ضرر میلیاردی بیرانوند با ترک زودهنگام پرسپولیس، اختلاف با باشگاه!

به گزارش عکس پارسی، به گزارش خبرنگاران، باشگاه آنتورپ بلژیک پس از نیمه کاره ماندن رقابت های ژوپیلر لیگ از علیرضا بیرانوند خواست تا در تست های پزشکی این باشگاه شرکت نموده و طبق قرارداد سه ساله خود با این باشگاه که از ابتدای فصل آینده شروع می گردد رفتار کند.

ضرر میلیاردی بیرانوند با ترک زودهنگام پرسپولیس، اختلاف با باشگاه!

این در حالیست که رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران بر خلاف بلژیک قرار است از هفته نخست تیرماه از سر گرفته گردد تا یحیی گل محمدی مخالف سفر زودهنگام دروازه بان ملی پوش خود به بلژیک گردد. سرمربی پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواست تا مکاتبات لازم را با آنتورپ انجام دهند تا بیرانوند پس از انجام تست پزشکی به تهران بازگشته و پرسپولیس را همراهی کند.

از این رو بیرانوند پرواز امروز چهارشنبه به بلژیک را لغو کرد تا نتیجه مکاتبات باشگاه فعلی و فصل آینده اش معین گردد.

بیرانوند در حالی در آستانه جدایی زودتر از موعد قرار گرفته که نزدیک به 550 میلیون تومان بابت به جامانده قرارداد فصل جاری خود طلب دارد.

دروازه بان پرسپولیس در آخرین نشست خود با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه خواستار دریافت آن همراه با پاداش قهرمانی این تیم در فصل جاری شده است.

بیرانوند که پرسپولیس را از حالا قهرمان لیگ برتر می داند خواستار دریافت پاداش مندرج در قرارداد خود است که سبب می گردد میزان طلب او بیش از دو میلیارد تومان گردد.

ادعایی که مسئولان باشگاه با آن موافق نیستند و معتقدند اگر بیرانوند می خواهد قبل از سرانجام لیگ برتر به آنتورپ برود بایستی قید پاداش های قهرمانی خود را بزند.

اختلاف نظری که باعث ایجاد ناراحتی بین طرفین شده است اما همه چیز بسته به نظر باشگاه آنتورپ دارد تا دروازه بان تیم ملی ایران را چه زمانی به دور جدید تمرینی خود فرا بخواند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1021

به "ضرر میلیاردی بیرانوند با ترک زودهنگام پرسپولیس، اختلاف با باشگاه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر میلیاردی بیرانوند با ترک زودهنگام پرسپولیس، اختلاف با باشگاه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید