناسب خرید تور کیش نوروز 99 را از دست ندهید

تور کیش نوروز 99 همیشه یکی محبوب ترین تورهای گردشگری داخلی در ایام نوروز بوده است. از این رو اگر خرید این تور را به تعویق انداخته و یا در فرصت مناسب برای تهیه این تور اقدام نکنید، ممکن است دیگر نتوانید تورکیش نوروز 99 را تهیه نموده و یا با قیمتی گرانتر این تور را خریداری کنید. توصیه میکنم برنامه ریزی کنید که قصد سفر به کیش در چه روزهایی از ایام نوروز را دارید. در هفته اول عید، جزیره کیش معمولا بسیار شلوغ است. در صورتی که تمایل داشته باشید نیمه اول تعطیلات نوروز را برای تهیه تور کیش نوروز 99 کنید، بهتر است تور کیش خود را اواسط بهمن خریداری کنید. اما اگر به دنبال آرامش و خلوتی هستید می توانید سفر خود را به هفته دوم فروردین موکول کنید. در این صورت بهتر است تور کیش نوروز 99 خود را در هفته اول عید خریداری کنید. چرا که به طور معمول تورهای کیش نوروزی در هفته اول عید کاهش قیمت قابل توجهی دارند.

منبع: همگردی
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 733

به "تور کیش نوروز 99؛ عید سال جاری در پایتخت جشنواره های نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کیش نوروز 99؛ عید سال جاری در پایتخت جشنواره های نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید