درخواست مهم نکونام برای ملاقات با پرسپولیس

به گزارش عکس پارسی، در شرایطی که فولاد خود را برای ملاقات حساس برابر پرسپولیس آماده می نماید، شاگردان نکونام باید بدون حضور تماشاگران خودی به مصاف صدرنشین لیگ برتر بروند. ملاقاتهای هفته هفدهم با حضور طرفداران برگزار می گردد اما روز گذشته و در بیانیه روز گذشته باشگاه فولاد خوزستان تاکید شد با اعلام مسئولان استانی بازی در اهواز بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

درخواست مهم نکونام برای ملاقات با پرسپولیس

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در واکنش به این اتفاق می گوید: همواره گفته ام طرفداران سرمایه باشگاه هستند و حضور آن ها می تواند به فولاد انرژی بدهد. طرفداران چرخ محرک تیم و باشگاه هستند و بارها تاکید نموده ام باید برترین امکانات در استادیوم در اختیارشان قرار بگیرد چراکه خود من طرفدار بودم و می دانم آنها برای تماشای یک فوتبال چه مشکلاتی دارند.

او ادامه داد: ما روز آدینه بازی بسیار مهم و حساسی با پرسپولیس داریم که قطعا حضور طرفداران مان می تواند به تیم یاری کند. حمایت آن ها برای ما یک امتیاز مهم و حیاتی است. از روزی که بحث بازگشت طرفداران به استادیوم ها مطرح شد، ما پیگیر بوده ایم که اولین بازی خانگی مان مقابل پرسپولیس با حضور آن ها باشد.

نکونام اضافه می نماید: باشگاه فولاد به تنهایی در این زمینه تصمیم گیر نیست. از مسئولان خواهشی دارم. امیدوارم به حضور طرفداران ما در استادیوم یاری نمایند. آخرین بار در ملاقات با تراکتور طرفداران کنار فولاد بودند و دیدید چه اتفاقی رخ داد. با حمایت آن ها در دقایق انتهای مسابقه توانستیم برنده باشیم و سه امتیاز بسیار مهم به دست بیاوریم.

سرمربی جوان فولاد با تمجید از طرفداران اهوازی و تأکید بر حضور آنها در فولاد آره نا اعلام کرد: این جادوی حضور طرفداران است. با آن ها فوتبال زیباتر می گردد. در اهواز هم دلخوشی مردم به همین فوتبال است. عاشقانه تیم های این استان را دوست دارند.

نکونام در انتها می گوید: ما ناامید نیستیم و مثل طرفداران منتظر می مانیم تا انشالله خبرهای خوبی برسد. مطمئنا مسئولان استانی هم حامی فولاد و طرفدارانش هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2147

به "درخواست مهم نکونام برای ملاقات با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مهم نکونام برای ملاقات با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید