بمب اصلی استقلال در راه تهران ، خارجی باکیفیت؛ خرید لحظه آخری جواد نکونام

به گزارش عکس پارسی، باشگاه استقلال در خط حمله خود در پی جذب یک بازیکن خارجی تاثیرگذار است.

بمب اصلی استقلال در راه تهران ، خارجی باکیفیت؛ خرید لحظه آخری جواد نکونام

به گزارش خبرنگاران آغاز رقابت های لیگ برتر و عملکرد قابل قبول استقلال در دو مسابقه ابتدایی فصل باعث شد تا حدودی تحرکات پایین جابجاییی این تیم از اولویت پرداخت رسانه ها خارج گردد و تمرکز روی نحوه بازی درون زمین این تیم معطوف گردد.

اما جذب کاپیتان تیم امید به وسیله پرسپولیس در روز جدایی آریا برزگر، ملی پوش امید تازه جذب شده، از استقلال و پیوستن این بازیکن به نساجی باعث شد تا طرفداران آبی دوباره وارد فاز جابجایی شوند و مطالبه به حق خود از کادر فنی برای تقویت تیم را بازتاب دهند.

در این میان، جواد نکونام هم بعد از بازی با نفت و قبل از بازی با ملوان هم دوباره روی صحبت های قبلی خود مبنی بر کمبود بازیکن در استقلال تاکید نمود و مطرح نمود سکوتش در این خصوص نه از سر رضایت که از روی ناچاری است، چرا که این تیم شرایط جذب بازیکن تازه را ندارد.

با این حال منابع نزدیک به مدیریت باشگاه استقلال ادعا می نمایند آبی ها در شرف جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت هستند که هماهنگی ها برای خرید این بازیکن با کادرفنی تیم اجرا شده و این بار فرایند تقویت تیم با بازیکن خارجی با آگاهی نکونام در حال اجرا است. ادعایی که هنوز از سوی نزدیکان نکو تأیید نشده است.

پستی که سرمربی استقلال از ابتدای حضور در این باشگاه هیچ اولویت یا آلترناتیو داخلی برای آن در نظر نگرفته و فهرست منتشر شده از سوی حجت کریمی هم موید این موضوع است که نکونام در پست مهاجم تنها در پی خرید بازیکن خارجی بوده است.

اتفاقی که قریب الوقوع بودن آن در اجازه صدور جدایی آریا برزگر بی تاثیر نبوده و آبی ها برای تطابق بودجه خود با سقف در نظر گرفته شده از سوی سازمان لیگ، وادار به منفک کردن بعضی از بازیکنان بودند.

حالا باید منتظر ماند و دید مهاجم خارجی تازه که منابع نزدیک به باشگاه تاکید خاصی روی جذب و معرفی او از کانال سرمربی تیم دارند، تا چه میزان می تواند خواسته های طرفداران و کادر فنی تیم را در جهت تقویت خط جلوی تیم برآورده کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2229

به "بمب اصلی استقلال در راه تهران ، خارجی باکیفیت؛ خرید لحظه آخری جواد نکونام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب اصلی استقلال در راه تهران ، خارجی باکیفیت؛ خرید لحظه آخری جواد نکونام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید