در سال 99 مسائل داخلی به استقلال ضربه زد؛ مجیدی باید آرامش تیم را حفظ کند

به گزارش عکس پارسی، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم بیشتری آسیب را در سال 99 از مسائل داخلی تیم خورده است.

در سال 99 مسائل داخلی به استقلال ضربه زد؛ مجیدی باید آرامش تیم را حفظ کند

صادق ورمزیار در گفت وگو با پانا، درباره شرایط استقلال در یک سالی که گذشت، گفت: استقلال در سال گذشته فراز و نشیب بسیار زیادی داشت که بخشی از آن به مدیریت، کادر فنی و بازیکنان برمی گشت. تیم در ابتدای لیگ شروع خوبی داشت و در صدر جدول قرار گرفت اما در هفته چهاردهم به خاطر بدشانسی باعث شد در نیم فصل اول در جدول رده بندی پایین بیاید.

ورمزیار با اشاره به تغییر و تحولات که در راس کادر فنی تیم استقلال به وجود آمده است، گفت: من فکر می کنم این جابجایی و تغییر و تحول یک شوک به موقع برای استقلال بود، چرا که بعد از آن دیدیم در دو بازی پیروز میدان شدند، البته من فکر می کنم این دو برد به خاطر همان شوکی بود که استقلال نیاز داشت و بحث مسائل فنی در آن مطرح نبود. با تغییر و تحولاتی که در استقلال به وجود آمده بازیکنان باید فعل خواستن را بیشتر از گذشت صرف کنند تا بتوانند در نیم فصل دوم با قدرت بیشتر ظاهر شود.

وی در پاسخ به این سوال آیا مجیدی می تواند در این تیم پیروز میدان باشد گفت: ما کاری به رفت و آمدهایی که مجیدی در استقلال داشته نداریم در مجموع تیم فعلاً دو برد کسب کرده است. امیدوارم پیروزیت همراه این تیم باشد و بتواند در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کند آمدن ها و رفتن ها مهم نیست نباید به افراد توجه کرد آن چیزی که اهمیت دارد این است که فضای استقلال باعث شود تا هواداران از این تیم راضی باشد اگر تغییر و تحولات منتهی به پیشرفت باشد قطعاً به سود استقلال خواهد بود.

ورمزیار در پاسخ به این سوال که استقلال برای نیم فصل دوم باید چه برنامه پیش رو داشته باشد اظهار کرد: من فکر می کنم مهمترین موضوعی که کادرفنی استقلال باید به آن توجه کند برقراری آرامش درون تیم است، متاسفانه استقلال در این موضوع کمی دچار ضعف است و مسائل داخلی و درون تیمی به بیرون منتقل می شود و باعث به وجود آمدن حواشی بسیار زیادی می شود اگر مجیدی قصد دارد که در استقلال پیروز شود باید این موارد را به خوبی مدیریت کند تا دیگر شاهد آن نباشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1492

به "در سال 99 مسائل داخلی به استقلال ضربه زد؛ مجیدی باید آرامش تیم را حفظ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سال 99 مسائل داخلی به استقلال ضربه زد؛ مجیدی باید آرامش تیم را حفظ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید