ربیعی: ایران صلاحیت قهرمانی دارد ولی شانس اول نیست

به گزارش عکس پارسی، تیم ملی ایران در حالی خودش را آماده حضور در جام ملت های آسیا می نماید که اظهارنظرهای متفاوتی در خصوص شانس قهرمانی تیم ملی وجود دارد.

ربیعی: ایران صلاحیت قهرمانی دارد ولی شانس اول نیست

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی نزدیک به 5دهه است که در جام ملت های آسیا قهرمان نشده و خیلی ها معتقدند که نسل فعلی تیم ملی، باید یک افتخار مهم در آسیا برای فوتبال ایران کسب نمایند. این در حالی است که بعضی معتقدند با توجه به مشکلاتی که در فوتبال ایران وجود دارد، نمی توان از تیم ملی توقع قهرمانی داشت. محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص این موضوع می گوید: دیدگاه من در این زمینه یک دیدگاه میانه رو است. قبول دارم که از لحاظ نیروی انسانی شرایط خوبی داریم و امیر قلعه نویی هم در مصاحبه هایش به کیفیت خوب بازیکنان تیم ملی اشاره نموده است. ما نسل خوبی در اختیار داریم ولی برای موفقیت در یک تورنمنت فقط نیروی انسانی کافی نیست. قهرمان شدن نیازمند الگوریتم های به هم پیوسته است که فقط یکی از آنها نیروی انسانی است. ما بازیکنان خوبی داریم و امیر قلعه نویی هم 15سال تجربه بیشتر را با خودش به جام ملت ها خواهد برد.

ربیعی در ادامه حرف هایش تاکید می نماید: ما از لحاظ ساختاری، مسائل سخت افزاری، برنامه ریزی، اردوها و بازی های تدارکاتی در شرایط ایده آلی نیستیم و با دیگر مدعیان آسیا در این زمینه فاصله داریم. با اتفاقاتی که اخیرا اتفاق افتاده، باید گفت که فوتبال آسیا می خواهد خودش را به فوتبال جهان نزدیک کند و ما نباید عقب بمانیم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا می توان ایران را شانس اول قهرمانی در جام ملت ها دانست، می گوید: نمی توانیم ایران را شانس اول بدانیم ولی جزو 5تیمی هستیم که صلاحیت قهرمانی داریم. حرف هایی که می زنیم در خصوص مسال پیش بینی شده فوتبال است ولی در هر تورنمنتی باید منتظر اتفاقات غیر قابل پیش بینی فوتبال هم باشیم. ممکن است شما با خوش شانسی و بدشانسی روبه رو شوید و این مسائل هم در موفقیت یک تیم دخیل است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2236

به "ربیعی: ایران صلاحیت قهرمانی دارد ولی شانس اول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: ایران صلاحیت قهرمانی دارد ولی شانس اول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید