ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2019، تصاویر

به گزارش عکس پارسی، ما در این مطلب، 20 بازیگر جهان را که در سال 2019 صاحب بیشترین ثروت بوده اند، به شما معرفی نموده ایم. برای تهیه این فهرست از Celebrity Net Worth، Forbes و Richest استفاده شده است.

ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2019، تصاویر

برترین ها: آیا پیش از اینکه این مطلب را مطالعه کنید، می توانید حدس بزنید که چه کسانی در صدر فهرست قرار گرفته اند؟ با ما همراه باشید.بعضی از بازیگران معروف دنیا بیش از نیم میلیارد دلار ثروت دارند! البته این ثروت، تنها ازطریق بازیگری به دست نیامده، بلکه این بازیگران، سرمایه های خود را در حوزه های دیگری نیز به کار بسته اند و ثروت زیادی گرد آورده اند.

برد پیت

دارایی خالص: 300 میلیون دلار

برد پیت، تهیه نماینده و بازیگر آمریکایی اهل اوکلاهاماست. همگی بازی تحسین برانگیز او را در فیلم های سینمایی زیادی همچون هفت (Seven)، باشگاه مشت زنی (Fight Club)، یازده یار اوشن (Oceans Eleven) و جنگ دنیای زد (World War Z) به یاد داریم. تاکنون تصاویر برد پیت برروی جلد مجله های بیشماری چاپ شده و در سال 1990 نیز به عنوان جذاب ترین مرد زنده دنیا شناخته شد.

کمپانی برد پیت باعنوان Plan B اسپانسر فیلم های سینمایی زیادی همچون بخور، عبادت کن، عشق بورز (Eat, Pray, Love)، بزن بهادر (Kick-Ass) و حرامزاده های لعنتی (Inglourious Bastards) بوده که 320 میلیون دلار در باکس آفیس (جدول فروش فیلم های سینمایی هالیوود) به دست آورده است.

دارایی خالص برد پیت در سال 2019؛ مجموعا 300 میلیون دلار بوده که همین امر او را تبدیل به یکی از پولدارترین بازیگران دنیا نموده است.

رابرت دنیرو

دارایی خالص: 300 میلیون دلار

ثروتمندترین بازیگران دنیا در سال 2019

رابرت دنیرو بازیگر بسیار محبوبی است که بازی های حرفه ای زیادی دارد. او در فیلم های سینمایی مهمی همچون گاو خشمگین (Raging bull)، راننده تاکسی (Taxi Driver)، ملاقات با خانواده فاکر (Meet the Fockers)، ملاقات با والدین (Meet the Parents) و … بازی نموده است.

دارایی خالص رابرت دنیرو در سال 2019، مجموعا 300 میلیون دلار بوده است.

رابرت داونی جونیور

دارایی خالص: 300 میلیون دلار

رابرات داونی جونیور، بازیگر و خواننده آمریکایی است؛ البته همه ما او را بیشتر بخاطر بازی های درخشانش در فیلم هایی همچون سه گانه مرد آهنی (Iron Man)، شرلوک هلمز (Sherlock Holmes) و انتقامجویان (Avengers) می شناسیم. معمولا فیلم های سینمایی رابرت داونی، فروشی میلیاردی در سرتاسر دنیا دارند.

امروزه دارایی خالص رابرت داونی، 300 میلیون دلار است که باعث شده او یکی از ثروتمندترین بازیگران دنیا باشد.

من فکر می کنم که هرکسی بالاخره در زمان تعیین خودش، آن کاری را که باید انجام بدهد، انجام می دهد (رابرت داونی جونیور).

ویل اسمیت

دارایی خالص: 300 میلیون دلار

ویل اسمیت، بازیگر، تهیه نماینده و رپر آمریکایی است. او پیش از اینکه بیست سالش تمام گردد، میلیونر بود. ما ویل اسمیت را با بازی در فیلم هایی همچون شاهزاده تازه نفس بل ایر (The Fresh Prince of Bel-Air) و مردان سیاهپوش (Men in Black) می شناسیم.

نام ویل اسمیت در کتاب رکورد های گینس ثبت شده، زیرا سه فیلم سینمایی او در طی 24 ساعت رکورد فروش در افتتاحیه را شکست.

دارایی خالص ویل اسمیت در سال 2019، مجموعا 300 میلیون دلار برآورد شده است.

در سرتاسر زندگی، مردم، شما را دیوانه می نمایند، به شما بی احترامی می نمایند و با شما بدرفتاری می نمایند. اجازه بدهید که خدا خودش مسائل را حل نماید، زیرا نفرتی که در قلبتان وجود دارد، از درون، شما را می خورد (ویل اسمیت).

مایکل داگلاس

دارایی خالص: 300 میلیون دلار

مایکل داگلاس، بازیگر و تهیه نماینده آمریکایی اهل نیوجرسی است. او را به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران هالیوود و یکی از پیروز ترین تولیدنمایندگان دهه 90 می شناسند.

دارایی خالص مایکل داگلاس، 300 میلیون دلار تخمین زده شده است. داگلاس، شانزدهمین بازیگر ثروتمند تمام تاریخ شناخته شده است.

تام هنکس

دارایی خالص: 350 میلیون دلار

تام هنکس، بازیگر و تهیه نماینده آمریکایی است. تا جایی که ما می دانیم، کسی نیست که تام هنکس را دوست نداشته باشد. تام در فیلم های معروف زیادی بازی نموده؛ ازجمله فارست گامپ (Forrest Gump)، کد داوینچی (Da Vinci Code) و فرشته و شیطان (Angel and Demons). صداپیشگی تام هنکس در انیمیشن سینمایی داستان اسباب بازی 3 (Toy Story 3) نیز باعث شده که این فیلم با فروش یک میلیارد دلار در باکس آفیس، تبدیل به پرفروشترین فیلم سال گردد.

در سال 2019، دارایی خالص تام هنکس، 350 میلیون دلار تخمین زده شده است.

اگر کاری آسان باشد، همه آن را انجام می دهند. سختی کار است که به آن عظمت می بخشد (تام هنکس).

شون کانری

دارایی خالص: 350 میلیون دلار

شون کانری که لقب سر را نیز از آن خود نموده، بازیگر و تهیه نماینده بازنشسته اسکاتلندی است که برنده یک جایزه اسکار، دو جایزه بفتا و سه جایزه گلدن گلوب شده است. او را بیشتر به عنوان اولین کسی می شناسیم که نقش جیمز باند افسانه ای را ایفا نموده است.

در سال 2019، ثروت خالص شون کانری، 350 میلیون دلار تخمین زده شده است.

کیانو ریوز

دارایی خالص: 360 میلیون دلار

کیانو چارلز ریوز، بازیگر، کارگردان، تهیه نماینده و موزیسین کانادایی-لبنانی است. او در فیلم های متعددی ایفای نقش نموده که فروش بالایی در باکس آفیس داشته اند؛ البته احتمالا همگی او را بیشتر به واسطه بازی در نقش نئو در سه گانه ماتریکس (Matrix) و نیز نقش جان ویک در سه گانه جان ویک (John Wick) می شناسیم.

در سال 2019، دارایی خالص کیانو ریوز، مجموعا 360 میلیون دلار برآورد شده است.

جکی چان

دارایی خالص: 370 میلیون دلار

جکی چان، بازیگر، کارگردان و تهیه نماینده هنگ کنگی است. او حرفه اش را در پنج سالگی با بازیگری شروع کرد و عملکرد های جالب توجهش شهرت و ثروت زیادی برای او به ارمغان آورده است.

دارایی خالص جکی چان در سال 2019، مجموعا 370 میلیون دلار برآورد شده است.

اجازه ندهید که شرایط، شما را کنترل نمایند. خود شما شرایط را تغییر دهید (جکی چان).

کلینت ایستوود

دارایی خالص: 375 میلیون دلار

کلینت ایستوود، بازیگر، کارگردان و تهیه نماینده آمریکایی اهل سان فرانسیسکو است. او برای کارگردانی و تهیه نمایندگی فیلم های سینمایی نابخگردده (Unforgiven) و عزیز میلیون دلاری (Million Dollar Baby) برنده جایزه اسکار شده است.

در سال 2019، دارایی خالص کلینت ایستوود، 375 میلیون دلار تخمین زده شده است.

برای کوشش هایتان احترام قائل شوید، به خودتان احترام بگذارید. احترام به خود باعث نظم و دیسیپلین شخصی می گردد. قدرت واقعی در یاد دریافت مهارت های جدید است (کلینت ایستوود).

مری کیت و اشلی اولسن

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

مری کیت و اشلی، دوقلو های بازیگر، طراح لباس و تاجر آمریکایی هستند. مجله فوربس، آن ها را در رده یازدهم ثروتمندترین زنان حیطه سرگرمی قرار داده است. محصولات آن ها در سرتاسر دنیا فروش زیادی دارد.

در سال 2019، دارایی خالص این خواهران دوقلو، 400 میلیون دلار برآورد شده است. در فهرستی که ما تهیه نموده ایم، این دو خواهر، تنها بازیگران زن ثروتمندی هستند که نامشان در میان بیست نفر اول قرار گرفته است.

آرنولد شوارتزنگر

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

آرنولد شوارتزنگر، حرفه خود را به عنوان بدنساز شروع کرد؛ ورزشی که اکنون در آن به یکی از معروف ترین ها تبدیل شده است. هرچند صنعت فیلم نیز ثروت بسیار زیادی برایش به ارمغان آورده است.

ثروت آرنولد در سال 2019، مجموعا 400 میلیون دلار برآورد شده و او اکنون یکی از ثروتمندترین بازیگران دنیا و همینطور ثروتمندترین بدنساز دنیاست.

سیلوستر استالونه

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

سیلوستر استالونه، بازیگری آمریکایی است. او دو فیلم از بزرگترین فیلم های سینمایی تمام تاریخ هالیوود را ساخته که حدود چهار میلیارد دلار فروش داشتند. استالونه، ازجمله بازیگرانی است که بالاترین دستمزد ها را در هالیوود دریافت می نمایند. همگی ما او را به واسطه بازی در فیلم هایی همچون راکی (Rocky) و رمبو (Rambo) می شناسیم.

در سال 2019، مجموع دارایی سیلوستر 400 میلیون دلار تخمین زده شده است.

من باور دارم که قدرتی درونی وجود دارد که باعث برنده یا بازنده شدن انسان می گردد و برنده ها کسانی هستند که واقعا به حقیقت درون قلبشان گوش دهند (سیلوستر استالونه).

جک نیکلسون

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

جک نیکلسون، بازیگر، نویسنده و تهیه نماینده آمریکایی اهل نیویورک است. ما او را بیشتر بخاطر بازی در فیلم هایی همچون درخشش (Shining)، پرواز بر فراز آشیانه فاخته (One Flew Over the Cocos Nest) و کلاغ سیاه (Raven) می شناسیم. او تاکنون با بازیگران مطرحی در فیلم های سینمایی مختلفی همبازی شده است.

دارایی خالص جک نیکلسون در سال 2019، مجموعا 400 میلیون دلار برآورد شده است.

آمیتا باچان

دارایی خالص: 400 میلیون دلار

آمیتا باچان، یکی از بزرگترین نام ها در صنعت فیلمسازی کشور هندوستان و نیز یکی از ثروتمندترین ستاره های کل تاریخ سینمای بالیوود است.

در حال حاضر، نام او در فهرست ثروتمندترین بازیگران سال 2019 با ثروتی حدود 400 میلیون دلار در رده ششم قرار گرفته است.

آدام سندلر

دارایی خالص: 420 میلیون دلار

آدام سندلر، بازیگر و تهیه نماینده آمریکایی است که گاهی از او به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود نیز یاد می نمایند.

وقتی یکی از فیلم هایی سنمایی آدام، فروشی معادل 271 میلیون دلار در باکس آفیس به دست آورد و تبدیل به پرفروشترین فیلمش نیز شد، این بازیگر به شهرت عظیمی دست یافت.

ثروت آدام سندلر در سال 2019، مجموعا 420 میلیون دلار برآورد شده و اکنون او یکی از ثروتمندترین بازیگران و تهیه نمایندگان هالیوود به شمار می آید.

مل گیبسون

دارایی خالص: 425 میلیون دلار

مل گیبسون، بازیگر، تهیه نماینده و کارگردان آمریکایی اهل نیویورک است. او را بیشتر به واسطه کارگردانی فیلم سینمایی مصائب مسیح (Passion of Christ) و بازی در فیلم های سینمایی ما سرباز بودیم (We Were Soldiers) و شجاع دل (Braveheart) می شناسیم که در سال 1995 برای فیلم شجاع دل، برنده یک جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب شده است.

دارایی خالص مل گیبسون در سال 2019، مجموعا 425 میلیون دلار برآورد شده است.

فیلمسازی نوعی تجارت است. استقلال در صنعت فیلمسازی، امری جالب است که باعث می گردد بیشتر موردتوجه قرار بگیرید و شانس بیشتری برای به ثمر نشاندن کارتان داشته باشید (مل گیبسون).

جورج کلونی

دارایی خالص: 500 میلیون دلار

جورج کلونی، بازیگر، کارگردان و تهیه نماینده آمریکایی اهل کنتاکی است. او جوایز متعددی را برای عملکردش در فیلم های سینمایی یازده یار اوشن (Oceans Eleven)، سه پادشاه (Three Kings) و سیریانا (Syriana) کسب نموده است. کلونی علاوه بر حوزه سینما در حوزه های دیگری نیز پیروزیت هایی به دست آورده است.

مجموع ثروت این بازیگر که از حوزه های مختلف به دست آمده، در سال 2019 حدود 500 میلیون دلار برآورد شده است.

من دوست ندارم که زندگی شخصی ام را به اشتراک بگذارم. اگر اینکار را انجام بدهم، دیگر اسمش زندگی شخصی نیست (جورج کلونی).

تام کروز

دارایی خالص: 570 میلیون دلار

تام کروز، بازیگر و تهیه نماینده آمریکایی اهل نیویورک است. او یکی از بهترین بازیگران تمام تاریخ هالیوود به شمار می آید. فیلم های سینمایی او در سرتاسر دنیا فروشی میلیون دلاری دارند.

مجموع ثروت تام کروز در سال 2019، حدود 570 میلیون دلار برآورد شده که همین امر، او را تبدیل به دومین بازیگر ثروتمند دنیا نموده است.

من با افرادی که اعتقاد دارند، انسان از شکست هایش بیشتر درس می گیرد تا از پیروزی هایش، مخالفم (تام کروز).

شاهرخ خان

دارایی خالص: 600 میلیون دلار

شاهرخ خان، بازیگر هندی اهل دهلی نو است. بیشتر مردم، او را با لقب پادشاه بالیوود می شناسند. او تاکنون در هشتاد فیلم سینمایی بازی نموده و جوایز متعددی را نیز از آن خود نموده است.

در حال حاضر، مجموع ثروت و دارایی های شاهرخ خان، 600 میلیون دلار برآورد شده و او اکنون ثروتمندترین بازیگر دنیا به شمار می آید.

آیا انتظار داشتید که فهرست ثروتمندترین بازیگران سال 2019 اینگونه پیش برود؟ چند نفر از نام های این فهرست را از پیش می شناختید؟ آیا بازیگری را می شناسید که ثروتش به قدری باشد که نامش در این فهرست جای بگیرد؟

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 548

به "ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2019، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثروتمندترین بازیگران جهان در سال 2019، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید