رفتاری لاکچری اما تحقیر آمیز از نیوشا ضیغمی !

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران:ویدیو منتشر شده از حضور نیوشا ضیغمی بازیگر زن مشهور و جنجالی ایرانی در یک تبلیغ تحقیر آمیز واکنش کابربران را در پی داشت.

رفتاری لاکچری اما تحقیر آمیز از نیوشا ضیغمی !

نیوشا ضیغمی زادهٔ 18 تیر 1359 است . نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است. نیوشا ضیغمی برای نقش آفرینی در فیلم های شوریده (1383) و حس پنهان (1385) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.نیوشا ضیغمی با ثروت میلیاردی اش در مقابل دوربین نهاده شد . نیوشا ضیغمی که چند پیش مادر شوهر خود را به علت بیماری کرونا از دست داد اعتراض شدیدی به شرایط موجود داشت اما خودش در بعضی افتتاحیه ها بدون ماسک حضور پیدا نموده است.

نمایش زندگی مجلل به وسیله بازیگران و سلبریتی ها حتی اگر برای تبلیغات باشد همواره مورد انتقاد مردم نهاده شده است. چرا که این نوع سبک زندگی مربوط به افراد پولدار جامعه است که درصد کمی از مردم را تشکیل می دهند (مخصوصا در این شرایط مالی که خیلی از مردم مسائل جدی دارند)

واکنش نیوشا ضیغمی به فوت مادر شوهرش

مادر رفت، و این دو کلمه تلخ ترین جمله جهان را ساختند، خانه ای بی چراغ شد و داغی ابدی بر دل نشست اما میدانم که میشد اینگونه نباشد لعنت به بانی این نسل کشی !

آیا نیوشا ضیغمی روی صورت خود عمل های زیادی انجام داده ؟ بعضی از مردم اعتقاد دارند که نیوشا ضیغمی از آن دسته بازیگرانی است که عمل های زیبایی زیادی روی صورت خود انجام داده ولی او این قضیه را تکذیب می نماید (به شدت تکذیب می نماید) و می گوید فقط عمل بینی انجام داده است نه بیشتر.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1749

به "رفتاری لاکچری اما تحقیر آمیز از نیوشا ضیغمی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتاری لاکچری اما تحقیر آمیز از نیوشا ضیغمی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید