شیرین کاری خواننده معروف روی سقف اتوبوس کار دستش داد!

به گزارش عکس پارسی، خواننده آمریکایی که روی سقف یکی از اتوبوس های شهری این کشور دست به اقدامی خطرناک زده بود خود را به پلیس معرفی کرد.

شیرین کاری خواننده معروف روی سقف اتوبوس کار دستش داد!

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، خواننده آمریکایی، دوپری جی.او. دی پس از آنکه روز چهارشنبه نمایشی خطرناک را روی سقف یک اتوبوس شهری در نیویورک اجرا نمود خود را به پلیس معرفی کرد. تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده بود آقای دوپری را در حالی که یک دستگاه شعله افکن در دست داشت روی سقف اتوبوس در بروکلین مشغول یک شیرین کاری خطرناک نشان می داد.

این هنرمند در تاریخ 8 نوامبر، بین خیابان پاتنام و خیابان فرانکلین در محله بروکلین نیویورک این اقدام خطرناک را انجام داد. او از سقف یک کامیون حمل بستنی به روی این اتوبوس B26 پریده بود. این هنرمند شعله های آتش را از یک دستگاه شعله افکن از سقف اتوبوسی که حدود دوازده مسافر را حمل می کرد، می چکاند. آن ها به اتوبوس دیگری در نزدیکی منتقل شدند. دوپری ادعا نموده بود که این شوخی را به احترام به رپ های دیگر نیویورکی از جمله وو تانگ کلن انجام داده است.

به گزارش دیلی میل، وکیل دوپری، کاری لندن گفت موکل اش بعدازظهر روز چهارشنبه در حوزه 79 ام پلیس تسلیم خواهد شد. این وکیل در دفاع از موکلش مدعی شد که بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک در حال سوزاندن این شهر است، پس چه آتش دیگری وجود دارد؟

تیم مینتون، سخنگوی آژانس حمل و نقل کلانشهر نیویورک در واکنش به اقدام خطرناک این خواننده گفت: ما حتی نیازی به گفتن این که این اقدام چقدر پوچ، خطرناک و کاملا احمقانه بود نیستیم. فرد بی احتیاطی که بالای یک اتوبوس شهری اشغال شده را آتش می زند، نیویورکی ها از جمله جان راننده اتوبوس را به خطر انداخته و زندگی اش را تهدید می نماید.

لازم به ذکر است؛ روز چهارشنبه این ویدئو در YouTube منتشر شد، هرچند که فقط توجه تعداد اندکی از کاربران را به خود جلب کرد.

تعداد بازدید : 192

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1289

به "شیرین کاری خواننده معروف روی سقف اتوبوس کار دستش داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرین کاری خواننده معروف روی سقف اتوبوس کار دستش داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید