راوانلی: بالوتلی چندین سال نوری با کسب توپ طلا فاصله دارد

به گزارش عکس پارسی، مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا معتقد است ماریو بالوتلی چندین سال نوری تا رسیدن به توپ طلا فاصله دارد و نباید به کسب این جایزه امیدوار باشد.

راوانلی: بالوتلی چندین سال نوری با کسب توپ طلا فاصله دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، ماریو بالوتی این فصل در تیم نیس فرانسه خوب آغاز کرد و ابراز امیدواری کرد که بتواند روزی توپ فوتبال طلای دنیا را در کارنامه فوتبالی اش داشته باشد. با این حال فابریتسیو راوانلی معتقد است بالوتلی شوخی نموده و منظور جدی برای کسب توپ طلا نداشته است.

راوانلی در پاسخ به این شانس های کسب توپ طلای فوتبال دنیا گفت : کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و زلاتان ایبراهیموویچ بازیکنانی هستند که همواره شانس نخست برای کسب این جایزه هستند و آن هم نه به خاطر استعدادی که خدا به آنها داده است بلکه به این خاطر که فداکاری می نمایند و خودشان را وقف تیمشان می نمایند. برای مثال چندی پیش کتابی درباره نواک جوکوویچ (تنیسور کروات) خواندم و فهمیدم چرا او بهترین تنیسور حال حاضر دنیا است. او روزی 14 ساعت تمرین می نماید. این چیزی است که بالوتلی باید آن را بفهمد. برای کسب فوتبال طلا، بالوتلی بودن کافی نیست. در حال حاضر او چندین سال نوری با کسب توپ طلا فاصله دارد.

راوانلی در ادامه گفت : فهمیدن بالوتلی خیلی سخت است. او را دوست دارم ولی باید بفهمد که فوتبالیست بودن یعنی این که خودت را وقف بازی هم تیمی های خود و پیشرفت تیم کنی. او پسر خیلی خوبی است ولی به سبب ساده انگاری و جوانی، حاشیه های زیادی را به همراه داشته است. او باید یک الگو باشد. برای خود، خانواده ، برادر و دخترش. وقتی پیراهن ارزشمند اینتر، میلان و منچسترسیتی را می پوشی، باید در داخل و خارج از زمین آن الگو باشی.

بالوتلی با وجود درخشش در تیم فوتبال نیس، توسط جامپیرو ونتورا به تیم ملی فوتبال ایتالیا برای دو بازی در انتخابی جام دنیای برابر اسپانیا و مقدونیه دعوت نشد. راوانلی این تصمیم را درست گفت و گفت: انجام سه، چهار بازی خوب برای بازگشت به تیم ملی فوتبال کافی نیست. این قانون برای همه است. برای این که به تیم ملی بازگردیم، باید ثبات داشته باشیم. این درست نیست که بازیکنی با چند بازی خوب بخواهد، به تیم ملی دعوت گردد. تعجب می کنم چند بازیکن جوان با انجام سه، چهار بازی خوب به تیم ملی ایتالیا دعوت شدند و بازی کردند. امیدوارم بالوتلی به تیم ملی ایتالیا دعوت گردد ولی دوست ندارم او به دوران گذشته بازگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 659

به "راوانلی: بالوتلی چندین سال نوری با کسب توپ طلا فاصله دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راوانلی: بالوتلی چندین سال نوری با کسب توپ طلا فاصله دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید