سریال خانه امن ادامه دار است

به گزارش عکس پارسی، تهران (پانا) - کارگردان مجموعه تلویزیونی خانه امن از ساخت فصل دوم این سریال اطلاع داد.

سریال خانه امن ادامه دار است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روابط عمومی سریال خانه امن، احمد معظمی همزمان با انتها آخرین قسمت از فصل اول این سریال یادداشتی را منتشر کرد و در بخشی از آن یادآور شد که این سریال بعد از حدود دو سال کار شبانه روزی در 50 قسمت به پخش رسید و یکشنبه 7 دی ماه با پخش قسمت پنجاهم بخشی از کوشش ها در نشان دادن زحمات و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان (ع) انجام شد.

او با تشکر از تیم سازنده و رسانه ها گفت که به زودی پیش فراوری فصل دوم سریال خانه امن شروع می گردد و شرح داد: قصد داریم در فصل دوم این سریال بخش های دیگری از کوشش هایی که برای امنیت کشور انجام می گردد را نشان دهیم.

آخرین قسمت از مجموعه 50 قسمتی خانه امن یکشنبه ـ 7 دی ماه ـ از شبکه یک سیما پخش شد و پس از آن از امشب سریال روزهای ابدی روی آنتن می رود.

ملودرام خانه امن روایتی از یک پرونده جاسوسی ـ امنیتی است که لایه هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می نماید که طی این ماجرا، پرونده پیچیده تروریستی و مالی به هم گره می خورد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1363

به "سریال خانه امن ادامه دار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال خانه امن ادامه دار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید