خبرنگاران ناسا فضانورد استخدام می نماید

به گزارش عکس پارسی، تهران- خبرنگاران- سازمان فضایی آمریکا (ناسا) خاطرنشان کرد که این سازمان فضانوردان جدیدی را برای عزیمت به ماه استخدام می نماید.

خبرنگاران ناسا فضانورد استخدام می نماید

به گزارش پایگاه اینترنتی ان.بی.سی نیوز، ناسا دیروز دوشنبه گفت که این سازمان میخواهد دو فضانورد - یک مرد ، یک زن - را استخدام کند تا در مدت سه سال آینده برای انجام اکتشافات در قطب جنوبی ماه ، به این قمر عزیمت نمایند. این فضانوردان در ماموریت بعدی عظیم ناسا که در سال 2028 برای یاری به ایجاد اکتشاف پایدار در ماه انجام می گردد، شرکت خواهند کرد.

ناسا گفت؛ این سفر بخشی از ماموریت عظیم بعدی ناسا است که به منظور انجام پروژه اکتشاف پایدار با شرکای تجاری و بین المللی در سال 2028 در ماه انجام می گردد.

متقاضیان فقط ضروری است که دو سال در یک برنامه دکتری در رشته های ریاضی، علوم، فناوری یا مهندسی فعالیت نمایند؛ دارای مدرک دکتری در رشته پزشکی باشند، تا ژوئن 2021 یک برنامه آزمایشی خلبانی را که از لحاظ بین المللی به رسمیت شناخته می گردد، گذرانده باشند و در رقابت با هزاران رقیب احتمالی خود بهترین باشند.

آخرین باری که ناسا درخواست استخدام فضانوردان جدید را صادر کرد در سال 2015 بود که 18 هزار و 300 نفر متقاضی شدند. این سازمان 11 نفر را از میان آنها انتخاب کرد و آنها اوایل امسال میلادی از آموزش فارغ التحصیل شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 805

به "خبرنگاران ناسا فضانورد استخدام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ناسا فضانورد استخدام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید