سنندج میزبان دومین نشست هم اندیشی هنر و ادبیات کودک و نوجوان

به گزارش عکس پارسی، حمیدرضا گوهری به خبرنگار خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: ویژه برنامه های به مناسبت روز قلم و گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان با حضور محمد رضا شمس، نویسنده (هادی و هدی) پیش بینی شده است.

سنندج میزبان دومین نشست هم اندیشی هنر و ادبیات کودک و نوجوان

وی، نشست محمد رضا شمس با حضور اعضای کودک همراه با نقد و آنالیز کتاب، برگزاری جلسه انجمن نویسندگان نوجوان استان کردستان، برگزاری جشن امضا ویژه اعضای کودک ونوجوان را از مهمترین برنامه های کانون پرورش فکری کردستان در روز قلم خاطرنشان کرد.

مدیر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کردستان بعلاوه از برگزاری دومین نشست هم اندیشی هنر و ادبیات کودک و نوجوان در امسال اطلاع داد و گفت: این نشست ساعت 17 چهارشنبه 14 تیر با حضور محمد رضا شمس در سالن کنفرانس کانون پرورش فکری واقع در مرکز شماره 4 کانون سنندج برگزار می گردد.

گوهری اضافه نمود: بی تردید گستره فعالیت و تجربه امروز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در تعامل با بچه ها و نوجوانان و عرضه خدمات فرهنگی را در کمتر دستگاهی می توان سراغ گرفت، از این رو کانون با چنین پشتوانه ای می تواند گام های مطمئنی برای رسیدن به مقصدهای بالاتر بردارد.

وی یکی از اهداف کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان را فراهم کردن حال خوب برای بچه ها و نوجوانان عنوان نمود و اضافه نمود: انشاالله بتوانیم با حضور نویسندگان و برنامه هایی که برگزار می کنیم، حال آینده سازان کشور را خوب کنیم.

وی تاکید نمود: هر چه در حوزه فرهنگ و هنر هزینه کنیم؛ سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی است و کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به عنوان پایه و اساس در زمینه تربیت بچه ها و نوجوانان در راستای تعلیم و تربیت جامعه می تواند، قدم های بزرگی را بردارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2212

به "سنندج میزبان دومین نشست هم اندیشی هنر و ادبیات کودک و نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنندج میزبان دومین نشست هم اندیشی هنر و ادبیات کودک و نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید