جاوید: آرژانتین هم در پی صعود به اسم تیم دوم گروه بود، با برترین ازبکستان 10 سال اخیر بازی داریم

به گزارش عکس پارسی، بازیکن تیم ملی فوتسال، حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را برترین تیم 10 سال اخیر این کشور می داند.

جاوید: آرژانتین هم در پی صعود به اسم تیم دوم گروه بود، با برترین ازبکستان 10 سال اخیر بازی داریم

مهدی جاوید درباره عملکرد ایران در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در دو بازی اول، شش امتیاز ملاقات با صربستان و آمریکا را به دست آوردیم و نکته مثبت این دو مسابقه، این بود که توانستیم صعود خود را از گروه F قطعی کنیم. با این حال فکر می کنم کیفیت مد نظرمان در دو ملاقات ابتدایی پیاده نشد.

وی درخصوص شکست 2 بر یک مقابل آرژانتین در ملاقات خاتمهی مرحله گروهی اعلام کرد: هر دو تیم به شدت در پی صعود به اسم تیم دوم گروه بودند و بازی کسل کننده ای رقم خورد که با پیروزی آرژانتین به خاتمه رسید. دور گروهی تمام شد و از امروز (سه شنبه) باید به فکر ملاقات با ازبکستان باشیم. امیدوارم با غلبه بر این تیم به جمع هشت تیم خاتمهی صعود کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص استراتژی کادر فنی این تیم برای تقابل با ازبکستان در یک هشتم نهایی و سپس ملاقات با برنده بازی تایلند و قزاقستان که جهت راحت تری برای شاگردان ناظم الشریعه به تعداد می رود، گفت: این تصمیمی بود که کادر فنی گرفت. امیدوارم این جهت به ما یاری کند تا به مراحل خاتمهی جام جهانی برسیم.

جاوید درباره تقابل با تیم ملی ازبکستان گفت: یک ماه پیش در تورنمنت تایلند با ازبکستان بازی کردیم و کار سختی داشتیم. این تیم، برترین ازبکستانِ 10 سال اخیر و بسیار تاکتیکی، نترس و دونده است. بار روانی در این بازی بیشتر روی ایران است تا ازبکستان. ما هم تیم باتجربه ای داریم و در ملاقاتهای زیادی توانسته ایم ازبکستان را شکست دهیم، اما این مسابقه با بازی های قبلی فرق دارد. امیدوار و خوش بین هستم که با شکست ازبکستان، راهی مرحله یک چهارم نهایی شویم.

آیا توقعات بابت قهرمانی تیم ملی ایران در جام جهانی، فشارها را روی ملی پوشان افزایش خواهد داد یا خیر؟، وی در پاسخ به این پرسش اسم کرد: ترجیح می دهم بعد از جام جهانی در این باره صحبت کنم. الان موقعیت مناسبی نیست که بخواهم واقعیات را در این خصوص بگویم و اگر صحبتی کنم، حاشیه هایی ایجاد می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1757

به "جاوید: آرژانتین هم در پی صعود به اسم تیم دوم گروه بود، با برترین ازبکستان 10 سال اخیر بازی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاوید: آرژانتین هم در پی صعود به اسم تیم دوم گروه بود، با برترین ازبکستان 10 سال اخیر بازی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید