دفاع عجیب فدراسیونی ها از برنامه بازی های پرسپولیس

به گزارش عکس پارسی، نزدیک به یک سال از غیبت تماشاگران ایرانی در ورزشگاه ها می گذرد. در این بین خبرنگاران نیز اجازه ورود به ورزشگاه ها را نداشته اند، اما حالا با فروکش کردن موج کرونا، مسئولان سازمان لیگ درصدد ایجاد شرایطی هستند که این بازگشت انجام گردد.

دفاع عجیب فدراسیونی ها از برنامه بازی های پرسپولیس

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ما همواره فکر می کردیم، تنش ها از سوی سکو های طرفداران است، اما دیدم که نیازمند اصلاح رفتار حرفه ای در زمین و کنار زمین هستیم. به سمت قرارداد های حرفه ای رفته ایم و رشد قرارداد ها را در شرایطی شاهد بودیم که درآمد باشگاه ها افزایش نداشته است. نتایج و بازی های خوبی را شاهد هستیم. به طور مثال بازی گل گهر و تراکتور بازی حرفه ای، پر سرعت و فنی بود. اگر هر کدام از این دو تیم مقابل نماینده های آسیایی بازی می کردند، مطمئناً برنده میدان بودند.

مهدی گفت: شاهد رفتار دوگانه هستیم و تنها رفتارمان را حرفه ای می کنیم. در عمل حرفه ای عمل نمی کنیم. کادر فنی و مدیریت باشگاه باید نظارت داشته باشند. البته باید به باشگاه ها هم حق داد؛ به این علت که ثبات در نیمکت ندارند. تراکتور در گیر تغییر سر مربی است، اما باز شاهد نتایج خوب از سوی این باشگاه هستیم. ثبات در کار خیلی از مسائل فوتبال ما را حل خواهد نمود.

وی اضافه کرد: تمامی عواملی که منجر به ورود تیم ها به زمین می شوند، از مسئول برگزاری تا داوری و مهمانان در بازی دخیل هستند. تمام حمایت های مدیریتی از یک جهت است و اختلاف ها باید حل گردد. بازار بیانیه ها داغ شده است و در کنار توصیه فنی توصیه غیر فنی هم صورت می گیرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در ادامه گفت: زمانی که دستمزد بازیکنان و مربیان بالا می رود و متناسب با درآمد باشگاه نیست، برای یک امتیاز هم هزینه زیادی می پردازند. در حال حاضر شاید یک گل چند میلیون تومان ارزش داشته باشد. طبیعی است که رقابت و سرمایه گذاری باشگاه ها بر امتیاز ها تقسیم می گردد.

مهدی گفت: نظام بهداشت کشور تصمیم گیرنده حضور تماشاگران است و در صورتی که مجوز دریافت گردد، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهر های زرد و آبی فضاسازی خواهد شد. در ابتدا شاهد حضور خبرنگاران و ان شاالله از فروردین ماه شاهد حضور طرفداران خواهیم بود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در انتها تأکید کرد: در صورتی که به تک بازی ها نگاه کنیم، در هر لیگی ممکن یک تیم کم تر از بقیه تیم ها بازی کند، اما با نگاه به میانگین فصل شرایط متفاوت است. پرسپولیس حدود 20 روز در رقابت ها نبود و اگر این 20 روز را خارج کنیم. کلیه باشگاه ها 7 تا 8 روز استراحت داشتند، اما پرسپولیس 6 روز در نیم فصل اول استراحت داشت.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1399

به "دفاع عجیب فدراسیونی ها از برنامه بازی های پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع عجیب فدراسیونی ها از برنامه بازی های پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید