دستورالعمل حضور دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام شد

به گزارش عکس پارسی، دانشجویان دوره دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان که برای اتمام رساله خود احتیاج به حضور در دانشگاه را دارند، می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی از خوابگاه های دانشجویی استفاده نمایند.

دستورالعمل حضور دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی اصفهان در اطلاعیه ای، شرایط حضور دانشجویان دوره دکتری در خوابگاه را بیان کرد.

براساس این اطلاعیه دانشجویانی مجاز به سکونت در خوابگاه هستند که جهت انجام امور پژوهشی رساله خود احتیاج به حضور در اصفهان را دارند و قبلا در نیم سال دوم تحصیلی سال 99-98 در خوابگاه اسکان داشته اند.

این دانشجویان باید درخواست اسکان خود را با تأیید استاد راهنما، به سرپرست تحصیلات تکمیلی دانشکده راسال نمایند و پس از تایید این درخواست، دانشجو به مرکز بهداشت و اداره خوابگاه های دانشگاه معرفیم گردد.

همچنین این دسته از دانشجویان ضروری است پرسشنامه پایش سلامت ویژه شرایط کرونا را قبل از ورود به دانشگاه، در سامانه مدیریت فرایند ها به آدرس https://bpms.iut.ac.ir تکمیل نمایند.

این اطلاعیه اعلام نموده است که اسکان در خوابگاه ها به صورت محدود و 2 نفر در هر اتاق برنامه ریزی می گردد و با توجه به اینکه همه دانشجویان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد اتاق خود را تخلیه ننموده اند، تا حد ظرفیت خوابگاه ها و به ترتیب دریافت درخواست، با اسکان دانشجویان موافقت می گردد.

لازم به ذکر است، دانشگاه صنعتی اصفهان غذای دانشجویی را صرفا برای دانشجویان ساکن خوابگاه و به صورت بیرون بر تهیه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1058

به "دستورالعمل حضور دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل حضور دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید