ضرورت نصب دستگیره دیجیتال چیست؟

به گزارش عکس پارسی، انواع تجهیزات امنیتی دیجیتالی موجب اطمینان خاطر کاربران می گردد. این مطلب دربرگیرنده اطلاعات کامل درباره دستگیره دیجیتال و مزایای استفاده از آن است.

ضرورت نصب دستگیره دیجیتال چیست؟

تجهیزات دیجیتالی با استفاده از دانش روز جهانی، امکانات گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهند و زندگی را برای آن ها آسان تر می نمایند. دستگیره دیجیتال یکی از تجهیزات مدرن است که در ساختمان های مسکونی، تجاری، سالن های ورزشی و باشگاه ها و ساختمان های اداری قابل نصب است. این مطلب درباره آنالیز موارد زیر است.

  • معرفی دستگیره دیجیتال
  • مزایای خرید قفل استخری
  • آنالیز عوامل تاثیرگذار بر قیمت قفل دیجیتال

معرفی دستگیره دیجیتال

کسانی که می خواهند امنیت ساختمان را افزایش دهند و ورود و خروج به ساختمان را آسان تر نمایند، دستگیره دیجیتال همان چیزی است که لازم دارند.

این دستگیره ها با کلید باز نمی شوند، بلکه مجهز به صفحه کلید هوشمند هستند و کاربر باید برای باز کردن درب رمز عبور را وارد کند. یکی دیگر از شیوه های استفاده از این دستگیره ها، تشخیص اثر انگشت، چهره فرد یا استفاده از کارت مغناطیسی است. به این ترتیب افراد ناشناس نمی توانند وارد ساختمان شوند و امنیت بیشتری در ساختمان ایجاد می گردد.

به جز ایجاد امنیت بیشتر در ساختمان با استفاده از دستگیره دیجیتال می توانیم به سهولت وارد ساختمان شویم و دیگر با مشکلاتی نظیر جاگذاشتن کلید روبرو نمی شویم. به جز همه این موارد یکی از قابلیت های منحصر به فرد و کاربردی دستگیره دیجیتال این است که بدون محدودیت مکانی می توان آن ها را باز و بسته کرد؛ امکان کنترل دستگیره و قفل دیجیتال با گوشی تلفن همراه فراهم است.

خرید قفل استخری

قفل استخری یا باشگاهی یکی از انواع قفل های دیجیتال است که برای سالن های ورزشی، مجموعه های آبی و استخر مورد استفاده قرار می گیرد. کاربران با خرید قفل استخری می توانند از مزایای زیر بهره مند شوند.

  • امنیت کمدها برای نگهدای از وسایل شخصی با خرید قفل استخری

یکی از دغدغه های افرادی که به استخر یا سالن ورزشی مراجعه می نمایند، نگهداری از وسایل شخصی است. با خرید قفل استخری دیجیتال و مجهز کردن سالن ورزشی و استخر به این ابزار پیشرفته می توانید امنیت کمدها را تامین کنید. زیرا باز کردن یا شکستن قفل های معمولی ساده است، اما به غیر از صاحب کمد، فرد دیگری نمی تواند قفل استخری را باز کند.

  • کاربری آسان با خرید قفل استخری

خرید قفل استخری موجب ایجاد کاربری آسان می گردد. باز و بسته کردن کمدها با قفل و کلید زمان بر است، درحالی که با خرید قفل استخری می توانید در کسری از ثانیه با اثر انگشت یا رمز عبور، کمد را باز یا بسته کنید.

از طرف دیگر با خرید قفل استخری لازم نیست نگران باشید که گروه خاصی از افراد نمی توانند از آن استفاده نمایند. زیرا استفاده از این قفل ها برای سالمندان یا بچه ها آسان است و احتیاج به مهارت خاصی ندارد. حتی افرادی که سواد ندارند هم برای استفاده از این قفل ها دچار مشکل نمی شوند.

  • کاهش هزینه ها با خرید قفل استخری

یکی از موارد بااهمیتی که برای مدیریت استخر اهمیت دارد، کاهش هزینه ها است. قفل استخری این مزیت را دارد که هزینه نگهداری بالایی ندارد و در اثر استفاده مکرر به زودی خراب نمی گردد؛ بلکه این قفل ها طول عمر و ماندگاری طولانی دارند و لازم نیست بابت تعمیر یا تعویض آن ها هزینه بالایی بپردازید.

حتی باطری که برای قفل استخری مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت مناسب و ماندگاری طولانی دارد و موجب تحمیل هزینه بالایی نمی گردد.

آنالیز عوامل تاثیرگذار بر قیمت قفل دیجیتال

یکی از موارد بااهمیتی که هنگام خرید انواع قفل و دستگیره دیجیتال برای خریداران اهمیت دارد، قیمت است. برای اینکه بدانید قیمت قفل دیجیتال چقدر است و برای خرید آن چه مقدار هزینه باید صرف کنید ضروری است عواملی که بر قیمت آن تاثیر می گذارد را آنالیز کنید.

  • برند فراوری نماینده قفل دیجیتال

یکی از عوامل اصلی که قیمت قفل دیجیتال را تحت تاثیر قرار می دهد، برند فراوری نماینده آن است. انواع قفل دیجیتال به وسیله برندهای خارجی و ایرانی فراوری می گردد که هر کدام از آن ها قابلیت های متنوعی دارند. اگر می خواهید قیمت انواع قفل دیجیتالی را آنالیز کنید و مناسب ترین قفل را انتخاب کنید، بهتر است متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید و انتظاراتی که از امکانات یک قفل دیجیتال دارید، مناسب ترین و برترین برند را برای خرید انتخاب کنید.

  • ویژگی های درب

جنس و امکاناتی که قفل در اختیار شما قرار می دهد، یکی از عوامل مشخص نماینده قیمت قفل دیجیتال است. قفل دیجیتال قابلیت نصب بر روی انواع درب های ساختمانی دارد. به همین علت در آنالیز عوامل تاثیرگذار بر قیمت قفل دیجیتال باید ویژگی های درب را هم در نظر بگیریم. به طور مثال ضخامت درب، جنس درب و مقدار فاصله ای که درب با چهارچوب دارد از عوامل مهمی هستند که بر انتخاب نوع قفل تاثیر می گذارند و قیمت قفل دیجیتال را تحت تاثیر قرار می دهند.

  • هزینه نصب قفل دیجیتال

اگر می خواهید برآوردی دقیق از قیمت انواع قفل دیجیتال و آنالیز بودجه مورد احتیاج برای خرید آن داشته باشید، باید هزینه ای که بابت نصب به نصاب می پردازید را هم به طور دقیق محاسبه کنید. هزینه نصاب ثابت نیست و به نوع قفل و ویژگی های نصب بستگی دارد.

بعلاوه مقدار حرفه ای و ماهر بودن نصاب انواع قفل های دیجیتال از عوامل مهمی است که بر مقدار دستمزد تاثیر می گذارد؛ افراد حرفه ای نسبت به افراد تازه کار بابت نصب قفل دیجیتال هزینه بیشتری دریافت می نمایند. اما کار خود را به برترین شکل انجام می دهند.

توصیه می کنیم برای اینکه قفل به درستی نصب گردد و بدون خطا و ایراد کند، از فرد ماهری بخواهید کارهای نصب آن را انجام دهد.

  • محل خرید قفل دیجیتال

اگر می خواهید قیمت قفل دیجیتال منصفانه و مناسب باشد، فروشنده منصفی را برای خرید انتخاب کنید. فروشنده ها با سودهای متفاوتی انواع قفل دیجیتال را به فروش می رساند. بهتر است قبل از خرید، از چند فروشنده قیمت قفل را استعلام بگیرید تا بتوانید خرید خود را با مناسب ترین قیمت، نهایی کنید و مجبور نباشید هزینه اضافی پرداخت کنید.

جمع بندی

یکی از قابلیت های خانه های هوشمند این است که مجهز به دستگیره دیجیتال هستند و لازم نیست برای ورود و باز کردن درب از کلید بهره ببرید. در این مطلب سعی کردیم نکات کاربردی و دقیقی درباره مزایای استفاده از دستگیره دیجیتال در اختیار شما قرار دهیم و عواملی که قیمت قفل دیجیتال را تحت تاثیر قرار می دهد را آنالیز کنیم. امیدواریم با استفاده از این اطلاعات بتوانید مناسب ترین تجهیزات امنیتی را برای منزل یا محیط کار خود نصب کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 2214

به "ضرورت نصب دستگیره دیجیتال چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت نصب دستگیره دیجیتال چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید