خط و نشان سرمربی والیبال جوانان برای رقیبان

به گزارش عکس پارسی، سایت فدراسیون والیبال: بهروز عطایی در خصوص پیروزی 3 بر یک تیم والیبال جوانان ایران مقابل آرژانتین در مسابقات قهرمانی دنیا گفت: بازی بسیار سختی بود و مطمئن بودیم حریف سختی داریم.

خط و نشان سرمربی والیبال جوانان برای رقیبان

ما بازی را خوب آغاز کردیم و ست اول را قاطعانه بردیم، اما آن ها در ست دوم بازی با تغییراتی که در ترکیب تیم خود داشتند، کار را برای ما سخت کردند و بازی از دست ما خارج شد و بازی را بردند.

وی اضافه کرد: در ست سوم هم ما تغییراتی دادیم که بازیکنان ما خود را به خوبی با آن تطبیق دادند و توانستیم این ست را هم از آن خود کنیم.

در ست چهارم بازی خیلی قاطعی را انجام دادیم، اما کاپیتان آن ها با سرویس هایی که زد و امتیازاتی که گرفت کار ما را سخت کرد و دیداری که باید راحت تمام می شد، امتیازاتش پا به پا پیش رفت و سخت شد.

این می تواند درسی برای ما در ادامه راه باشد. هر روز تجربه جدیدی به ما اضافه می گردد، اما خوشحالیم که بردیم و برای بازی با ایتالیا آماده می شویم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران توضیح داد: هدفمان این است که همه تیم ها را ببریم. ایتالیا حریف سختی است، اما سعی می کنیم بازی را ببریم. همه تیم ها دوست دارند به عنوان صدرنشین صعود نمایند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ایتالیا برزیل را شکست داده و نشان داده تیم قدرتمندی است.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 309

به "خط و نشان سرمربی والیبال جوانان برای رقیبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان سرمربی والیبال جوانان برای رقیبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید