ایتالیا با شکست هایش رکورد زد!

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران: ایتالیا بعد از شش پیروزی متوالی در لیگ جهانی، حالا متحمل پنج شکست متوالی شده که در تاریخ والیبال این کشور بی سابقه بوده است.

ایتالیا با شکست هایش رکورد زد!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال برزیل با پیروزی 3 بر یک مقابل ایتالیا، امیدهای خود را برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال همچنان زنده نگه داشت. حالا برزیلی ها با 14 امتیاز و یک بازی بیشتر از لهستان در مکان سوم جدول گروه A ایستاده اند. البته هنوز هر دو تیم برزیل و لهستان شانس راهیابی به جمع شش تیم برتر لیگ جهانی را دارند.

این سیزدهمین پیروزی برزیل مقابل ایتالیا در 26 دیدار گذشته این تیم دو در لیگ جهانی بود. دو بازی قبلی آنها با نتیجه 3 بر یک به سود ایتالیا در برزیل و در هفته نخست لیگ جهانی به انتها رسیده بود. جالب اینکه ایتالیا بعد از شش پیروزی متوالی در لیگ جهانی، حالا متحمل پنج شکست متوالی شده که در تاریخ والیبال این کشور بی سابقه بوده است. آتزوری دو شکست مقابل لهستان، دو شکست مقابل ایران و یک باخت هم به برزیل داده است.

ایوان زایتسف، قطر پاسور روسی الاصل تیم ملی ایتالیا ملقب به تزار ایتالیایی در بازی مقابل برزیل 30 امتیاز کسب کرد و والاس دسوزا نیز 22 امتیاز برای برزیل به دست آورد. تا به امروز یوآن ژی از تیم ملی چین با 37 امتیاز، بیشترین امتیاز را در یک بازی از لیگ جهانی والیبال 2014 کسب نموده است.

تا به این لحظه صعود تیم های ایران و ایتالیا (میزبان مرحله نهایی) به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال قطعی شده است. یکی از تیم های لهستان و برزیل نیز از گروه A لیگ جهانی والیبال به فلورانس می رسند.

در گروه B رقابت برای صعود بین تیم های آمریکا، روسیه و صربستان است که دو تیم از بین آنها، مسافر فلورانس خواهند شد. تنها تیم باقیمانده برای حضور در جمع شش تیم مرحله نهایی نیز از بین تیم های استرالیا، قهرمانان گروه های C و E و فرانسه (قهرمان گروه D) انتخاب می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 392

به "ایتالیا با شکست هایش رکورد زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا با شکست هایش رکورد زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید