طراحی جالب گوشی پرچمدار وان پلاس 10 پرو

به گزارش عکس پارسی، طی برنامه ریزی های انجام شده، شرکت وان پلاس OnePlus قرار است نسل بعدی گوشی های پرچمدار خود، یعنی OnePlus 10 را در سال 2022 روانه بازار کند، اما اخیراً تصاویر رندر جدیدی به بیرون درز نموده که طراحی مدل OnePlus 10 Pro از این سری را برای ما آشکار می سازد.

طراحی جالب گوشی پرچمدار وان پلاس 10 پرو

به گزارش خبرنگاران، پس از عرضه گوشی های هوشمند پرچمدار OnePlus 9 و Pro 9 در امسال، این شرکت زیر مجموعه OPPO اکنون در حال آماده شدن برای عرضه نسل نو گوشی هوشمند پرچمدار خود در سال آینده است که با نام OnePlus 10 Pro شناخته می گردد. اما پیش از این رویداد رسمی، به لطف OnLeaks و Zouton، افشاگران مطرح و قابل اعتماد دنیای فناوری، رندر های این گوشی پرچمدار از هم اکنون به صورت آنلاین منتشر شده تا نگاه بهتری از این گوشی آینده را در اختیار ما قرار دهد.

تصاویر نشان می دهند که این گوشی یک دستگاه فوق العاده پیشرفته خواهد بود که با طراحی برآمدگی دوربین اطراف لبه، مشابه آنچه در گوشی های هوشمند سری گلکسی S21 سامسونگ دیده ایم، عرضه خواهد شد. ماژول دوربین در پنل پشتی دارای سه سنسور دوربین و یک فلاش LED است که در یک شبکه 2×2 قرار گرفته اند. به نظر می رسد که این شرکت بافت دانه ای را برای پنل پشتی انتخاب نموده است که باعث می گردد گوشی چسبندگی بهتری در دست را ارائه دهد.

دکمه قفل گوشی نیز دارای بافتی ناهموار است تا از کلید های تنظیم صدا که درست در زیر آن قرار گرفته اند، متمایز گردد. جالب اینجاست که این شرکت اسلایدر های هشدار موجود در گوشی های قبلی وان پلاس را حذف نموده است. در خصوص مشخصات، انتظار می رود وان پلاس 10 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با وضوح 1440p با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. این دستگاه باید از چیپست آینده کوالکام اسنپدراگون 898 تغذیه گردد و گفته می گردد که دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری Warp Charge برای شارژ سریع است.

ما بعلاوه انتظار داریم این گوشی هوشمند پرچمدار نو وان پلاس با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه گردد. به گزارش خبرنگاران، این دستگاه علاوه بر این می تواند رابط سفارشی ColorOS یا OxygenOS مبتنی بر Android 12 را اجرا کند. با این حال، برای اطلاع دقیق از مشخصات و ویژگی های گوشی، باید کمی بیشتر صبر کنیم، اما در خصوص در دسترس بودن، انتظار می رود این گوشی پرچمدار اوایل سال آینده راه اندازی گردد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: par30pix.ir شناسه مطلب: 1829

به "طراحی جالب گوشی پرچمدار وان پلاس 10 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی جالب گوشی پرچمدار وان پلاس 10 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید