تکمیل پروژه های با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت وزارت ورزش و جوانان است

به گزارش عکس پارسی، کاظمی پور گفت: پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد، با سرانه جمعیتی مناطقی که می تواند در آینده نیازهای ورزش همگانی قهرمانی را تأمین کند، مد نظر قرار گرفته است.

تکمیل پروژه های با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت وزارت ورزش و جوانان است

مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان شامگاه سه شنبه بابیان اینکه پروژه هایی که در واقع جامع الشرایط باشد و خدمات بیشتری را به جامعه ورزشکاران ارائه دهد در اولویت است، گفت: بیشتر به سراغ پروژه هایی رفته ایم که با ظرفیت کاربری مشترک بین خانم و آقا خدمات ویژه ای را ارائه نمایند؛ بعلاوه در مکان هایی با ظرفیت بیشتر و جمعیت بالایی را مشارکت دهد و بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

او با بیان اینکه بالغ بر 50 درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند، ادامه داد: یک درصد هدفگذاری ما برای ورزش قهرمانی بانوان به شکل حرفه ای پیگیری می گردد که در این خصوص سهم استان ها فرق دارد.

کاظمی پور با اشاره به نقش آفرینی بانوان در عرصه های اجتماعی کشور، ادامه داد: امیدواریم با یاری های شایان در این زمینه ورزشکاران ما سهم بیشتری را در مدال آوری و نقش آفرینی به عنوان ورزشکار بانوی مسلمان ایرانی داشته باشند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تغییر در الگوی رفتاری مدیریت ورزش همگانی باید از بالاترین سطح مدیریتی کشور اتفاق بیفتد، گفت: در بدنه و مدیریت فدراسیون ها باید به این باور برسند که این مهم در بعضی فدراسیون ها اتفاق افتاده است به طوری که سهم مدال آوری و حتی بیشتر سرمایه گذاری ها در حوزه ورزش بانوان نتیجه بخش بوده است.

کاظمی پور با بیان اینکه بخش خصوصی آنگونه که باید و شاید در حوزه ورزش بانوان فعال نیست، گفت: گاه نخبگان ما به این موضوع اعتقاد قلبی ندارند که این موجب می گردد به جامعه ای که ورزش به ویژه حوزه بانوان را نمی شناسد نتوان اعتماد کرد.

این مسوول با تاکید بر اینکه تغییر در رفتار و نگاه به ورزش بانوان باید در بدنه رخ دهد و به رویکرد تغییر رفتار نسبت به فعالیت بانوان در عرصه قهرمانی بیشتر پرداخته گردد، ادامه داد: یک مدال المپیکی و جهانی در بانوان ارزش دارد و در فضای قهرمانی کشور به جایی رسیده که هر تغییر و تحولی رده بندی در رشته ها منوط و وابسته به فعالیت بانوان است.

او با اشاره به اینکه در صورت تغییر االگو های رفتاری و بینش ها به نسبت آنچه بانوان نقش آفرینی نمایند و حمایت های ویژه تر انجام گیرد اثر گذاری بهتری را دارد، گفت: مدیران ارشد نباید اجازه دهند به جایگاه بانوان ورزشکاری که علاوه بر نقش اجتماعی، نقش مادر و همسر بودن را دارند آسیبی وارد گردد.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2101

به "تکمیل پروژه های با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت وزارت ورزش و جوانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه های با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت وزارت ورزش و جوانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید