دفاعیه باشگاه پرسپولیس از کالدرون: او صحبتی درباره استقلال نکرد

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مدیر روابط عمومی این باشگاه با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی سرمربی تیم در جلسه دیروز با مدیرعامل باشگاه و تدوین و تنظیم لایحه دفاعیه کالدرون برای کمیته انضباطی توضیحاتی را ارایه کرد.

دفاعیه باشگاه پرسپولیس از کالدرون: او صحبتی درباره استقلال نکرد

متن اظهارات روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به توضیح زیر است :

آقای کالدرون طبق اسناد و مدارک موجود در هیچ یک از مصاحبه های اخیر خود و کنفرانس خبری قبل از بازی با ماشین سازی کاری با استقلال نداشته و حرفی درباره این تیم نزده و فقط از تصمیم داور در اعلام پنالتی و آفساید در بازی با پارس جم که کارشناسان داوری هم به آن اشاره داشته ابراز تعجب نموده و اتهامی هم وارد ننموده. موضوع مربوط به مشخص نتایج در خارج از زمین هم این بوده که ایشان قبلا گفته بود اگر بعضی اتفاقات و تصمیمات بیرون از زمین در نتایج موثر باشد در فوتبال ایران نمی مانم و همین حرف را هم اخیرا در مصاحبه خود مطرح نموده و هرگز هم منظورش تیم استقلال و حتی داور آن بازی نبوده و یک موضوع کلی را در این باره بیان داشته که قبلا هم گفته بود.

دفاعیه آقای کالدرون دیروز پس از حضورشان در باشگاه و ارایه توضیحات تکمیلی به آقای خواجه وند مدیر حقوقی باشگاه، دیروز به کمیته انضباطی و سازمان لیگ ارسال شد و به ثبت هم رسیده است.

تاکید می کنیم آقای کالدرون هیچ اتهامی به هیچ تیم یا فردی وارد ننموده و مشخصا درباره استقلال هم حرفی نزده اند و فقط از تصمیم داور در آن بازی ابراز تعجب نموده و روی این موضوع نیز اصرار و تاکید دارند.

علاوه بر این باید بگوییم بوده اند افرادی که اتهام پوچ مهندسی نتایج به نفع پرسپولیس را زده اند یا افرادی در بعضی باشگاه ها و تیم ها در پی ناکامی در رقابت با پرسپولیس با سرپوش گذاشتن روی عملکرد خود اتهام واهی حمایت از پرسپولیس را مطرح نموده اند که این اتهامات غیر واقع و عجیب علاوه بر اتهام به پرسپولیس اتهام به ارکان و برگزار نمایندگان مسابقات فوتبال بوده. در موارد مشابه مسی با آن شهرت و اعتبار سه ماه از بازی در تیم ملی محروم شد هیچ برخوردی با آنها نشده و امیدواریم با این اتهام زنی ها برخورد قاطع گردد.

تاکید می گردد طبق مستندات نه تنها از پرسپولیس در فصول اخیر حمایت نشده که پرسپولیس از بعضی اتفاقات و تصمیمات متضرر هم شده است و نمی توان قهرمانی های پرسپولیس را با این فرافکنی ها کمرنگ کرد اما بعضی علاوه بر کوشش در این راستا بدنبال ایجاد هجمه های ناروا در جهت موفقیت های پرسپولیس هستند و حتی علیه مسوولان اعمال فشار می نمایند تا این تیم نتواند موفقیت های خود را تکرار کند.

این همه هجمه علیه پرسپولیس نباید نادیده گرفته گردد و بعد حرف هایی به آقای کالدرون نسبت داده گردد که ایشان آن را مطرح ننموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 539

به "دفاعیه باشگاه پرسپولیس از کالدرون: او صحبتی درباره استقلال نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاعیه باشگاه پرسپولیس از کالدرون: او صحبتی درباره استقلال نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید