ساپینتو چه کسانی را از استقلال کنار می گذارد؟

به گزارش عکس پارسی، خبرنگاران؛ کمتر از یک ماه تا شروع رقابت های لیگ مانده و استقلال تهران اولین هفته تمرینی اش را پشت سر گذاشته است. شاید یک هفته زمان کمی برای تصمیم گیری در خصوص لیست خروجی های استقلال باشد، ولی ساپینتو باید هرچه زودتر این تصمیم را بگیرد.

ساپینتو چه کسانی را از استقلال کنار می گذارد؟

به گزارش خبرنگاران، استقلال تا اینجای کار هم دیرتر از بقیه شروع به کار کرده است. با این حال همین فرصت یک ماهه زیر شلاق های ساپینتو شاید بتواند روز های از دست رفته را جبران کند. اما برای اینکه استقلال به آن فرم ایده آلش برسد لازم است چند اتفاق مهم رخ بدهد. یکی اینکه ساپینتو باید تیمش را تمام و کمال در اختیار داشته باشد. در حال حاضر استقلال تمرین بسیار شلوغی دارد.

این تمرین شلوغ با اضافه شدن ابوالفضل جلالی، امیرعلی صادقی و رافا سیلوا شلوغ تر هم خواهد شد. این را بگذارید کنار خبر هایی که از پیوستن محمد محبی، کاوه رضایی و یک هافبک بازیساز خارجی به استقلال حکایت دارد. معلوم است که هفته بعدی هفته شلوغ تری برای ساپینتو در زمین تمرینی خواهد بود. برای همین مهم ترین کار در این روز ها برای سرمربی تیم این است که هرچه زودتر نفرات خودش را بشناسد.

یکی از مهم ترین گزینه ها برای لیست خروجی استقلال بازیکنانی هستند که فصل گذشته به صورت قرضی از استقلال به تیم های دیگر رفته بودند. امین قاسمی نژاد، متین کریم زاده، فردین رابط، سینا خادم پور، آرش رضاوند و زکریا مرادی لیست بلند بالای بازیکنان قرضی استقلال در لیگ فصل قبل را نشان می دهند که این روز ها در تمرین استقلال حاضر شده اند.

از سوی دیگر برخی تیم های لیگ برتری هم در پی بازیکنان خوب و نیمکت نشین استقلال هستند. سعید مهری یکی از آنهاست که مشتری های هم در بین تیم های لیگ برتری دارد.

این اتفاقات موجب می شود تا خیلی ها در ابتدای این هفته منتظر لیست خروجی های ساپینتو باشند. اگر اردوی استقلال در ترکیه هماهنگ شود احتمالا ساپینتو باید در همین هفته تکلیف ترکیب تیمش را مشخص کند و خروجی های استقلال را اعلام کند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2049

به "ساپینتو چه کسانی را از استقلال کنار می گذارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو چه کسانی را از استقلال کنار می گذارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید