سپاهان برنده مصاف طولانی، کامبک مجذوب کننده در اصفهان

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، دو تیم سپاهان و سایپا عصر امروز در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال در ورزشگاه 25 آبان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت سپاهان پیروز شد در سه بر دو حریف خود را شکست دهد.

سپاهان برنده مصاف طولانی، کامبک مجذوب کننده در اصفهان

ست اول 25 بر 23 به سود سایپا

بازی در امتیازات اول پایاپای و نزدیک دنبال شد تا اینکه سپاهان با یک سرویس و دفاع خوب امتیاز را به عدد 2 رساند.

با این وجود سایپا با چندین دفاع ذوب تور قوی بازی را ابتدا مساوی و سپس به نفع سایپا کرد.

در ادامه محمدی راد با آوردن مسعود غلامی و امیر غفور وزنه تجربه ای در زمین طلایی پوشان ایجاد کرد اما با خروج این بازیکنان بار دیگر سایپا با چند دفاع خوب ست را با نتیجه 25 بر 23 پیروز شد.

ست دوم 25 بر 21 به سود سایپا

سایپا ست دوم را بهتر آغاز کرد و با یک سرویس هدف دار در امتیاز 7 اختلافی دو عددی را با شاگردان محمدی راد ایجاد کرد.

این اختلاف تا امتیاز 13 نیز پایدار بود و با دو خطا و یک دفاع روی تور از سمت طلایی پوشان این اختلاف به عدد پنج رسید.

در این مقطع بار دیگر رحمان محمدی راد با ورود امیر غفور و مسعود غلامی به ترکیب سعی در تزریق تجربه به تیم داشت که از همین طریق پیروز شد اختلاف را تا عدد سه کاهش دهد اما با این وجود یک اسپک اشتباه از خط حمله سپاهان اختلاف را بار دیگر افزایش داد.

در ادامه ست محمدی راد بازیکنان باتجربه خود را از ترکیب بیرون نگذاشت اما این امر تأثیر چندانی روی فرایند بازی نداشت و سایپا در نهایت با نتیجه 25 بر 21 این ست را به سود خود به پایان رساند.

ست سوم 25 بر 21 به سود سپاهان

سپاهان ست سوم را با حضور امیر غفور، مسعود غلامی و مجتبی میرزاجانپور سه بازیکن باتجربه خود آغاز کرد که منجر شد در همان ابتدای ست اختلاف سه امتیازی با خودروسازان ایجاد کند، در ادامه مباشری با یک دفاع روی تور اختلاف را افزایش داد.

اما چند خطای روی تور و یک سرویس سرعتی از شما سایپا منجر به کاهش اختلاف تا عدد سه شد، اما این طلایی پوشان بودند که با یک دفاع اختلاف را بار دیگر افزایش کردند.

سپاهان پیروز شد با تجربه بازیکنان خود اختلاف به وجود آمده را در ادامه ست حفظ کند و این ست را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود به پایان رساند.

ست چهارم 25 بر 19 به سود سپاهان

در همان ابتدای ست دو دریافت خوب از سمت سایپا امتیاز سه عددی را با طلایی پوشان ایجاد کرد.

سایپا در ادامه ست نیز پیروز شد با یک دفاع و سرویس خوب اختلاف را به عدد چهار برساند اما در امتیاز 12 روی یک تصمیم بحث برانگیز داوری تیم سایپا اعتراض جدی کرد که منجر به دریافت کارت قرمز شد که علاوه بر دادن یک امتیاز به سپاهان با خروج لیبرو این تیم امیر غفور دو امتیاز متوالی از سرویس گرفت.

بعد از روحیه خوبی که بازیکنان سپاهان گرفتند دو سرویس هدف دار از علیرضا کرباسی منجر به پیشی گرفتن سپاهان از سایپا شد، همچنین مباشری نیز با سرویس های قدرتی خود اختلاف را به عدد چهار رساند، در ادامه سپاهان با حفظ اختلاف ست را با نتیجه 25 بر 19 به پایان رساند.

ست پنجم 22 بر 20 به سود سپاهان

آغاز ست با دفاع خوب سایپا روی تور آغاز شد، دفاعی که اختلافی دو امتیازی را در عدد شش ایجاد کرد.

در ادامه علیرضا کرباسی با دو سرویس هدف دار سپاهان را یک امتیاز در عدد 13 پیش انداخت اما سایپا با دفاع های قدرتمند نتیجه را مساوی کرد، در ادامه روی چند اشتباه روی تور سپاهان نهایتاً ست پنجم را با نتیجه 22 بر 20 پیروز شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1986

به "سپاهان برنده مصاف طولانی، کامبک مجذوب کننده در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان برنده مصاف طولانی، کامبک مجذوب کننده در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید